Ken ik nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
ken uw fokkers, er was ooit een Lotte, lang lang geleden
Sacha loopt de hele dag met een prodent glimlach rond en lacht zelfs nog als de situatie totaal ongepast is. Vandaar ook:quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:56 schreef FANN het volgende:
Loop jij de hele dag met zo'n poffertjesporum rond dan?
Nah die is wel lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha loopt de hele dag met een prodent glimlach rond en lacht zelfs nog als de situatie totaal ongepast is. Vandaar ook:
[ afbeelding ]
Ik begrijp je primaquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik had dit keer ook best een goeie reden om nieuwsgierig te zijn vond ik zelf![]()
Als er iemand hier komt posten en die zegt dat hij/zij vooral zijzegt dat ze eigenlijk
hierheen is gekomen omdat jij hier post zou je ook meer willen weten, weet ik zeker![]()
En voor de rest is het gewoon makkelijker als Bella sommige dingen wél post
en sommige dingen niet dat je weet wat er achter die dingen zit die ze wél post.
Kan je me volgen trouwens![]()
![]()
Ik doe gewoon mijn best om mensen te begrijpen, doe ik bij jou ook altijd
Ja maar klik sowiesoquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had nog heel netjes een waarschuwing erbij gezet, wat ik anders nooit doe.
Nah, maar dat bedoel ik ook niet met dittequote:Op zaterdag 1 november 2014 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga maar eens een kwartier naar die lach kijken, dan word je vanzelf agressief.
Ik begrijp het wel hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de rest het ook begrijpt ... zijn we weer een stuk verder ....
Ooh, je bedoelt deze?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
ken uw fokkers, er was ooit een Lotte, lang lang geleden
Noem me maar geen hij lieverdquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik had dit keer ook best een goeie reden om nieuwsgierig te zijn vond ik zelf![]()
Als er iemand hier komt posten en die zegt dat hij/zij vooral zijzegt dat ze eigenlijk
hierheen is gekomen omdat jij hier post zou je ook meer willen weten, weet ik zeker![]()
En voor de rest is het gewoon makkelijker als Bella sommige dingen wél post
en sommige dingen niet dat je weet wat er achter die dingen zit die ze wél post.
Kan je me volgen trouwens![]()
![]()
Ik doe gewoon mijn best om mensen te begrijpen, doe ik bij jou ook altijd
Daar heb je lang over gedaan of heb je ook nog een dutje gedaanquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een extra rondje gemaakt vandaag.
Eerst 1 ronde, daarna dutje en toen nog een rondje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je lang over gedaan of heb je ook nog een dutje gedaan
Wat voor rondjes heb je gemaakt dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst 1 ronde, daarna dutje en toen nog een rondje.
Door het bos , daarna over de hei en door bos weer terug.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor rondjes heb je gemaakt dan?
Oh, een wandeling?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Door het bos , daarna over de hei en door bos weer terug.
[ afbeelding ]
Ooohh....quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de rug van een witte knol met cowboyhoed zit ik dan.
[ afbeelding ]
Wat heb je ze gezegd?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
40+ gaat UTO even vertellen hoe het hoort....nice.
Hij stond bovenaan en dan ga ik even kijken waarom.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb alleen wat cijfers en getallen aangereikt, maar binnen 2 minuten hadden Deisyy en PP daar ook gepost....vond ik wel grappig.quote:
Ik weet hoe dat werkt Piet en ik ben je nog steeds dankbaar voor 1 van de beste tips die je mij ooit gegeven hebt....alle FB topics in je AT zetten!quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij stond bovenaan en dan ga ik even kijken waarom.
Ik was ook hoogst verbaasd om jou daar te zien, totdat ik zag dat je lekker aan het tellen was geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
Inhoudelijk boeit het me helemaal niet en de cos lezen heb ik nog nooit gedaan, maar de irritaties van teveel mensen te lang in dezelfde reeks kun je natuurlijk van mijlenver aan zien komen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik was ook hoogst verbaasd om jou daar te zien, totdat ik zag dat je lekker aan het tellen was geweest.
Wat is daar zo handig aan dan??quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat werkt Piet en ik ben je nog steeds dankbaar voor 1 van de beste tips die je mij ooit gegeven hebt....alle FB topics in je AT zetten!
Ik wil jou graag laten geloven dat ik jou een beetje aan het volgen ben, maar de werkelijkheid is dat ik die FB sinds gisteravond aan het volgen ben, het rommelt daar een beetje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat cijfers en getallen aangereikt, maar binnen 2 minuten hadden Deisyy en PP daar ook gepost....vond ik wel grappig.
Wanneer kunnen we dat nieuwe topic verwachten?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inhoudelijk boeit het me helemaal niet en de cos lezen heb ik nog nooit gedaan, maar de irritaties van teveel mensen te lang in dezelfde reeks kun je natuurlijk van mijlenver aan zien komen.
Heb er ook een nieuw topic-idee aan overgehouden btw.
Handig is niet het juiste woord, maar de FB-topics zijn per defnitie vroeg of laat de broedplaatsen voor ruzies, scheldpartijen, langdruige vetes, stampvoetende users en meer van dat soort ellende.quote:
Wanneer ergens een rel is staat die FB steeds bovenaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is daar zo handig aan dan??
I know....ik lurk mee in de SC daar (post er ook weleens) en er waren eergisteren al wat bans uitgedeeld. Je stalkverhaal vond ik trouwens beter klinken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil jou graag laten geloven dat ik jou een beetje aan het volgen ben, maar de werkelijkheid is dat ik die FB sinds gisteravond aan het volgen ben, het rommelt daar een beetje.
Ik zou er nu wel mee kunnen beginnen....zoveel moeite kost het niet en het is net leuk genoeg om een paar mensen in UTO te gaan plagen en de discussie over topickapen een beetje te verplaatsen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer kunnen we dat nieuwe topic verwachten?
Ik zal je nu wel een beetje moeten gaan stalken om je nieuwe topic in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....ik lurk mee in de SC daar (post er ook weleens) en er waren eergisteren al wat bans uitgedeeld. Je stalkverhaal vond ik trouwens beter klinken.
[..]
Ik zou er nu wel mee kunnen beginnen....zoveel moeite kost het niet en het is net leuk genoeg om een paar mensen in UTO te gaan plagen en de discussie over topickapen een beetje te verplaatsen.
Dat linkje plaats ik gewoon hier natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal je nu wel een beetje moeten gaan stalken om je nieuwe topic in de gaten te houden.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Handig is niet het juiste woord, maar de FB-topics zijn per defnitie vroeg of laat de broedplaatsen voor ruzies, scheldpartijen, langdruige vetes, stampvoetende users en meer van dat soort ellende.![]()
Behalve op 40+....daar was al zolang niet meer gepost, dat ik vandaag de waarschuwing in beeld kreeg of het wel zinvol was om te posten na zoveel dagen, omdat we hier meestal niet verder komen als vragen om iets reeksen of aanpassen van TT's die foutief geschreven zijn en meer van dat soort onbenulligheden.
Oh, op die manierquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ergens een rel is staat die FB steeds bovenaan.
Je kunt het topic met "We" beginnen dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat linkje plaats ik gewoon hier natuurlijk.Alhoewel als ik Piet zijn posting zie, dan vraag ik me af hoelang het zal blijven staan.
Het begint met "Al". Het woord "ik" probeer ik sowieso al zoveel mogelijk te vermijden in OP's.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kunt het topic met "We" beginnen dat scheelt.
Het is niet altijd handig, soms heb je dan even een streepje door je naam.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Oh, op die manier. Dan is dat inderdaad wel handig om te doen
.
Dat heeft meer te maken met het gedrag dat daaruit resulteert. Niet het topic volgen zelfquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is niet altijd handig, soms heb je dan even een streepje door je naam.
Jammer, ik moest wel lachen om die post van Slyquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn posts beginnen al spontaan te verdwijnen daar.
Gooi graag olie op het vuur.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het gedrag dat daaruit resulteert. Niet het topic volgen zelf.
En dan mag jij een weekje?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw komt morgen weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |