abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147192305

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
  maandag 1 december 2014 @ 18:42:19 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147192526
Hee dat gaat over mij!
Je had ook als TT kunnen kiezen: zelfmedelijden en aanstelleritis
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_147192789
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 1 december 2014 @ 18:53:15 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147192947
Hardlopenisleukhardlopenisleukhardlopenisleukhardlopenisleuk :( :r
pi_147194072
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Die paarse man wil het oor van de oranje man opeten :o

Soort koekhaphoofd. Maar dan anders.
Ik voel me net Vincent van Gogh...

Mocht je me niet herkend hebben, dat ben ik dus (in het oranje)

[ Bericht 44% gewijzigd door McTwente op 02-12-2014 08:41:25 (Quote netter gemaakt) ]
  maandag 1 december 2014 @ 19:23:28 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147194486
De HM van Amersfoort... Hou me tegen O+

Eerst komende donderdag maar inschrijven voor de M van Antwerpen.

Ik zweer overigens ook bij magnesium, calcium, zink, vit C en krachttraining uiteraard. Heb na gisteren trouwens een kniepijntje (voelt als pees of gewricht), beetje overbelast na drie weekenden rond de 30km lopen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_147194905
Deze week ook maar weer eens inschrijven voor wat wedstrijdjes, ik zit nog altijd te denken aan de Ultraks O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 1 december 2014 @ 19:45:38 #8
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147195567
@$%@#%&*^heel verslag getypt over tisvoorniks. Klik ik de browser dicht (dat typte ik dus voor niks) :|W X hondermiljoenmiljard!

Dan maar gelijk een TL;DR opgedeeld in bezigheden.

Zaterdags goeie coverband gezien (The fortunate sons) (aanrader), te laat naar bed, vroeg eruit, richting Geldrop met maatje, gemeet met stream en Sem.

Snel gestart, sattelietontvangst weg na 3km, vanaf 5 tot 10 met Sem gelopen met een gezellige man achter ons, Sem rechts, gezellige man ik links, heerlijk tempo, man liep op een gegeven moment van me uit, ik kreeg blaren, die deden steeds meer pijn tot ik moest wandelen, ben gaan zitten en heb sokken en schoenen uit en aangedaan, hielp niet, laatste km's volgemaakt met wandelen en rennen.

Geen PR, terwijl ik dik op schema lag (ellendige kutblaren ineens!! nooit zo last van), gezellige man gezien in sporthal, hij wel PR, ik dus niet.

Toen nog bij vrienden geweest in Helmond waardoor een toch leuke dag ondanks blaren nog leuker is geworden.

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_147196978
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:42 schreef Murmeli het volgende:
Hee dat gaat over mij!
Je had ook als TT kunnen kiezen: zelfmedelijden en aanstelleritis
Ik ben ook ziek :'( en dat is stom maar ook lekker rustig wan er komt bijna geen geluid uit mijn mond.
  maandag 1 december 2014 @ 20:18:10 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147197326
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 20:11 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Ik ben ook ziek :'( en dat is stom maar ook lekker rustig wan er komt bijna geen geluid uit mijn mond.
Oh dan heb jij een ander beestje in je lijf dan ik. Ik maak net zoveel herrie als anders.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 1 december 2014 @ 20:29:05 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147197920
mosterd na de maaltijd-post over magnesium.
Als ik in mijn top-trainingsweken (8-9 uur) een par dagen magnesium vergeet de slikken dan merk ik meteen dat er allemaal "vage, kleine pijntjes" de kop op steken die bij het hervatten van de magnesium als sneeuw voor de zon verdwijnen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_147198201
Ah ik ben gelukkig niet de enige met een dopje zo te zien.
Best frustrerend om weer op te bouwen na een blessure. Dit ging eerst makkelijker, dit ging sneller die gedachten steeds wanneer je in de kou door het donker aan het beulen bent. :{
Volhouden!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_147198414
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ah ik ben gelukkig niet de enige met een dopje zo te zien.
Best frustrerend om weer op te bouwen na een blessure. Dit ging eerst makkelijker, dit ging sneller die gedachten steeds wanneer je in de kou door het donker aan het beulen bent. :{
Volhouden!
:Y Heel herkenbaar!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 1 december 2014 @ 20:58:17 #14
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147199287
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
@$%@#%&*^heel verslag getypt over tisvoorniks. Klik ik de browser dicht (dat typte ik dus voor niks) :|W X hondermiljoenmiljard!

Zaterdags goeie coverband gezien (The fortunate sons) (aanrader), te laat naar bed, vroeg eruit, richting Geldrop met maatje, gemeet met stream en Sem.

Snel gestart, sattelietontvangst weg na 3km, vanaf 5 tot 10 met Sem gelopen met een gezellige man achter ons, Sem rechts, gezellige man ik links, heerlijk tempo, man liep op een gegeven moment van me uit, ik kreeg blaren, die deden steeds meer pijn tot ik moest wandelen, ben gaan zitten en heb sokken en schoenen uit en aangedaan, hielp niet, laatste km's volgemaakt met wandelen en rennen.

Geen PR, terwijl ik dik op schema lag (ellendige kutblaren ineens!! nooit zo last van), gezellige man gezien in sporthal, hij wel PR, ik dus niet.

Toen nog bij vrienden geweest in Helmond waardoor een toch leuke dag ondanks blaren nog leuker is geworden.

[ afbeelding ]
Wel grappig om de verschillende kort/lang combinaties te zien. Rechtsachter ziet eruit alsof hij gaat skiën :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 1 december 2014 @ 21:03:02 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147199552
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:

[ afbeelding ]
Toch misschien eens gaan kijken naar speciale blaarsokken oid... anders had je gewoon 1:50 gelopen *O*
Mijn verslag staat hier: http://mariskalooptharder.wordpress.com/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 1 december 2014 @ 21:08:16 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147199820
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Toch misschien eens gaan kijken naar speciale blaarsokken oid... anders had je gewoon <<< 1:50 gelopen *O*
Mijn verslag staat hier: http://mariskalooptharder.wordpress.com/
Ik heb ook x-socks, maar die kon ik niet vinden. Maar met de huidige die ik aan had heb ik normaliter ook geen last. Volgende x toch maar weer de x-socks aan (altijd foolproof)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 1 december 2014 @ 21:09:36 #17
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147199871
Dat was dag 11...een heerlijk ouwehoerherstelloopje. Hiervan kan ik er nog wel wat hebben ^O^

Daarna thuis, onder toeziend oog van de strenge leidinggevende, dag 1 van mijn 30 days abs challenge gedaan. Mijn god...wat een hel, en dat al op dag 1...
F means you're fucked
pi_147199955
Natuurlijk zijn we allebei gaan lopen. We zijn immers geen mietjes. En het was een prima training.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147200110
Bijzonder trots op de echte mannen!
pi_147200199
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wel grappig om de verschillende kort/lang combinaties te zien. Rechtsachter ziet eruit alsof hij gaat skiën :P
Die helemaal rechts in het blauw ziet er uit alsof hij een ultra gaat lopen :') .
pi_147200457
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben ook eerder geneigd om me goed in te pakken met deze temperaturen. Kou is echt een aanslag voor mijn beenspieren met name.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147200474
Lekker gelopen! Alternatieve training vandaag, na inlopen en wat loopscholing moesten we steeds 800 meter lopen, oefeningen doen en weer 800 meter lopen. Ik heb uiteindelijk 3 x 800 en 3 x 400 gelopen, omdat ik nog steeds tot de sloompies van de groep behoor. Maar ondanks dat toch bijna 6 km gelopen en een zooi situps, planken, lunges, squats en dergelijke gedaan. Ga ik vast voelen morgen.
  maandag 1 december 2014 @ 21:21:47 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147200518
:W Ik heb dus altijd Asics sokken. Pas geleden waren alle 40 paren in de was en deed ik noodgedwongen goedkope sport/sneakersokjes van H&M aan. Wow, beter! Ultradunne dingetjes en dus gratisch tip.
  maandag 1 december 2014 @ 21:23:58 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147200628
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef Quoi het volgende:
Pas geleden waren alle 40 paren in de was en deed ik noodgedwongen goedkope sport/sneakersokjes van H&M aan. Wow, beter! Ultradunne dingetjes en dus gratisch tip.
Die met dat gaaslaagje bovenop? Werken inderdaad goed, tenzij je LDL's gaat lopen, dan zijn ze niet echt blaarbestendig.

BTW: BLIJ! Mijn wedstrijdlicentie is eindelijk omgezet naar mijn nieuwe vereniging :)
  maandag 1 december 2014 @ 21:24:57 #25
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147200679
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik ben ook eerder geneigd om me goed in te pakken met deze temperaturen. Kou is echt een aanslag voor mijn beenspieren met name.
Ik ook hoor :D Morgen is de gevoelstemperatuur wanneer ik wil lopen -9.. dan ben ik ook een pakketje O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')