quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef APK het volgende:
Ik ga FANN effe DM'en dat ik mij om wil laten bouwen tot hond.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef Kingstown het volgende:
MadMaster en TreeHut hebben samen wat gedronken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2014 16:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga even met Sacha in overleg wat ik van deze reactie moet vinden.
NEE!quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nu pas dat er hond staat i.p.v. paarddat paard had ik er zelf bij verzonnen
quote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kijk altijd even hoe mijn drol eruit ziet.
quote:
Succes met je versie in UTO.quote:
Ja ik hoop het, is het jouw idee dit topique ? anders moet ik ff een eervolle vermelding makenquote:Op maandag 10 november 2014 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Succes met je versie in UTO.
Genoeg users daar, dus hopelijk kun je er een paar actief krijgen voor het topic.
Neuh, ik heb het idee ook maar gejat van een ander subforum.quote:Op maandag 10 november 2014 14:42 schreef Pavement het volgende:
Ja ik hoop het, is het jouw idee dit topique ? anders moet ik ff een eervolle vermelding maken
quote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Treehut362 het volgende:
ik zit helemaal niet te schreeuwen
quote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit helemaal niet te schreeuwen
ik zit hier-> naar te luisteren als je het helemaal precies wil wetenquote:Op maandag 10 november 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
Treehut
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja hij zei het écht twee keer....
Joh... dit topic is als geintje bedoeld, net als de dagsamenvattingen, dus niet zo serieusquote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit hier-> naar te luistern als je het helemaal precies wil weten
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
de hele benedenverdieping, en dan seal, lijm, spijker en plak ik inderdaad alles vast
quote:Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is heerlijk op de rug van zo'n knol in het bos nu, onderweg stop ik dan om van de paddo's en andere natuur te genieten.
Wat denk je hiervan, als psyg?quote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit hier-> naar te luisteren als je het helemaal precies wil weten
quote:Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
Persoonlijk word ik een stuk gelukkiger als de oliebollenkramen zouden verdwijnen dan wanneer er een oplossing komt voor het Midden-Oosten conflict.
Dankjewel dat je me redelijk onherkenbaar in beeld hebt gebracht.quote:Op maandag 10 november 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
Kingstown protesteert tegen de Oliebol
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dankjewel dat je me redelijk onherkenbaar in beeld hebt gebracht.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:36 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Chufi maakt zich klaar voor een date.
Van je mod moet je het hebben ... Thks Karina ... Geen biertje meer ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:36 schreef Karina het volgende:
[
Chufi maakt zich klaar voor een date.
Kingstown laat zijn kat uit...quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef Kingstown het volgende:
Nu ga ik de kat uitlaten die coco heet, maar ik mag haar EvaB noemen
ik heb nog wel 'n echte actie foto van golferquote:Op donderdag 13 november 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
Golfer in his early years...
[ afbeelding ]
Het is risico is aan jou ...quote:Op donderdag 13 november 2014 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog wel 'n echte actie foto van golfer
mooie vrouwquote:Op zondag 16 november 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Just me zonder make up achter haar naaimachine.
[ afbeelding ]
Ietsje minder.quote:Op zondag 16 november 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe Mrs MM dr make-up doet ..
Ja ik ook als ik ooit weer eens ga trouwen ..quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ietsje minder.
Ben nu wel benieuwd hoe jouw echtgenote d'r make-up doet...
Eerst een vrouw zien te vinden die niet digitaal is...quote:Op zondag 16 november 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook als ik ooit weer eens ga trouwen ..
Smokey eyesquote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Just Me probeert toch ook een keer mascara...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 09:09 schreef sacha het volgende:
Haaibaaike gered uit zure sloot
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
de kat van Dees voelt de bui al hangen...
'jullie gaan zeker weer weg'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Just Me zonder ruggegraat...
[ afbeelding ]
Ik zie een Sonneveldje komen ...quote:Op woensdag 19 november 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoefie doet een Barry...quote:Op woensdag 19 november 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie een Sonneveldje komen ...
Met
De kat Dees is naar Parijs gewees
Parijs gewees
Op Orly miste ze de juiste sluis
En wacht nu weer thuis ...
Zoiets...
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle Titten frei!!! Blasen Du geile Sau
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Den Schufi geht los!
Aber das ist PP !!quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Den Schufi geht los!
ik herken MM, die met die roze broek !quote:
Jij bent snel, ik had hem binnen een minuut verwijderdquote:
Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzetquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzet![]()
Dit is voor echte foto's:
40+ / Foto's als kind
Leuke pic btw.Beetje onderdrukte brutaliteit als ik naar je ogen kijk.
MM staat voor Meer Meters ?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Aan 1 MM heeft de wereld meer dan genoeg...
Dacht meer aan onderdrukte lustgevoelensquote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzet![]()
Dit is voor echte foto's:
40+ / Foto's als kind
Leuke pic btw.Beetje onderdrukte brutaliteit als ik naar je ogen kijk.
Er wordt hier flink geroddeld...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Treehut's straatnaam bordje
De appel valt niet ver van de boomhut...quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er wordt hier flink geroddeld...
Dokter Sjoefie, u moet me zeggen,quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Je bent ziek .. Check hoe je je voelt en dan meldt jeje pas beter als je op je werk bent..
Ik vind hm wel lief ..quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
APK leert chufi tellen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:01 schreef sacha het volgende:
Aap heeft de camera van Dees gestolen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 11:43 schreef just me het volgende:
Poll: Welke man moet tussen de borsten van sacha
• MadMaster
• Treehut
• Chufi
• APK
• Kingstown
• Pavement
• golfer
• sig000
• Piet Piraat
• De Kerstman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
niet weg halen gekkiequote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
is toch een grapje? of moet ik het weghalen?
Ja godverquote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef sacha het volgende:
[..]
niet weg halen gekkie![]()
ik amuseer mij kostelijk
Nee, het is golfer.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjoefie heeft eindelijk een date...
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:52 schreef sacha het volgende:
oepsie!
onze trampoline lag vanmorgen 20 meter verderop
De trampoline van SachaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
helemaal happy, mocht een avondje wegquote:Op zondag 21 december 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
just me gespot bij Serious Request:
[ afbeelding ]
Ach als ze maar lol hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Treehut goes tweede kerstdag...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:46 schreef Treehut362 het volgende:
dat is je moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neenquote:
Sorry, maar nou ga ik weg van hier.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik je snapt de bedoeling niet helemaal van het smoelenboek?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:44 schreef Kingstown het volgende:
Je vrouwelijke kant mag je hier best tonen hoor....ik loop ook weleens rond in een string. Niets mis mee.
I like that colour.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
Kingstown gespot op het strand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Just Me, Deisyy en Sacha vieren hun overwinning bij MasterMind...
quote:Op zondag 4 januari 2015 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Piet tijdens een therapiesessie in de kliniek.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is weel een ouwe ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Sacha duikt hard het nieuwe jaar in...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Fann, made by Hugo Kaagman...
[ afbeelding ]
Is dat niet zeeuws? Ziet er zo zuinig uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel iets met de klederdracht uit jouw omgeving...
On topic blijven en zo...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
ik zit nu toch in het smoelenboek? Je maakt me in de war
Kon zo gauw niets iets beters vinden voor je...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat niet zeeuws? Ziet er zo zuinig uit.
Niks beters? Dus je verward het warme zuiden zelfs l met het koude gure noorden?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon zo gauw niets iets beters vinden voor je...
Ik kom uit Amsterdam, alles op klompen is voor mij één pot nat...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks beters? Dus je verward het warme zuiden zelfs l met het koude gure noorden?
En die zwarte kousen ook nog, je weet toch wel dat de Friezen nog steeds in Sinterklaas De Noordse goden geloven?
Klompen drijven, daarom lopen ze erop. Maar het ene is ten zuiden van je en het andere ten noorden.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, alles op klompen is voor mij één pot nat...
Ondankbaar nest, probeer ik eens provinciaals te denken, wordt het weer niet gewaardeerd...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Klompen drijven, daarom lopen ze erop. Maar het ene is ten zuiden van je en het andere ten noorden.
Tss, ik kan er niks aan doen dat jij het verschil niet tussen noord en zuid kent. En ik wil absoluut niet vergeleken worden met die zwarte kousen dragers in het warme zuiden. Hail Donar dat!quote:Op maandag 5 januari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondankbaar nest, probeer ik eens provinciaals te denken, wordt het weer niet gewaardeerd...
Netjes!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om je posting even in het juiste topic te zetten Johannes.
[..]
quote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
In de tussentijd heb ik even een blikje vis verorbert.
Treehut na het eten van te veel foute vis....quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de vis niet goed is daar maar ik heb het al op.
mijn godquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:29 schreef Kingstown het volgende:
Sacha wachtend op haar tieten-tag:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:36 schreef FANN het volgende:
mijn godik hoop toch dat dit photoshop is...
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
en dan snel wegwezen, in TL-licht zie je er niet flatteus uit na een nachtje dansen.
Haha, bij het kapsel hielden de overeenkomsten wel op...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
MM in zijn crea periode....
[ afbeelding ]
Ik zie daar meer KT in.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
MM in zijn crea periode....
[ afbeelding ]
Geen idee, dat was het 1e dat ik dacht bij het zien van die foto.quote:
Hmzz....dat lijkt wel wat op mij. Alleen dan 20 kilo lichter. En zonder riem. En geen streepjesoverhemd. (streepjesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kom nog even niet verder dan deze:
[ afbeelding ]
je moet ook wel voorzichtig zijn met wat je zegtquote:Op maandag 2 februari 2015 00:22 schreef Kingstown het volgende:
FANN heeft last van verstopping:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb nog een redelijk fatsoenlijke pic uitgekozen. Je hebt het al zo zwaar.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
je moet ook wel voorzichtig zijn met wat je zegt
Ja, da's wel weer lief van jequote:Op maandag 2 februari 2015 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk fatsoenlijke pic uitgekozen. Je hebt het al zo zwaar.
Haha, dat is Jurgen, een whiskyhandelaar uit België.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:02 schreef Kingstown het volgende:
MadMaster met zijn whisky-verzameling:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Eska met haar pakje schoolmelk
[ afbeelding ]
Ik heb er een paar dubbel, zie ik nu.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:38 schreef Kingstown het volgende:
Plakboek van MadMaster is uitgelekt:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2015 18:38 schreef Kingstown het volgende:
Plakboek van MadMaster is uitgelekt:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor narcistisch gedoe?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:24 schreef Kingstown het volgende:
Kingstown bij zijn archiefkast:
[ afbeelding ]
Zelfspot. Leer het herkennen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit voor narcistisch gedoe?
Tubah...quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfspot. Leer het herkennen.
Ik was ook zoiets van planquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Sascha beschikbaar voor kots opdweilen...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Fan en Chufi gaan een avondje stappen na een discussie over Tong80 en golfer..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Fan en Chufi gaan een avondje stappen na een discussie over Tong80 en golfer..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja .. Ik hoop dat de rest vrolijk achter me staat te kijken wanneer Fann dr power aan zet
Ik sta achter Fan...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja .. Ik hoop dat de rest vrolijk achter me staat te kijken wanneer Fann dr power aan zet
Deissy als New Romantic Girl, samen met KT...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik wel een discomuts was, Patrick Cowley enzo, maar een paar weken geleden kwam hier op een nacht ook muziek voorbij o.l.v. Madmaster en zo'n muts was ik ook, zoals Yazoo, OMD, Ultravoxx.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deissy als New Romantic Girl, samen met KT...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Deissy als New Romantic Girl, samen met KT...
[ afbeelding ]
leek zijn foto er een beetje op?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Kingstown het volgende:
Mo_Muffin die zoveel blowt dat hij er übersloom van wordt:
[ afbeelding ]
Als 2 druppels water.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:25 schreef FANN het volgende:
leek zijn foto er een beetje op?
ik heb die foto's niet gezien verdomme
N5quote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
serieus?of zit je me in de zeik te nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
N5ah... de ene helft is gelogen... etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die had de Postbode ook op zijn Facebook gezet en mij getaggedquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
Sas had weinig fun afgelopen weekend.....
[ afbeelding ]
Ah sorryquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
die had de Postbode ook op zijn Facebook gezet en mij getagged
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
dat lees ik nu pas.... serieus?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Kingstown het volgende:
Chaos in hoofd van ChocoFan:
[ afbeelding ]
[..]
sprekend jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Spreekt voor zich.
Nee want ik zie geen kort en pittig (blond) haarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze het zelf.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Nee want ik zie geen kort en pittig (blond) haar
wat denk je nou zelf? ik ben irl veel knapper hoorquote:
Vlak na het opstaan mag je er best wel even gerimpeld uitzien...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:19 schreef just me het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf? ik ben irl veel knapper hoor
soms duur het iets langer dan even...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak na het opstaan mag je er best wel even gerimpeld uitzien...
Bij mij begint het rond het avonduur ook aardig op te knappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
soms duur het iets langer dan even...
zolang heb ik niet nodig hoor, even onder de douche en dan weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij mij begint het rond het avonduur ook aardig op te knappen.
Zal ik ook eens proberen dit jaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:25 schreef just me het volgende:
[..]
zolang heb ik niet nodig hoor, even onder de douche en dan weer fris en fruitig
misschien helpt het bij jou niet....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ik ook eens proberen dit jaar.
Nou, fris en fruitig niet meer nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
misschien helpt het bij jou niet....
Maar hebben we al ;n foto van jou gezien ?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, fris en fruitig niet meer nee.
Nee, ik van jullie ook niet? Ja, kinderfoto's.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef just me het volgende:
[..]
Maar hebben we al ;n foto van jou gezien ?
Da's al heel wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik van jullie ook niet? Ja, kinderfoto's.
Die hoort niet hier ....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan heel dat topic niet meer vinden joh.![]()
Eentje uit Spanje:
Ja, dat weet ik chufi, maar ik kon dat topic niet vinden, dus die foto is er later geplaatst.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat al in kinderfotos, hier is het voor de gein , niet serieus
Nu kan het nog, morgen ben je te laatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik chufi, maar ik kon dat topic niet vinden, dus die foto is er later geplaatst.
Haal het wel even weg.
Ach, dan kijk ik Karina lief aan, of neem een abo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu kan het nog, morgen ben je te laat
Alweer? Oh ja de vorige haalde je weer weg ..quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef Kingstown het volgende:
Juup gaat een lekker koud biertje drinken na een drukke dag:
[ afbeelding ]
Dat was de bekende "wit-veld bug na editten"quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef chufi het volgende:
Alweer? Oh ja de vorige haalde je weer weg ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |