Inderdaad, vooral in Zeeland heb je al heel snel de zon. Ze zal het verdiend hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgenavond, die heeft partij geluk gehad met het weer.
dat hij ging ook niet over jou, was een voorbeeld voor Chufiquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Noem me maar geen hij lieverd.
Ik ga zo even een stukje schrijven voor hier trouwens.
Maar begrijp ik dat je van mening bent dat ik bepaalde dingen niet moet delen?
Oh, ik bedoelde er niks mee hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw komt morgen weer terug.
Oooh......quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dat hij ging ook niet over jou, was een voorbeeld voor Chufi![]()
Moet je helemaal zelf weten Bella!
Leek me handiger, meer niet.quote:
Ja dat bedoel ik dus... geen hond weet wat je bedoelt zo...quote:
Jij wel dan? Ik weet niet of ik het er met jou over gehad heb...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Leek me handiger, meer niet.
[..]
Ja dat bedoel ik dus... geen hond weet wat je bedoelt zo...
Je hebt het er al eens over gehad... zo terloops...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ik weet niet of ik het er met jou over gehad heb...
Maar ik ben bezig met m'n verhaaltje. Geduld meis.
Rustig maar....quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt het er al eens over gehad... zo terloops...
Maar Bella, voor mij hoef je het niet te doen, maar als je wil dat mensen begrijpen waar je het over hebt is het handiger, dat bedoelde ik te zeggen, maar je hoeft het niet te doen voor mij hoor,
want ik snap het zo ook wel.
Jeetje
ik ga effe bijlezen in Utopia, want iedereen is daarheen verhuist geloof ikquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Helemaal te gekke shit nu op BNN, de gitaar van Stone Roses zwevend op 1 stoel.
Ja ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde er niks mee hoor.
In de FB bijlezen ben je te laat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga effe bijlezen in Utopia, want iedereen is daarheen verhuist geloof ik
BNN ? Welk kanaal is dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Helemaal te gekke shit nu op BNN, de gitaar van Stone Roses zwevend op 1 stoel.
ah... al weggehaald zeker? Jammerquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de FB bijlezen ben je te laat.
Op 3quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
BNN ? Welk kanaal is dat tegenwoordig?
Ik ben geen Hans Klok.... onderwater apparaatje in de Thames of zoquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit hoe hij dat doet dan.
Maizenaquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit hoe hij dat doet dan.
quote:
Door dit soort vage posts gaan de meesten vanzelf wel speuren en weten ze ook hoe het zit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Leek me handiger, meer niet.
[..]
Ja dat bedoel ik dus... geen hond weet wat je bedoelt zo...
Hij is mooi!quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
UTO / Het topickaap-cijferstopic
IK GA SLAPENquote:
Nouja, het is niet dat ik met opzet geheimzinnig doe. Ik ben alleen bang voor de reacties van mensen. En dat ik me dan niet meer prettig voel hier in het topic (wat al een keer gebeurd is in een ander topic).quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door dit soort vage posts gaan de meesten vanzelf wel speuren en weten ze ook hoe het zit.
Al dat geheimzinnige gedoe![]()
(Zie maar hoe je de smiley interpreteert)
dan wordt het hoog tijd dat je leert waar je middelvinger zitquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat ik met opzet geheimzinnig doe. Ik ben alleen bang voor de reacties van mensen. En dat ik me dan niet meer prettig voel hier in het topic (wat al een keer gebeurd is in een ander topic).
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dan wordt het hoog tijd dat je leert waar je middelvinger zit
Nah... post gewoon lekker mee, zo te zien zijn er geen problemenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat ik met opzet geheimzinnig doe. Ik ben alleen bang voor de reacties van mensen. En dat ik me dan niet meer prettig voel hier in het topic (wat al een keer gebeurd is in een ander topic).
hadden we afgesproken, ze durfde niet...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat pleur jij even lekker hier neer
Mijn post was ook niet op jou persoonlijk, op niemand persoonlijk eigenlijk, maar door die vage posts van jou en Fann over het wel of niet vertellen kunnen mensen zich ook gaan afvragen hoe het zit en op onderzoek uit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat mocht van mij hoor. Omdat zij het wel durfde en ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat pleur jij even lekker hier neer
dan nog, laat het haar zelf doen...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
hadden we afgesproken, ze durfde niet...
Ja Sas, ze wist het ook niet meer, en ik ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
dan nog, laat het haar zelf doen...
Nah... dat heb ik al gezegd tegen Bella, kan me niet voorstellen dat iemand dat hier doet,quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Even afwachten wie er met pek en veren komt.
dit is geen ruzie, dan gaan we meestal gewoon de droger leeghalenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Geen ruzie alsjeblieft... daar ben ik niet belangrijk genoeg voor.
Oh, gelukkig maar. Ik wil niet dat FANN moeilijkheden krijgt ofzo...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is geen ruzie, dan gaan we meestal gewoon de droger leeghalen
Er is geen ruzie Bella, maar Sas weer ook niet dat we al een uur aan het Dmmen zijn en datquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wist het eigenlijk meteen al... Maar hoe is de stand van zaken ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is geen ruzie, dan gaan we meestal gewoon de droger leeghalen
Nee FANN weet wel waar haar middelvinger zitquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik wil niet dat FANN moeilijkheden krijgt ofzo...
Ik hoop dat dat blij is bij jou?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Mooi zo. Ik ga toch even deze smilie doen omdat ik er nu in het echt waarschijnlijk ook zo uitzie:.
mag ik dan nu alvast de eerste foute opmerking maken, please, please, please?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik wil niet dat FANN moeilijkheden krijgt ofzo...
Ik zit nu sinds december vorig jaar aan de hormonen. En als alles goed gaat mag ik in de zomer van 2015 mijn operatie en borstvergroting laten doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk meteen al... Maar hoe is de stand van zaken ?
Nou, vooruit...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik dan nu alvast de eerste foute opmerking maken, please, please, please?
Succes en laat je niet gek maken .. Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit nu sinds december vorig jaar aan de hormonen. En als alles goed gaat mag ik in de zomer van 2015 mijn operatie en borstvergroting laten doen.
Je vergeet kusje erop!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes en laat je niet gek maken .. Komt allemaal goed
Maar zo is het!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maaar .....quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Je vergeet kusje erop!Dat krijgen de andere dames hier ook altijd
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dat je al wel goed kan zeiken als een wijf![]()
en dat bedoel ik dan weer niet letterlijk
Ik zie op de fotos altijd alleen maar meisjes , dan leer je het gauwquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Awww... dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef sacha het volgende:
maar goed, wat ik hier dan ook roeptoeter, ik wens je natuurlijk alle sterkte en meer in dit proces
Ik heb nu de V van vliegtuig op m'n ID kaart staan en ik ben helemaal happy dat iedereen me accepteert als vliegtuigquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef APK het volgende:
Ik ga FANN effe DM'en dat ik mij om wil laten bouwen tot hond.
Niet de B van Bullshit of de A van Aandacht nodig?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nu de V van vliegtuig op m'n ID kaart staan en ik ben helemaal happy dat iedereen me accepteert als vliegtuig.
Ik zal niet ontkennen dat ik aandacht wel fijn vind, maar er staat toch echt een V'tje opquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Niet de B van Bullshit of de A van Aandacht nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |