Die van jullie moeten ze eerst retoucheren natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb wel meer foto's gevonden bij HRR en nog meer bij AV Sparta, maar dat is alleen van de eigen lopers.
Ja! het duurde eventjes voordat "het gevoel" er was maar nu toch wel wat "wedstrijdzenuwen"quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die van jullie moeten ze eerst retoucheren natuurlijk.
Dat gaat nog wel ff duren dan...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die van jullie moeten ze eerst retoucheren natuurlijk.
Mooi, zo'n mijlpaalquote:Op woensdag 3 december 2014 07:36 schreef RunnerAdd het volgende:
Gisterenavond voor het eerst de grens van een uur lopen bereikt![]()
Het was een heerlijke training 5x 1000p1000 op ongeveer 10km tempo.
http://app.endomondo.com/workouts/444022140/10707661
Dankje!quote:Op woensdag 3 december 2014 08:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi, zo'n mijlpaal
Maareeeeh, da's wel een heel strak tempo!
Goed man!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:00 schreef TheSwan het volgende:
De grijns was de rest van de dag niet meer van mijn gezicht af te krijgen
Aan een stuk door? Een uur lukte mij gisteren ook voor het eerst (loopband), maar dan wel met pauzes van 1 minuut om de 5 minuten.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:36 schreef RunnerAdd het volgende:
Gisterenavond voor het eerst de grens van een uur lopen bereikt![]()
Het was een heerlijke training 5x 1000p1000 op ongeveer 10km tempo.
http://app.endomondo.com/workouts/444022140/10707661
Moet je nagaan wat je allemaal van de omgeving kan zien als je een uur buiten gaat lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan een stuk door? Een uur lukte mij gisteren ook voor het eerst (loopband), maar dan wel met pauzes van 1 minuut om de 5 minuten.
Lekker hoor!!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:00 schreef TheSwan het volgende:
Oef, wat gaat de tijd snel als het druk is. Vergeet ik helemaal te updaten.
En dat terwijl afgelopen zaterdag voor mij de meest euforische loop is geweest die ik tot nu toe heb mogen beleven.
Om 6.00 's ochtends bij lichte vorst en harde wind eruit gaan voor de 16km LDL was niet iets waar ik vooraf nou echt veel zin in had gehad. En toen ik na wat inlopen, rekken en strekken begon aan de tocht had ik nog steeds veel twijfels. Vind ik dit nog leuk? Ben ik nu alweer fit genoeg voor 16km? Hoe ga ik straks met de tegenwind om? (Ja hier is alles plat en open, dus voor mijn gevoel was het al een lichte storm zaterdag!)
Het duurde ook echt zeker 3-4km voordat ik echt een goed ritme te pakken had en na 5km begon een stuk van ruim 6km vol tegen de wind in. Vanaf dat moment gebeurde er iets. Ik hield mijn kadans, mijn tempo verlaagde zich licht, de hartslag bleef goed en ik deed het gewoon! Tuurlijk was het nog geen windkracht 7 ofzo, maar alleen al de constatering dat ik rustig bleef en me niet gek liet maken door de tempoverlaging deed veel met me. "komt straks wel goed; je gaat prima; hou dit vast". Ik begon echt positief denken ipv negatief.
Zo ploegde ik me langzaam door de tegenwind-kilometers; daarna wat zijwind en toen mocht ik de laatste 3,5km nog even in de uber-windmee lopen. Onder een dalende hartslag en stijgend tempo kon ik uiteindelijk precies rond mijn huidige LDL-tempo (6'23"/km) middelen. 16,4km geregistreerd op de garmin en de neiging om mijn armen in de lucht te steken.
De grijns was de rest van de dag niet meer van mijn gezicht af te krijgen
Nu de 2e herstelweek van het schema (week 6 van 24). Gisteren netjes mijn vier mijl gelopen op hersteltempo, vandaag lekker spinnen, morgen weer 4 mijl easy en zatedag 'slechts' 12,8km op de LDL. Ik hoop niet dat sneeuw dan gelijk de volgende uitdaging wordt.
De 2 weken erna gaat de LDL al aardig richting HM-afstand.
Zag hem ook voorbij komen inderdaad, dat was een aardige sprint.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)een-metro-rijdt.html
Moet deze jongen niet gewoon gescout worden?? 500m in 1,5 minuut inclusief trappen en in en uitstappen
Netjes!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan een stuk door? Een uur lukte mij gisteren ook voor het eerst (loopband), maar dan wel met pauzes van 1 minuut om de 5 minuten.
Dat was hier ook echt een 'eye-opener', zeker toen ik nog in NL woonde. Hier kan ik voor een 5K al door wat prachtigs heen hobbelen!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat je allemaal van de omgeving kan zien als je een uur buiten gaat lopen
Ik weet het, maar dat zit er nog even niet in. Ik wil t wel gaan doenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat je allemaal van de omgeving kan zien als je een uur buiten gaat lopen
LDL?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef RunnerAdd het volgende:
Netjes!
Dit was aan een stuk door inderdaad, de ene km op LDL tempo de volgende op 10km tempo enz.
Waarom zit het er niet in? Wel even oppassen met de overgang, buiten lopen kan wat belastender zijn dan op de loopband.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat zit er nog even niet in. Ik wil t wel gaan doen
Nog geen geld voor de juiste schoenen en het park dat het dichtst bij zit haal ik denk ik niet eens met lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom zit het er niet in? Wel even oppassen met de overgang, buiten lopen kan wat belastender zijn dan op de loopband.
Fiets erheen?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog geen geld voor de juiste schoenen en het park dat het dichtst bij zit haal ik denk ik niet eens met lopen
Nog nooit gedaan, maar lijkt mij ook helemaal niks.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Moest maandag bij de physio even op de loopband lopen voor analyse, wat een hel is dat toch ook zeg...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |