quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het gaat gevierd worden met:
[ afbeelding ]
Snel, koop een kraslot!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
En net gebeld dat ik binnenkort een arbeidsvoorwaardengesprek heb voor een functie in Den Haag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
En net gebeld dat ik binnenkort een arbeidsvoorwaardengesprek heb voor een functie in Den Haag![]()
![]()
Hell yeah!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerktquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
)
En een 9 voor je scriptie?Jouw dag kan niet meer stuk! Bier! Wijn! Taart!
dochter van de korenaar![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Quoi het volgende:
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd![]()
Ik ga vanaf nu weer ademhalen en vanavond zó ver-schrik-ke-lijk hard lopen
SUPER goed nieuws Quoi!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerkt)
voor jou dus ook een feestje!
![]()
Phoeeeeeee. Zelfs mijn gevoelloze hart sloeg even een slagje over toen ik 't las!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Quoi het volgende:
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd![]()
Dus alles is goed? Yeahhhh!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerkt)
Jij dus ook bier
Edit: las nu pas de spoiler
Soort van goed dus
Goed genoeg, toch bier, en taart!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:
Bij Letteren, maar ik heb dus zojuist gehoord dat ik aanmerking kom voor een andere baan, waarvoor ik gewoon in Nederland kan blijven wonenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:33 schreef _Peach_ het volgende:
@Hats: gefeliciteerd!!! Wat een supergoed cijfer!!! En waar aan de UvA kun je op gesprek komen? (Ik heb er gestudeerd)
SupernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fijne dag al zo
![]()
Zoals _peach_ hierboven al zegt, de enige weg die maagzuur van je maag naar je longen kan maken is via je slokdarm/keelholte/luchtpijp, tenzij je een gat in je maagwand hebt naar je longen toe en geloof me, dat zou je wel merken!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal op de hoogte hoe alles er van binnen uitziet. Maar het zou dus kunnen dat het maagzuur een verkeerde afslag heeft genomen. Huisarts wist het niet. Ik kreeg er dus ook vaak (of soms, weet het niet meer precies) ontzettend jeukende handpalmen bij. ook zoiets raars.
Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
! Gelukkig maar zeg
![]()
Huh? Wat? Hardlopen? Wasda?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:45 schreef Quoi het volgende:
We lopen momenteel dan wel ruk niet optimaal, maar krijgen wel jompeltjes
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals _peach_ hierboven al zegt, de enige weg die maagzuur van je maag naar je longen kan maken is via je slokdarm/keelholte/luchtpijp, tenzij je een gat in je maagwand hebt naar je longen toe en geloof me, dat zou je wel merken!
Aan de hand van de jeukende handen verwacht ik optie 1 of misschien 2 uit mijn eerdere lijstje, maar dat is puur theoretisch/filosofisch gebaseerd op mijn beperkte medische kennis.
Ik weet wel, dat als ik iemand in mijn training zou hebben met deze klachten, ik hem hetzelfde advies zou geven als jou: Go see the doctor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |