moet je aan vrouwtje bezemsteel vragenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt is.
Die test dan...
Ik heb de afbeelding even aangepast, want ik ken Hetty de Heks niet...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
moet je aan vrouwtje bezemsteel vragen
Plaatje wederom gewijzigd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé! Die eerste pic was veel leuker!
Mjah....achteraf was het ook wel een leuke voor het smoelenboek geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Plaatje wederom gewijzigd.
Ik lijk Theekut wel...
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....achteraf was het ook wel een leuke voor het smoelenboek geweest.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...
Zo'n afbeelding ken ik ook...quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij sommige cliëntes hangt de boel onder het shirt uit trouwens, maar dat wilden jullie vast niet weten.
Aangezien ik die foto's al heb had ik iets alerter moeten zijn....quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht nog op een foto van DDM dus ik houd haar te vriend...
Een dergelijke afbeelding heb ik hier al eens gepost.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij sommige cliëntes hangt de boel onder het shirt uit trouwens, maar dat wilden jullie vast niet weten.
dat herken ik wel van onze g-voetballersquote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok dat mag... Veel plezier morgen bij de uitreiking ....quote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Na een potloodtest en een glas wijn ga ik maar eens slapen
Dan heb je morgen misschien wel een leuk verhaalquote:Op maandag 12 januari 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx, dat komt vast goed, mijn beste vriendin gaat mee en die weet zich nooit te gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |