Gewoon doen! Is een mooie ronde. Heb deze afgelopen juni ook gelopen. Groot stuk door de polder en ik meen, sinds komend jaar, ook langs een nieuw aan te leggen fietspad langs de Eem.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef GotC het volgende:
Hardlopenisleukhardlopenisleukhardlopenisleukhardlopenisleuk![]()
Rustig beginnen is niet echt een optiequote:Op dinsdag 2 december 2014 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben nooit ziek maar ik zou het aantal dagen koorts aan houden en dan rustig weer beginnen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]herkenbaar... ik krijg me de laatste weken echt met heel veel moeite naar buiten geschopt...
daar is je antwoord!quote:
Dit idd. Gewoon kort rustig loopje na zelfde aantal dagen koorts rust te hebben gehouden en dan over 1 tot 2 weken weer terug naar je eerdere # km.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben nooit ziek maar ik zou het aantal dagen koorts aan houden en dan rustig weer beginnen.
Hoezo is het geen optie?quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rustig beginnen is niet echt een optie
Rustig 15 km lopen wel
Al lijkt de koorts nu ineens al weg. Raar lijf. Keelontsteking nu wel weer erger geworden. Nogmaals: raar lijf!
T is wel een optie, maar geen leukequote:Op dinsdag 2 december 2014 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo is het geen optie?
Mijn indoortraining was gisteren trouwens vooral gezellig en weinig zware training, ook wel jammer als k er 40min voor naar een zaaltje fiets. Het zwaarste was een potje 'krabbenvoetbal', waarbij je je alleen met je billen vlak boven de grond op handen en voeten mocht voortbewegen haha.
Was het ook wel, lijkt me een stuk amusanter op tv dan gewoon voetbal!quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
T is wel een optie, maar geen leuke
Hihi dat krabbenvoetbal klinkt grappig!
Ja, idd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Was het ook wel, lijkt me een stuk amusanter op tv dan gewoon voetbal!
Moest je op zo'n moment ook enorm hoesten? Als er normaal voedsel of vocht in je luchtpijp komt, dan ga je uit reflex hoesten om deze leeg te krijgen. Dit zou ook bij maagzuur gebeuren. Maagzuur in de longen lijkt me in deze situatie vrij onmogelijk. Dan heb je ook wel andere klachten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vroeg me af of iemand dit herkent. Vroeger liep ik 3 keer per week hard en gemiddeld 1 keer per maand gebeurde er iets raars. Tijdens het lopen kreeg ik dan pijn ter hoogte van mijn hart. De pijn straalde uit naar boven en onder en het voelde alsof het evenveel afspeelde richting mijn borst en richting mijn rug. De pijn kwam in golven en nam dan in hevigheid toe en af. Eerst een tijdje om de 15 secondes, later 20, 25, 30 secondes enz. Het totale proces duurde meestal een half uur. Ook begon soms of regelmatig mijn handpalm daarbij ernstig te jeuken.
Zou het kunnen zijn dat er dan maagzuur in mijn longen terecht kwam? Dat verklaart dan alleen niet waarom mijn handpalm begon te jeuken.
Nee moest niet hoesten. Qua gevoel leek het of de pijn in mijn ruggengraat zat met het episch centrum ter hoogte van mijn hart. Ik heb er lang geen last meer van gehad want ik sport niet meer. Maar ben nog steeds nieuwsgierig wat het nou was. Heb het wel eens aan mijn huisarts gevraagd maar die wist ook niet wat het was.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:26 schreef Hinder het volgende:
[..]
Moest je op zo'n moment ook enorm hoesten? Als er normaal voedsel of vocht in je luchtpijp komt, dan ga je uit reflex hoesten om deze leeg te krijgen. Dit zou ook bij maagzuur gebeuren. Maagzuur in de longen lijkt me in deze situatie vrij onmogelijk. Dan heb je ook wel andere klachten.
Misschien zo'n sportmedische keuring laten doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee moest niet hoesten. Qua gevoel leek het of de pijn in mijn ruggengraat zat met het episch centrum ter hoogte van mijn hart. Ik heb er lang geen last meer van gehad want ik sport niet meer. Maar ben nog steeds nieuwsgierig wat het nou was. Heb het wel eens aan mijn huisarts gevraagd maar die wist ook niet wat het was.
Als ik ooit weer gaat sporten zou ik dat wel kunnen doen. Maar het kwam niet altijd, misschien eens in de 15 keer dat ik hard liep. Ik herinner me wel dat het ook een keer gebeurde toen ik omhoog sprong om me een paar keer aan iets op te trekken en toen ik neerkwam kwam ik misschien met te platte voeten neer. Dus misschien heeft het te maken met de manier van lopen of schoeisel waardoor mijn ruggengraat teveel klappen krijgt. (maar ik weet nog geeneens of je wel gevoel in je ruggengraat heb). Het rare was dat de pijn niet hetzelfde bleef. Het werd heel hevig en dan zwakte het weer een beetje af en dan weer heel hevig enz. Dit ging wel een half uur door.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien zo'n sportmedische keuring laten doen
laat jezelf nakijken door een arts. Hoe moeten wij nu via het internet bepalen wat er met jou aan de hand is?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee moest niet hoesten. Qua gevoel leek het of de pijn in mijn ruggengraat zat met het episch centrum ter hoogte van mijn hart. Ik heb er lang geen last meer van gehad want ik sport niet meer. Maar ben nog steeds nieuwsgierig wat het nou was. Heb het wel eens aan mijn huisarts gevraagd maar die wist ook niet wat het was.
Als die het niet weet, dan zullen de semi-proffesionele-googleers van fok er ook wel moeite mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Heb het wel eens aan mijn huisarts gevraagd maar die wist ook niet wat het was.
Klinkt niet echt heel gezond. Zou er toch eens door een dokter naar laten kijken...quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer gaat sporten zou ik dat wel kunnen doen. Maar het kwam niet altijd, misschien eens in de 15 keer dat ik hard liep. Ik herinner me wel dat het ook een keer gebeurde toen ik omhoog sprong om me een paar keer aan iets op te trekken en toen ik neerkwam kwam ik misschien met te platte voeten neer. Dus misschien heeft het te maken met de manier van lopen of schoeisel waardoor mijn ruggengraat teveel klappen krijgt. (maar ik weet nog geeneens of je wel gevoel in je ruggengraat heb). Het rare was dat de pijn niet hetzelfde bleef. Het werd heel hevig en dan zwakte het weer een beetje af en dan weer heel hevig enz. Dit ging wel een half uur door.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat jezelf nakijken door een arts. Hoe moeten wij nu via het internet bepalen wat er met jou aan de hand is?
Ik dacht; er zitten een hoop sporters hier. Ik zal toch niet de enige zijn die dit heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als die het niet weet, dan zullen de semi-proffesionele-googleers van fok er ook wel moeite mee hebben denk ik
Het blijft dan sowieso gissen. We weten verder je achtergrond etc. niet. Dus als je het antwoord echt wilt weten, dan zou ik naar een professional gaan, inderdaad. Nu kun je alleen maar op 't verkeerde been gezet worden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht; er zitten een hoop sporters hier. Ik zal toch niet de enige zijn die dit heeft.
Pijnbeleving is ook weer voor iedereen anders, dus al zou er iemand zijn die hetzelfde heeft, dan nog is de kans klein dat diegene precies herkent wat jij omschrijft.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht; er zitten een hoop sporters hier. Ik zal toch niet de enige zijn die dit heeft.
Ik zeg mijn ruggengraat omdat de pijn in een rechte lijn liep van de grens van mijn nek tot mijn onderrug en het hevigst ter hoogte van mijn hart. Het voelde niet alsof het van voren zat of van achteren mijn in het midden van mijn lichaam. Bij buikpijn heb je bijvoorbeeld het idee dat het van voren zit. Hoe ervaar jij die pijn in je ruggengraat dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Geloof me. Je ruggengraat kan pijn doen.
Al moet ik zeggen: minst pijnlijke ochtend in maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |