Ik zit nu sinds december vorig jaar aan de hormonen. En als alles goed gaat mag ik in de zomer van 2015 mijn operatie en borstvergroting laten doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk meteen al... Maar hoe is de stand van zaken ?
Nou, vooruit...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik dan nu alvast de eerste foute opmerking maken, please, please, please?
Succes en laat je niet gek maken .. Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit nu sinds december vorig jaar aan de hormonen. En als alles goed gaat mag ik in de zomer van 2015 mijn operatie en borstvergroting laten doen.
Je vergeet kusje erop!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes en laat je niet gek maken .. Komt allemaal goed
Maar zo is het!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maaar .....quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Je vergeet kusje erop!Dat krijgen de andere dames hier ook altijd
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dat je al wel goed kan zeiken als een wijf![]()
en dat bedoel ik dan weer niet letterlijk
Ik zie op de fotos altijd alleen maar meisjes , dan leer je het gauwquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Awww... dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef sacha het volgende:
maar goed, wat ik hier dan ook roeptoeter, ik wens je natuurlijk alle sterkte en meer in dit proces
Ik heb nu de V van vliegtuig op m'n ID kaart staan en ik ben helemaal happy dat iedereen me accepteert als vliegtuigquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef APK het volgende:
Ik ga FANN effe DM'en dat ik mij om wil laten bouwen tot hond.
Niet de B van Bullshit of de A van Aandacht nodig?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nu de V van vliegtuig op m'n ID kaart staan en ik ben helemaal happy dat iedereen me accepteert als vliegtuig.
Ik zal niet ontkennen dat ik aandacht wel fijn vind, maar er staat toch echt een V'tje opquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Niet de B van Bullshit of de A van Aandacht nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |