Met die TT mag datquote:
Hoor je me klagen dan?quote:
Volgend weekend? Nope, drukke plannen. Komende paar weken overigens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoor je me klagen dan?
Wist je dat er een treinverbinding is tussen Rotterdam en Brussel?
Genoeg blauw ook om te zien dat ik liegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genoeg blauw om alles af te handelen
Ook een wandelroutequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoor je me klagen dan?
Wist je dat er een treinverbinding is tussen Rotterdam en Brussel?
Ja, dat had ik al door maar ik speelde even mee!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Genoeg blauw ook om te zien dat ik lieg
Blauwe vrijdagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgend weekend? Nope, drukke plannen. Komende paar weken overigens.
Ohjaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door maar ik speelde even mee!
Als je weer in Nederland bent, in een weekend kom ik zekerquote:
Wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je weer in Nederland bent, in een weekend kom ik zeker
Helaas hoor je die bijna nooit op de radioquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd genieten van de schitterende intro van dit nummer
Flikker op met je 365 dagen kerstquote:
Of juist nietquote:
En ik lul er ook niet doorheenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
De live-versie nog mooier!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt ie nu mee...die heb ik ookquote:
Waarheidquote:
Jammer iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Helaas hoor je die bijna nooit op de radio
Kon het maar elke dag kerstmis zijn!quote:
Daar was ik héél blij mee.quote:
nee dat wordt geen succesquote:
Fijn voor mensen die denken dat ze zich vol moeten vreten met de kerstquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is maar 36 dagen dat het gevierd wordt
Ha ha, bollequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn voor mensen die denken dat ze zich vol moeten vreten met de kerst
Ik heb trek nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn voor mensen die denken dat ze zich vol moeten vreten met de kerst
Ik vreet me niet volquote:
Je hebt mijn dessert opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vreet me niet vol![]()
Mij bolle noemen
Doe ik na dit nummer, ik ga even genieten met volume op standje burenruziequote:
Nope, nog geen gram erbij, sterker nog, 3 kilo er afquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt mijn dessert op
* Fogel raakte een gevoelige snaar
Oe, dessert.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt mijn dessert op
* Fogel raakte een gevoelige snaar
Toch een pittig kort kapsel genomenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, nog geen gram erbij, sterker nog, 3 kilo er af
Jamaar, jamaar... dan blijft er niks van je over!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, nog geen gram erbij, sterker nog, 3 kilo er af
We zitten allemaal erg te wachten op Rammstein denk ik!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat mijn prachtige verzoekje volgende keer wel in je lijstje staat Uccie!
Ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zitten allemaal erg te wachten op Rammstein denk ik!
Ik mis FoxKids Planet ook enorm!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.livestream.com(...)content=planet90live
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat mijn prachtige verzoekje volgende keer wel in je lijstje staat Uccie!
Het was van Atomic Kitten, onbegrijpelijk dat ze die niet had.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zitten allemaal erg te wachten op Rammstein denk ik!
wat is dezequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You can make me whole again!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was van Atomic Kitten, onbegrijpelijk dat ze die niet had.
Ga weg met je spam joh, gare aap.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mattiequote:
Daar heb jij weer een puntquote:
Dit moet je trouwens eens bij Radio49 doen, maar dat durft je niet hequote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil een 24-uurs Uccie cam van haar vogelkooi.
Gaat niet door.quote:
Wat doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit moet je trouwens eens bij Radio49 doen, maar dat durft je niet he
quote:
Als ze teveel beginnen te kwetteren gooi je er maar wat zaad in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Heb ik weleens voorgesteld, maar het wurgcontract waar die verenbundels mee aankwamen was te erg.
Een halve hersencel kweken.quote:
quote:
quote:
Eigenlijk net als bij vrouwen dus!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze teveel beginnen te kwetteren gooi je er maar wat zaad in.
(dit is een voorzetje)
Beter dan traag zaadquote:
Wel goed ter voorkoming van alimentatie.quote:
Dit is gewoon het origineel joh!quote:
Die Rammstein coverband is trouwens ook echt heel goed. Feuerengelquote:
Ik zag laatst op youtube Rammstein in duet met Heino, dat was ook helemaal niet verkeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Die Rammstein coverband is trouwens ook echt heel goed.
Het valt wel mee, maar om één of andere reden kan ik het niet leuk vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Fogel het volgende:
Rammstein
Als je rustig wil beginnen Uccie, dan kan je bv een acapellaversie van Engel ergens vandaan toveren en dat luisteren.
Oh dat moet ik zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag laatst op youtube Rammstein in duet met Heino, dat was ook helemaal niet verkeerd.
Dat komt vast doordat je zelf al zo leuk bentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het valt wel mee, maar om één of andere reden kan ik het niet leuk vinden
Ik raad je aan om dit stukje te kijken, dan ben je gelijk fan!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het valt wel mee, maar om één of andere reden kan ik het niet leuk vinden
Smoothquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat komt vast doordat je zelf al zo leuk bent
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat komt vast doordat je zelf al zo leuk bent
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om dit stukje te kijken, dan ben je gelijk fan!
Ik ken de reputatie van Rammsteinquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om dit stukje te kijken, dan ben je gelijk fan!
Graag gedaan, was een kleine moeite. Hopelijk komt Atomic Kitten nog, dat is echt kwaliteitsmuziek.quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken de reputatie van Rammsteinheb zelfs een heel album geluisterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ben al 20jr aan het bijkomen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag gedaan, was een kleine moeite. Hopelijk komt Atomic Kitten nog, dat is echt kwaliteitsmuziek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef Fogel het volgende:
* Fogel roept YIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!Waarom ik nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Als ze dezelfde internetsnelheid heeft als jij dan heeft ze hem in 2 seconden binnen. Helaas is de tijd bijna op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag gedaan, was een kleine moeite. Hopelijk komt Atomic Kitten nog, dat is echt kwaliteitsmuziek.
Oh, dit kan leuk wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef Kally het volgende:
Ik pak een biertje, maar ik zit net pas een half uur sinds vanmorgen 5 uur, dus als ik raar ga praten sorry
We zijn hier allemaal al tipsy, het valt helemaal niet op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef Kally het volgende:
Ik pak een biertje, maar ik zit net pas een half uur sinds vanmorgen 5 uur, dus als ik raar ga praten sorry
Nou, dan niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
Wil iemand anders of ga ik nog een half uurtje door?
Nietquote:
Volgens mij heeft ze die helemaal vergist, daar zit nu 50 procent alcohol in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Uccie is helemaal lam van de roosvicee, hoor die dubbele tong dan.
Ohquote:
Doe eens een verzoekjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef d4v1d het volgende:
Tune ik in en gelijk Uccie's zwoele stem
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Ja dit is een remix maar dat maakt niet uit hoor!
DANSEN!
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja die site die ik in week 49 van 2014 ging afmaken
nee ben over op de sourcy vitamin water...raar spul.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die helemaal vergist, daar zit nu 50 procent alcohol in.
Goed voornemen danquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja die site die ik in week 49 van 2014 ging afmaken
Kijk die vrouwen jaloers gluren naar Kerry Katona!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga uit m'n plaat!
Viva Foreverquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil graag de spice girls met die ene van johannes, die was wel goed
Hij wil het graag meemaken?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee ben over op de sourcy vitamin water...raar spul.
Sourcy Vitamin water na Roosvicé geeft venijn, dat is een bekende uitdrukkingquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Braam/acai is lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk die vrouwen jaloers gluren naar Kerry Katona!
Alsjeblieftquote:
Dankquote:
Wat jij wiltquote:
Zo mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dank
Ik had dit nummer speciaal op mijn ipod gemikt om het af te spelen toen ik in NYC in een trein zat, homeward bound
godverquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hahaha dit is de politie hahaha hier de brandweer kunt u mij horen
Ik had vorige week de politie over de vloerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hahaha dit is de politie hahaha hier de brandweer kunt u mij horen
Beter dan geer en goorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had vorige week de politie over de vloer
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had vorige week de politie over de vloer
Ik lees niet alles mee...dus doe even in dm.quote:
Neefje was hier, en die dacht even leuk 3 x 112 te bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Neefje was hier, en die dacht even leuk 3 x 112 te bellen
Toen belde mijn jongste er nog eens braaf achteraan om sorry te zeggen
Ik heb zo gelachen, niet waar die kinderen bij waren uiteraard, maar
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef Fogel het volgende:
Ik ben bij een concert van deze band geweestIk ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben oud enzoquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef Fogel het volgende:
Ik ben bij een concert van deze band geweestIk geloof niks van dit verhaal, jij had gewoon een tent een week van tevoren bij de kassa geposteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent nooit te oud om van de Spice Girls te houden.quote:
quote:
Het mooiste was mijn jongste, rode wangen en bijna in tranen, ja maar ik heb gebeld en sorry gezegdquote:
Lol! Kreeg je ook zowel de brandweer, ambulance als politiewagen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Het mooiste was mijn jongste, rode wangen en bijna in tranen, ja maar ik heb gebeld en sorry gezegd![]()
Nou ja, dat doen ze dus niet meer
Al doende leert menquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Het mooiste was mijn jongste, rode wangen en bijna in tranen, ja maar ik heb gebeld en sorry gezegd![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Nee, alleen 2 agentenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lol! Kreeg je ook zowel de brandweer, ambulance als politiewagen?
Ah gossie.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He balenEn de zwaailichten mochten zeker ook al niet aan?
Neequote:
Oh, ik dacht insectenquote:
Hierna, maar niet als afsluiter, want dat is een speciale voor mijzelfquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk komt mijn verzoekje er nog door, ik zou het een prachtige afsluiter vinden.
Egoïstquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hierna, maar niet als afsluiter, want dat is een speciale voor mijzelf
Ik welquote:
quote:
Iets meer naar rechtsquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund hoor na deze onvervalste topshow!
[ afbeelding ]
Bij jou? OKquote:
Dit is niet het goede gifje!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund hoor na deze onvervalste topshow!
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie dit gemaakt heeft, die zou er veel karmapunten voor krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is niet het goede gifje!
[ afbeelding ]
quote:
Hopen dat je in de toekomst ook 112 kan bellen voor de modepolitie!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Kally het volgende:
Dat kapsel rechts moet gewoon verboden worden
Harry mag datquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Kally het volgende:
Dat is als je je hoofd uit een rijdende trein steekt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Kally het volgende:
Niemand mag dat!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is als je je hoofd uit een rijdende trein steekt.
Voor Kingstown moet ik ook Ich bin wie du nog draaien, dus ik kan er wel wat duits van maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Shit nu ben ik vergeten om Verdammt Ich Lieb Dich aan te vragen, nou ja volgende keer beter.
Schitterend nummer!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor Kingstown moet ik ook Ich bin wie du nog draaien, dus ik kan er wel wat duits van maken.
Ik zal de show inplannen....4 mei 20u.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend nummer!
Mani en ik willen graag ons lievelingsnummer Wir Sind Helden met Wenn Es Passiert
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef Kally het volgende:
Ik probeer er bij te zijn Fokker morgen
Ik ga ook mijn best doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef Kally het volgende:
Ik probeer er bij te zijn Fokker morgen
in VLC? nee maar soms doet ie een uur niets en dan krijg je ze in 1x allemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kreeg trouwens een meldinkje onderaan mijn beeldscherm hoe de artiest & het nummer heet, is dat nieuw?
Ja in VLC, ik kreeg er maar eentje. Paolo nog wat, ben zijn naam alweer vergeten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
in VLC? nee maar soms doet ie een uur niets en dan krijg je ze in 1x allemaal
Paolo Nutini - Iron Skyquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja in VLC, ik kreeg er maar eentje. Paolo nog wat, ben zijn naam alweer vergeten.
Graag gedaan!quote:
Waar kijk ik naar....en eigenlijk wil ik het niet weten.quote:
Kingtown op een feestje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar....en eigenlijk wil ik het niet weten.
Wacht wacht...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topshow Uccie, ik heb je al een Wilfred gegeven!
Fokker, ik wil wel What It Is voordat ik naar bed ga van Mark Knopfler.
Ik mis lederhosen....quote:
Ist zoverquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:50 schreef Kally het volgende:
Ik ga plassen met dit nummer en wat te drinken pakken
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kingstown aan het tuinieren
[ afbeelding ]
Ik vind het lichtelijk vreemd dat jij bij plassen zo'n smileyquote:
Moest eigenlijk die andere tong zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het lichtelijk vreemd dat jij bij plassen zo'n smileyplaatst?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moest eigenlijk die andere tong zijn![]()
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:
* Fogel duikt er bij inquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:59 schreef Kally het volgende:
Ja ik ga ook mijn bed eens opzoeken, ik hoor hem (ja hem) roepen
Bedankt Fokker
Trustequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:59 schreef Kally het volgende:
Bedankt Fokker
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:59 schreef Kally het volgende:
Bedankt Fokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |