Dit is niet het goede gifje!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund hoor na deze onvervalste topshow!
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie dit gemaakt heeft, die zou er veel karmapunten voor krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is niet het goede gifje!
[ afbeelding ]
quote:
Hopen dat je in de toekomst ook 112 kan bellen voor de modepolitie!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Kally het volgende:
Dat kapsel rechts moet gewoon verboden worden
Harry mag datquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Kally het volgende:
Dat is als je je hoofd uit een rijdende trein steekt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Kally het volgende:
Niemand mag dat!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is als je je hoofd uit een rijdende trein steekt.
Voor Kingstown moet ik ook Ich bin wie du nog draaien, dus ik kan er wel wat duits van maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Shit nu ben ik vergeten om Verdammt Ich Lieb Dich aan te vragen, nou ja volgende keer beter.
Schitterend nummer!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor Kingstown moet ik ook Ich bin wie du nog draaien, dus ik kan er wel wat duits van maken.
Ik zal de show inplannen....4 mei 20u.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend nummer!
Mani en ik willen graag ons lievelingsnummer Wir Sind Helden met Wenn Es Passiert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |