Op de meeste schoenen kan je inderdaad ook wel een tijdje buiten lopen. Paar weken moet best kunnen en dan heb je weer voor nieuwe schoenen gespaardquote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Fiets erheen?
En op wat voor schoenen loop je op de loopband dan?
Vanaf 2015 gaan wij weer knallenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:44 schreef GotC het volgende:
LoopbandJe loopt zo anders daarop, bleh.
M'n been gaat ook weer wat beter, maar elke stap doet nog pijn. Kloterig geneuzel, stom been. Ben net lekker bezig met lopen!
Dat kan maar dat is niet handig. Als ik nog bij m'n ouders zou wonen zou ik 't wel weten, die wonen zo ideaal!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Fiets erheen?
En op wat voor schoenen loop je op de loopband dan?
Ik wil deze niet kapotlopen, want ik doe ook nog een beetje krachttraining bij de fitnessquote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Op de meeste schoenen kan je inderdaad ook wel een tijdje buiten lopen. Paar weken moet best kunnen en dan heb je weer voor nieuwe schoenen gespaard
Probeer anders eens niet in problemen te denken, maar in mogelijkhedenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan maar dat is niet handig. Als ik nog bij m'n ouders zou wonen zou ik 't wel weten, die wonen zo ideaal!
Gewone sportschoenen van Nike, geen speciale hardloopschoenen.
Ah, herkenbaar. Die gaan natuurlijk piepen als je met 'buitenschoenen' binnen gaat trainen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil deze niet kapotlopen, want ik doe ook nog een beetje krachttraining bij de fitness
Precies. We sparen onszelf voor het komende jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vanaf 2015 gaan wij weer knallen
ofzo.
Ik laat, als ik het hardlopen door wil zetten, na Carnaval schoenen aanmeten. Dan heb ik meteen goede en weet ik dat ze op me zijn afgemeten. Mijn voeten/enkels zijn niet zo bijzonder goed en ik heb geen zin om ze kapot te lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Die gaan natuurlijk piepen als je met 'buitenschoenen' binnen gaat trainen.
Ik weet niet waar je woont, maar je hebt ook van die design outlets in het land. Daar kun je relatief goedkoop hardloopschoenen kopen (en krijg je ook een beetje advies). Ze zijn dan niet op jou afgemeten, maar zoals Mossel ook zei: dan is dat even tijdelijk en kun je in de tussentijd gaan sparen voor echt goede schoenen.
Op welke stand heb je de helling staan?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat, als ik het hardlopen door wil zetten, na Carnaval schoenen aanmeten. Dan heb ik meteen goede en weet ik dat ze op me zijn afgemeten. Mijn voeten/enkels zijn niet zo bijzonder goed en ik heb geen zin om ze kapot te lopenTot die tijd mijn conditie maar even verbeteren op de lopende band
Hippie.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Probeer anders eens niet in problemen te denken, maar in mogelijkheden
/dooddoener
Ook op een loopband kan je je enkels kapot lopen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat, als ik het hardlopen door wil zetten, na Carnaval schoenen aanmeten. Dan heb ik meteen goede en weet ik dat ze op me zijn afgemeten. Mijn voeten/enkels zijn niet zo bijzonder goed en ik heb geen zin om ze kapot te lopenTot die tijd mijn conditie maar even verbeteren op de lopende band
Oh dat zeker! Mijn moeder vind het verschrikkelijk dat ik hardloop en bood mij zelfs haar eigen loopband aanquote:Op woensdag 3 december 2014 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou eerder andere schoenen voor de krachttraining halen. De enige voorwaarde waar die aan hoeven te voldoen, is in principe een platte zool, veel mensen doen KT zelfs op blote voeten. Dus een paar scapino gympies volstaat.
Maar goed, volgens mij is van de loopband naar buiten toch een mentale drempel voor veel mensen, de gekste excuses om niet naar buiten te hoeven komen voorbijMaar doe het een keer en je wilt nooit meer anders!
3. Bij 0 heb ik 't gevoel bergaf te lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op welke stand heb je de helling staan?
Voor KT heb je niet echt speciale schoenen nodig.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou eerder andere schoenen voor de krachttraining halen. De enige voorwaarde waar die aan hoeven te voldoen, is in principe een platte zool, veel mensen doen KT zelfs op blote voeten. Dus een paar scapino gympies volstaat.
Maar goed, volgens mij is van de loopband naar buiten toch een mentale drempel voor veel mensen, de gekste excuses om niet naar buiten te hoeven komen voorbijMaar doe het een keer en je wilt nooit meer anders!
Het gaat er ook niet om dat mensen me niet mogen zien. Zou ik gaan lopen bij mijn ouders, wonend bij de polder en het bos, zou bijna niemand me zien. In de sportschool zien meer mensen me. Wil alleen mijn conditie wat verbeteren en goede schoenen aangemeten krijgen. Dan ga ik meteen buiten rennen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Of juist niet, als je juist de stabiliteitsspieren wilt versterken. Ik ken veel mensen die op blote voeten of simpele allstars reden, juist om enkels en knieen sterker te maken. Maar goed, dan gaat het er niet om om 300kg te liften. Maar dat is weer een andere discussiequote:Op woensdag 3 december 2014 09:59 schreef Solique het volgende:
Loopband vind ik ook niet fijn lopen, gewoon wandelen kan ik er best op doen maar hardlopen doe ik wel op een andere machine.
[..]
Voor KT heb je niet echt speciale schoenen nodig.
Schoenen die als running genoemd staan voldoen meestal.
Enige belangrijke is stabiliteit.
Iets van stabiliteit is toch wel nodig volgens de fysio maar dat zal per persoon verschillen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of juist niet, als je juist de stabiliteitsspieren wilt versterken. Ik ken veel mensen die op blote voeten of simpele allstars reden, juist om enkels en knieen sterker te maken. Maar goed, dan gaat het er niet om om 300kg te liften. Maar dat is weer een andere discussie
Wat ik bedoelde te zeggen is dat aparte schoenen voor de sportschool waarschijnlijk een 10tje kosten, en dan kun je op je runningschoenen naar buiten.
Ik snap er ook niks van. Het komt er gewoon op neer dat hij niet buiten wil rennen. En sja, als je niet wil, ga je niet ook...quote:Op woensdag 3 december 2014 10:10 schreef YUR het volgende:
Het kan aan mij liggen...maar als je 75 minuten op een loopband gaat lopen rennen loop je toch net zoveel risico om iets kapot te maken?
Maar goed, whatever floats your boat
Deze hippie gaat weer lekker op zijn handen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |