datquote:Op maandag 1 december 2014 21:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Die helemaal rechts in het blauw ziet er uit alsof hij een ultra gaat lopen.
Die jaquote:Op maandag 1 december 2014 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die met dat gaaslaagje bovenop? Werken inderdaad goed, tenzij je LDL's gaat lopen, dan zijn ze niet echt blaarbestendig.
BTW: BLIJ! Mijn wedstrijdlicentie is eindelijk omgezet naar mijn nieuwe vereniging
Kuil!quote:Op maandag 1 december 2014 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
10Km met de club gehobbeld. Gut, wat stonden de kuiten strak. Heb wel eens soepeler gelopen. Pas laatste 2km ofzo ging het wat makkelijker. Maar toen beet ik ook gewoon even door om weer terug naar de club te komen
Bultje?
[ afbeelding ]
Sterkte morgenquote:Op maandag 1 december 2014 22:24 schreef Quoi het volgende:
Thanks peeps, morgen hopelijk morgenavond met een enorm opgelucht gevoel trainen
(zei zij veel stoerder dan ze zich voelt)
Gaaf! Valt me trouwens mee hoeveel hoogtemeters de Kepler heeft. Volgens de site maar 1350. Had meer verwacht. Maar sowieso een supermooie trail! Ben weer benieuwd naar je verslag en foto's!quote:Op dinsdag 2 december 2014 05:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Allereerst, Quoi, heel veel sterkte vandaag!
nu mijn taperperiode is gestart beginnen toch langzaam de "pre race zenuwen" te komen... kan ik mijn tijd van verleden jaar verbeteren...
De laatste berichten zijn dat de meeste sneeuw wat de laatste dagen gevallen is, gesmolten is dus het ziet er naar uit dat we zonder al te veel problemen de klim naar de top van Mt.Luxmore via de ridge maken.
Oh das wel fijn nieuws! Anders kan je je tijd natuurlijk niet verbeterenquote:Op dinsdag 2 december 2014 05:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Allereerst, Quoi, heel veel sterkte vandaag!
nu mijn taperperiode is gestart beginnen toch langzaam de "pre race zenuwen" te komen... kan ik mijn tijd van verleden jaar verbeteren...
De laatste berichten zijn dat de meeste sneeuw wat de laatste dagen gevallen is, gesmolten is dus het ziet er naar uit dat we zonder al te veel problemen de klim naar de top van Mt.Luxmore via de ridge maken.
Nope...nooit van gehoord ookquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vroeg me af of iemand dit herkent. Vroeger liep ik 3 keer per week hard en gemiddeld 1 keer per maand gebeurde er iets raars. Tijdens het lopen kreeg ik dan pijn ter hoogte van mijn hart. De pijn straalde uit naar boven en onder en het voelde alsof het evenveel afspeelde richting mijn borst en richting mijn rug. De pijn kwam in golven en nam dan in hevigheid toe en af. Eerst een tijdje om de 15 secondes, later 20, 25, 30 secondes enz. Het totale proces duurde meestal een half uur. Ook begon soms of regelmatig mijn handpalm daarbij ernstig te jeuken.
Zou het kunnen zijn dat er dan maagzuur in mijn longen terecht kwam? Dat verklaart dan alleen niet waarom mijn handpalm begon te jeuken.
het lijkt niet veel maar vergeet niet dat ik die hoogtemeters op zijn kop moet lopen he??quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaaf! Valt me trouwens mee hoeveel hoogtemeters de Kepler heeft. Volgens de site maar 1350. Had meer verwacht. Maar sowieso een supermooie trail! Ben weer benieuwd naar je verslag en foto's!
ben nooit ziek maar ik zou het aantal dagen koorts aan houden en dan rustig weer beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:23 schreef Murmeli het volgende:
Hmmm, ik dacht altijd dat je hetzelfde aantal dagen dat je koorts hebt gehad niet mag lopen, maar lees nu een artikel van losse veter dat dit het dubbele aantal dagen is.
Wat houden jullie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |