Is dat niet zeeuws? Ziet er zo zuinig uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel iets met de klederdracht uit jouw omgeving...
On topic blijven en zo...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
ik zit nu toch in het smoelenboek? Je maakt me in de war
Kon zo gauw niets iets beters vinden voor je...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat niet zeeuws? Ziet er zo zuinig uit.
Niks beters? Dus je verward het warme zuiden zelfs l met het koude gure noorden?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon zo gauw niets iets beters vinden voor je...
Ik kom uit Amsterdam, alles op klompen is voor mij één pot nat...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks beters? Dus je verward het warme zuiden zelfs l met het koude gure noorden?
En die zwarte kousen ook nog, je weet toch wel dat de Friezen nog steeds in Sinterklaas De Noordse goden geloven?
Klompen drijven, daarom lopen ze erop. Maar het ene is ten zuiden van je en het andere ten noorden.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, alles op klompen is voor mij één pot nat...
Ondankbaar nest, probeer ik eens provinciaals te denken, wordt het weer niet gewaardeerd...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Klompen drijven, daarom lopen ze erop. Maar het ene is ten zuiden van je en het andere ten noorden.
Tss, ik kan er niks aan doen dat jij het verschil niet tussen noord en zuid kent. En ik wil absoluut niet vergeleken worden met die zwarte kousen dragers in het warme zuiden. Hail Donar dat!quote:Op maandag 5 januari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondankbaar nest, probeer ik eens provinciaals te denken, wordt het weer niet gewaardeerd...
Netjes!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om je posting even in het juiste topic te zetten Johannes.
[..]
quote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
In de tussentijd heb ik even een blikje vis verorbert.
Treehut na het eten van te veel foute vis....quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de vis niet goed is daar maar ik heb het al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |