Nah... viel mee een paar reactie's van de alias van Bella en een hele lap tekst van mijquote:
Ik vind het nog steeds echt beschamend hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... viel mee een paar reactie's van de alias van Bella en een hele lap tekst van mij![]()
kan ik me dus écht NIKS van herinneren
Ach welnee... je uitleg was heel begrijpelijk, maar het is een beetje rottig als de restquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds echt beschamend hoor.
en je hoeft je vorige ikje niet te onthullen hoor, je bent nu gewoon Bellaquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds echt beschamend hoor![]()
![]()
.
Jij hebt iets tegen een Lotte?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:33 schreef just me het volgende:
Zolang het geen Lotte is, is het goed
Ik had haar oude ik ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
en je hoeft je vorige ikje niet te onthullen hoor, je bent nu gewoon Bella![]()
Klaar!
Ik hoef zn oude ook niet te zienquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had haar oude ik ook nog nooit gezien
Jij bent dan ook geen vrouw, die zijn van nature een stuk nieuwsgierigerquote:
Daarom zou ik ook geen vrouw willen zijn.... Veels te vermoeiendquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen vrouw, die zijn van nature een stuk nieuwsgieriger
Het is juist heel fijn om heel veel te weten, je kan makkelijker meepraten, door kleine stukjes in elkaar te passen begrijp je verhalen beter en het is een zinnige bezigheid.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook geen vrouw willen zijn.... Veels te vermoeiend
Ik val toch niet meer te veranderen .....quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is juist heel fijn om heel veel te weten, je kan makkelijker meepraten, door kleine stukjes in elkaar te passen begrijp je verhalen beter en het is een zinnige bezigheid.
Mwah....hangt een beetje van het ondewerp af gok ik zo, hoewel ik generaliserend het idee heb dat vrouwen daarnaast vaker over koetjes en kalfjes praten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:45 schreef Deisyy het volgende:
Jij bent dan ook geen vrouw, die zijn van nature een stuk nieuwsgieriger
Dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik val toch niet meer te veranderen .....
ken uw fokkers, er was ooit een Lotte, lang lang geledenquote:
Het is natuurlijk ook best generaliserend om te zeggen dat vrouwen altijd nieuwsgierig zijn en mannen niet, want ik ken genoeg mannen die misschien nog nieuwsgieriger zijn dan ik en ook kletsen als een stel natte kranten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah....hangt een beetje van het ondewerp af gok ik zo, hoewel ik generaliserend het idee heb dat vrouwen daarnaast vaker over koetjes en kalfjes praten.
wij moeten elkaar maar niet ontmoetenquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:39 schreef FANN het volgende:
Maar... maar Sas het is toch ook een KUTsmiley als je goed kijkt?
kijk dan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOet je je voorstellen dat er zulke mensen rondlopen daar wordt je toch agressief van?
Of ligt dat aan mij?
Mocht je nog een bezienswaardigheid zoeken in Texas, dan is dit wel een aparte- en unieke plek om heen te gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal voortaan gewoon crossposten...
Zal stinken daar ......quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht je nog een bezienswaardigheid zoeken in Texas, dan is dit wel een aparte- en unieke plek om heen te gaan.
Users met een gevoelige inborst kunnen beter niet klikken.
Dat is maar tijdelijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal stinken daar ......![]()
Maar MM kan toch ook naar de F1 in Austin, tezas morgen
Gaas er om heen tegen de gieren .....quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijkTotdat er een nieuwe neer wordt gelegd.
Maar ik had dit keer ook best een goeie reden om nieuwsgierig te zijn vond ik zelfquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook geen vrouw willen zijn.... Veels te vermoeiend
Loop jij de hele dag met zo'n poffertjesporum rond dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:17 schreef sacha het volgende:
[..]
wij moeten elkaar maar niet ontmoeten
Gadverdegadverdegadver Kingquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht je nog een bezienswaardigheid zoeken in Texas, dan is dit wel een aparte- en unieke plek om heen te gaan.
Users met een gevoelige inborst kunnen beter niet klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |