moet je aan vrouwtje bezemsteel vragenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt is.
Die test dan...
Ik heb de afbeelding even aangepast, want ik ken Hetty de Heks niet...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
moet je aan vrouwtje bezemsteel vragen
Plaatje wederom gewijzigd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé! Die eerste pic was veel leuker!
Mjah....achteraf was het ook wel een leuke voor het smoelenboek geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Plaatje wederom gewijzigd.
Ik lijk Theekut wel...
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....achteraf was het ook wel een leuke voor het smoelenboek geweest.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...
Zo'n afbeelding ken ik ook...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij sommige cliëntes hangt de boel onder het shirt uit trouwens, maar dat wilden jullie vast niet weten.
Aangezien ik die foto's al heb had ik iets alerter moeten zijn....quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...
Een dergelijke afbeelding heb ik hier al eens gepost.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij sommige cliëntes hangt de boel onder het shirt uit trouwens, maar dat wilden jullie vast niet weten.
dat herken ik wel van onze g-voetballersquote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok dat mag... Veel plezier morgen bij de uitreiking ....quote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Na een potloodtest en een glas wijn ga ik maar eens slapen
Dan heb je morgen misschien wel een leuk verhaalquote:Op maandag 12 januari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx, dat komt vast goed, mijn beste vriendin gaat mee en die weet zich nooit te gedragen
en? geslaagd?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Na een potloodtest en een glas wijn ga ik maar eens slapen
Kreeg je inspiratie door al die schoonmaakpraatjes?quote:
Netjes!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hoor, ik slaag nog steeds glansrijk voor de potloodtest, ding kletterde meteen op de grond.
Kwestie van goede genen denk ik. Ofzo. Toen het dan eindelijk ging groeien is het op een acceptabel niveau blijven steken en na m'n 30e kwam er nog wat bij. Ik vind het helemaal prima zo, en het hangt niet.quote:
Ja ja ik geloof je hoor!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kwestie van goede genen denk ik. Ofzo. Toen het dan eindelijk ging groeien is het op een acceptabel niveau blijven steken en na m'n 30e kwam er nog wat bij. Ik vind het helemaal prima zo, en het hangt niet.
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:07 schreef FANN het volgende:
ik had hem in het verkeerde topic gepost![]()
![]()
maar ik kwam deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof het niet. Wil bewijs zien!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kwestie van goede genen denk ik. Ofzo. Toen het dan eindelijk ging groeien is het op een acceptabel niveau blijven steken en na m'n 30e kwam er nog wat bij. Ik vind het helemaal prima zo, en het hangt niet.
oh ja... nou Lien leest hier vast wel eens mee, mag zij die daar posten, daar kom ik nooitquote:Op maandag 12 januari 2015 10:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die kun je ook in dit topic posten:
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #58
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is datquote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
Nou ja...... volgende week staat die vriezer er ook nog
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Wil bewijs zien!
DDM en foto's posten is nog geen gelukkige combi gebleken.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:17 schreef cafca het volgende:
Als ik Doedezemaar was, had ik gewoon een foto van het op de grond gevallen potlood gepost, als bewijs
Ja, is ook lastig.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM en foto's posten is nog geen gelukkige combi gebleken.
Ik snap wel waarom ze wat huiverig is. I-pad gebruik door ouderen blijft tricky.
en jij heb jij je vriezer nog ontdooit?quote:
Nee hij is nog niet leegquote:Op maandag 12 januari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij heb jij je vriezer nog ontdooit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |