Ja maar ik wilde niet serieus...quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik bén heel serieus. Net zoals jij in het echt heel rustig bent.
Dat doe je beter dan mijn meneer. Die heeft nog steeds stijve kuiten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik mag dan veel zeuren, ik verzaak zelden of nooit met hardlopen![]()
Nog wat positiefs: ik heb ongelooflijk veel mazzel met het herstel van de Meijendelloop, het gaat enorm goed.
Ik snap het ook niet. Zoals ik al zei, het zit enorm mee. Dezelfde dag merkte ik al dat ik weinig last meer had. Dat was na de Hoge Veluwe Loop echt totaal anders, toen had ik 6 dagen lang spierpijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe je beter dan mijn meneer. Die heeft nog steeds stijve kuiten.
Topquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Zoals ik al zei, het zit enorm mee. Dezelfde dag merkte ik al dat ik weinig last meer had. Dat was na de Hoge Veluwe Loop echt totaal anders, toen had ik 6 dagen lang spierpijn.
Ik geniet eerlijk gezegd nog steeds na van de Meijendelloop (stom hè). Het was ook erg aangenaam om met jouw meneer samen te lopen.
Niet stom, leuk juist!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Zoals ik al zei, het zit enorm mee. Dezelfde dag merkte ik al dat ik weinig last meer had. Dat was na de Hoge Veluwe Loop echt totaal anders, toen had ik 6 dagen lang spierpijn.
Ik geniet eerlijk gezegd nog steeds na van de Meijendelloop (stom hè). Het was ook erg aangenaam om met jouw meneer samen te lopen.
Gaat goed bij jou! Fijn!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:27 schreef Maraca het volgende:
Wat een heerlijk loopje heb ik achter de rug. Had niet eens door dat de training alweer bijna voorbij wasOvermorgen heb ik 30 minuten lopen op de planning staan. Nog wel met een paar wandelmomenten tussendoor. De non-stop 5km komt steeds dichterbij
Ja, het is dan ook een fijne sportquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:51 schreef Guard het volgende:
Verslagje nog van zondag..Ik heb het verslag nog niet gelezen maar ik hoopte op een zweeffoto in hawaibroek en veel te gebruind, op een bounty-strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Er zaten wel wat fotografen langs het parcours, maar heb nog niets gezien. Verder geen hawaibroek, ik krijg al schuurplekken als ik eraan denkquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb het verslag nog niet gelezen maar ik hoopte op een zweeffoto in hawaibroek en veel te gebruind, op een bounty-strand
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een fijne sport
Alhoewel toen ik de deur achter me dicht trok en ik de kou voelde, vond ik het iets minder leukMaar gelukkig had ik het weer snel warm
50km binnen 60 min??????quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weer een hardloopverslaafde erbij op de wereld
Binnenkort zit jij hier te vragen om trainingsschema's voor een halve marathon![]()
Of een 10 km binnen 60 min. Of 50....
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weer een hardloopverslaafde erbij op de wereld
Binnenkort zit jij hier te vragen om trainingsschema's voor een halve marathon![]()
Of een 10 km binnen 60 min. Of 50....
1e keer 5 km is gaaf! In ieder geval 1e keer 30 min. Ik heb toen nog even doorgelopen om bij 5 te komen.quote:
vooral de laatste 30km schijnt volgens een van mijn loopmaatjes, die in Te Anau woont, een enorme modderbende te zijn dus ik ga uit voorzorg op mijn Lone Peaks van start.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Geen sneeuw zal wel wat makkelijker lopen. Maar wordt het daardoor niet erg modderig, of is het daarvoor te rotsachtig?
Wordt pittig dusquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vooral de laatste 30km schijnt volgens een van mijn loopmaatjes, die in Te Anau woont, een enorme modderbende te zijn dus ik ga uit voorzorg op mijn Lone Peaks van start.
Minder demping dan mijn Olympus maar ik denk dat het de beste keus is, na 30km omhoog is het meeste sap wel uit de benen en dan is het wel lekker als je behoorlijke grip heb op de (vlakke) gladde paden gedurende de tweede helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |