quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het gaat gevierd worden met:
[ afbeelding ]
Snel, koop een kraslot!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
En net gebeld dat ik binnenkort een arbeidsvoorwaardengesprek heb voor een functie in Den Haag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
En net gebeld dat ik binnenkort een arbeidsvoorwaardengesprek heb voor een functie in Den Haag![]()
![]()
Hell yeah!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerktquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
)
En een 9 voor je scriptie?Jouw dag kan niet meer stuk! Bier! Wijn! Taart!
dochter van de korenaar![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Quoi het volgende:
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd![]()
Ik ga vanaf nu weer ademhalen en vanavond zó ver-schrik-ke-lijk hard lopen
SUPER goed nieuws Quoi!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerkt)
voor jou dus ook een feestje!
![]()
Phoeeeeeee. Zelfs mijn gevoelloze hart sloeg even een slagje over toen ik 't las!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Quoi het volgende:
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd![]()
Dus alles is goed? Yeahhhh!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerkt)
Jij dus ook bier
Edit: las nu pas de spoiler
Soort van goed dus
Goed genoeg, toch bier, en taart!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:
Bij Letteren, maar ik heb dus zojuist gehoord dat ik aanmerking kom voor een andere baan, waarvoor ik gewoon in Nederland kan blijven wonenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:33 schreef _Peach_ het volgende:
@Hats: gefeliciteerd!!! Wat een supergoed cijfer!!! En waar aan de UvA kun je op gesprek komen? (Ik heb er gestudeerd)
SupernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fijne dag al zo
![]()
Zoals _peach_ hierboven al zegt, de enige weg die maagzuur van je maag naar je longen kan maken is via je slokdarm/keelholte/luchtpijp, tenzij je een gat in je maagwand hebt naar je longen toe en geloof me, dat zou je wel merken!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal op de hoogte hoe alles er van binnen uitziet. Maar het zou dus kunnen dat het maagzuur een verkeerde afslag heeft genomen. Huisarts wist het niet. Ik kreeg er dus ook vaak (of soms, weet het niet meer precies) ontzettend jeukende handpalmen bij. ook zoiets raars.
Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
! Gelukkig maar zeg
![]()
Huh? Wat? Hardlopen? Wasda?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:45 schreef Quoi het volgende:
We lopen momenteel dan wel ruk niet optimaal, maar krijgen wel jompeltjes
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals _peach_ hierboven al zegt, de enige weg die maagzuur van je maag naar je longen kan maken is via je slokdarm/keelholte/luchtpijp, tenzij je een gat in je maagwand hebt naar je longen toe en geloof me, dat zou je wel merken!
Aan de hand van de jeukende handen verwacht ik optie 1 of misschien 2 uit mijn eerdere lijstje, maar dat is puur theoretisch/filosofisch gebaseerd op mijn beperkte medische kennis.
Ik weet wel, dat als ik iemand in mijn training zou hebben met deze klachten, ik hem hetzelfde advies zou geven als jou: Go see the doctor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat ben ik hier blij mee!
Hatsaflats!Gefeliciteerd!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:
Tja. Niet sporten zodat je er geen last van hebt lijkt me niet echt een gezonde insteek. Maargoed, wie ben ik he!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Bedankt voor jullie advies. De laatste 10 jaar van de vorige eeuw liep ik regelmatig hard. Al die tijd kreeg ik er gemiddeld 1 keer per maand last van en ik leef nog steeds.. Dus zo ernstig zal het niet zijn. Sinds 2000 sport ik niet meer en heb er dus geen last meer van.
Je bent natuurlijk ook al hersendood sinds 2000quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Bedankt voor jullie advies. De laatste 10 jaar van de vorige eeuw liep ik regelmatig hard. Al die tijd kreeg ik er gemiddeld 1 keer per maand last van en ik leef nog steeds.. Dus zo ernstig zal het niet zijn. Sinds 2000 sport ik niet meer en heb er dus geen last meer van.
Ik ging altijd hardlopen omdat het moest (in mijn hoofd). Rond 2000 heb ik dat losgelaten. Dat lichamelijke probleempje speelde daarin niet mee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:01 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Tja. Niet sporten zodat je er geen last van hebt lijkt me niet echt een gezonde insteek. Maargoed, wie ben ik he!
Hm, zou er een verband zijn?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook al hersendood sinds 2000
Oke, maar waarom kom je hier nu 14 jaar later ineens vragen over stellen dan, als je toch niet van plan bent om er iets mee te doen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ging altijd hardlopen omdat het moest (in mijn hoofd). Rond 2000 heb ik dat losgelaten. Dat lichamelijke probleempje speelde daarin niet mee.
[..]
Hm, zou er een verband zijn?
Nieuwsgierigheid. Onlangs landde er een ruimtesonde op een komeet. Doe ik verder ook niks mee maar vond het wel reuze interessant. Zo vind ik het ook interessant wat er zich toen in mijn lichaam afspeelde.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, maar waarom kom je hier nu 14 jaar later ineens vragen over stellen dan, als je toch niet van plan bent om er iets mee te doen?
Dat dus! Feli allemaalquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:43 schreef Mr.B. het volgende:
Dat in een topic met zo'n TT nog zulke positieve berichten staan!
Quoi![]()
Hats
Langzaam rekken: op een trapje of hoge drempel gaan staan en je hielen naar beneden laten zakken. Niet veren, dit 30 seconden vasthouden, even rusten en nog 2x doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Over semi-professioneel googlen gesproken, iemand tips om kuiten ontspannen te krijgen? Blijkbaar is van je fiets pleuren een goede manier om ze over de zeik te krijgen.(Vanmiddag dus ook nog even niet hobbelen.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Klopt, ze zijn bezig met een nieuwe route. Maar dat hangt er ook vanaf of dat fietspad breed genoeg is en dergelijke. Ik overweeg ook de HM, na vorig jaar de 10 km gelopen te hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon doen! Is een mooie ronde. Heb deze afgelopen juni ook gelopen. Groot stuk door de polder en ik meen, sinds komend jaar, ook langs een nieuw aan te leggen fietspad langs de Eem.
Prima tijd om dat een keer uit te pakken danquote:Op maandag 1 december 2014 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook hoorMorgen is de gevoelstemperatuur wanneer ik wil lopen -9.. dan ben ik ook een pakketje
Ah, dat klinkt alsof het precies de goeie plekken gaat pakken. Thx!quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:45 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Langzaam rekken: op een trapje of hoge drempel gaan staan en je hielen naar beneden laten zakken. Niet veren, dit 30 seconden vasthouden, even rusten en nog 2x doen.
Wat ook helpt is het schudden van de kuitspier. Als iemand anders het doet is het makkelijkst. Ga op je buik liggen, iemand pakt je voet vast, je houdt je knie in 90 graden dus het onderbeen wijst omhoog en dan zachtjes schudden.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef hatsaflats het volgende:
M'n scriptie is officieel afEn ik heb er nog een 9 voor gekregen ook
Nou ja, ik hoop dat je weer thuis komt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef Cynic het volgende:
Met het idee toch nog wat kilometers te maken voor de trail van 13 december ben ik vanochtend naar m'n werk gelopen en ga ik vanavond ook weer terug lopen.
Heb ik nog niet eerder gedaan, dus ben wel benieuwd hoe dat uitpakt.
Hoe ver is het lopen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef Cynic het volgende:
Met het idee toch nog wat kilometers te maken voor de trail van 13 december ben ik vanochtend naar m'n werk gelopen en ga ik vanavond ook weer terug lopen.
Heb ik nog niet eerder gedaan, dus ben wel benieuwd hoe dat uitpakt.
12 heen en, hoe verrassend, 12 terug.quote:
Opnieuw goed nieuws!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |