Hallo, gillende keukenmeid!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ZIt er nog een verhaal achter waarom ze daar gestopt zijn?
Kut-TT btw,
Beter, beter....quote:
Eerste set is net gespeeld. Heeft hij met 3-0 gewonnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Heeft v/d Voort al gegooid?
Kan dat nooit aanzien, die zenuwenlijer...
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ZIt er nog een verhaal achter waarom ze daar gestopt zijn?
Kut-TT btw,
Stream of op TV?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste set is net gespeeld. Heeft hij met 3-0 gewonnen.
Ga ook maar even kijken dan...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kijk op TV, maar ongetwijfeld zijn er ook streams.
Het is nu iets spannender...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het wel heel erg voorspoedig.
Net ook al zo'n eenzijdige wedstrijd.
Heel goed dat je geen 'we' zegt...quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:22 schreef chufi het volgende:
Vanavond Barney nog en dan hebben 3 bij de laatste 8
Zou leuk zijn als het billenkoek wordt voor Phil...quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgende ronde tegen Phil Taylor. Dat wordt different koek.
Die moet toch nog eerst zien te winnen vanavond?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgende ronde tegen Phil Taylor. Dat wordt different koek.
Mwoah....kwartfinale is voor VdV al een enorme prestatie en ik geef hem weinig kans tegen Ome Phil.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:27 schreef MadMaster het volgende:
Zou leuk zijn als het billenkoek wordt voor Phil...
Ik ben niet zo pro Phil.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....kwartfinale is voor VdV al een enorme prestatie en ik geef hem weinig kans tegen Ome Phil.
Sowieso ben ik wel erg pro oude generatie en daar blijven er steeds minder van over....
klapjes!quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geheugen haalde VOL en sgop door elkaar.![]()
Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.
wat is sgop voor site dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geheugen haalde VOL en sgop door elkaar.![]()
Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.
Doet ze zelf volgens mij,,, Ze kan dat ook wel goed zei ze ooit ....quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit nou echt net als dat chocomannetje of doe je dat met photoshop?
photoshop dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet ze zelf volgens mij,,, Ze kan dat ook wel goed zei ze ooit ....
huup, huup, Barbatrucquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit nou echt net als dat chocomannetje of doe je dat met photoshop?
Als het goed is ga ik vanavond die film Lucy kijken, gisteren was die Griek in slaap gevallenquote:
Dombo's.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:08 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Twitteraars durfden de twee niet meer naar beneden te klimmen. De politie en brandweer wilden dat ook niet. "Vanwege de kou is hun motoriek niet goed meer. Het is daardoor gevaarlijk voor ze om zelf naar beneden te klimmen", stelt een brandweerwoordvoerder aan RTL Nieuws.
omdat je dat graag doet en ik lui ben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moet ik nog UI'ers voor je maken?
Dat kan je prima zelf, zie ik.
Maar dank je wel...
Dramaqueen. 1 oliebol, 1 appelflap en een stukje kerststol. Goed voor 5 kilo extra gok ik zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt tijd dat het 2 januari is, ik krijg nog een dikke reet van al dat gevreet. vandaag 1 oliebol en 1 appelflap op en nu net nog even een snee kerststol met roomboter
Ik weet een goed voornemen voor je...quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat je dat graag doet en ik lui ben?
Zo voelt het wel, normaal let ik best wel op wat ik allemaal eet en ik heb nog maar 1 keer hardgelopen sinds ik terug ben van vakantie, want harde wind en regenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dramaqueen. 1 oliebol, 1 appelflap en een stukje kerststol. Goed voor 5 kilo extra gok ik zo.![]()
Morgen gewoon 5 minuten langer hardlopen and it's gone.
neen. ik bedenk alles maar voor niets uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet een goed voornemen voor je...
ik zou het maar laten staanquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar vanaf volgende week ga ik het weer allemaal oppakken
C = Lichtsnelheidquote:
Geen idee wat je hier zegt/bedoelt, maar ik weet wel dat jij je creativiteit moet ontplooien...quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
neen. ik bedenk alles maar voor niets uit
Ik let ook redelijk op wat ik eet, maar in dit geval makkelijk, want vindt het toch niet echt lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Zo voelt het wel, normaal let ik best wel op wat ik allemaal eet en ik heb nog maar 1 keer hardgelopen sinds ik terug ben van vakantie, want harde wind en regen![]()
Maar vanaf volgende week ga ik het weer allemaal oppakken
Jij gaat 2 keer per dag hardlopen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik let ook redelijk op wat ik eet, maar in dit geval makkelijk, want vindt het toch niet echt lekker.
Morgen zal de huishoudster wel wat meenemen haar kennende.
Gevoel is bedrieglijk....de weegschaal niet.![]()
Overigens ga ik nog steeds 2 keer per dag 45 minuten....ongeacht weer of geen weer. In korte broek.![]()
Wel sigaretten mee natuurlijk voor als ik onderweg trek krijg.
Twee keer per dag?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik let ook redelijk op wat ik eet, maar in dit geval makkelijk, want vindt het toch niet echt lekker.
Morgen zal de huishoudster wel wat meenemen haar kennende.
Gevoel is bedrieglijk....de weegschaal niet.![]()
Overigens ga ik nog steeds 2 keer per dag 45 minuten....ongeacht weer of geen weer. In korte broek.![]()
Wel sigaretten mee natuurlijk voor als ik onderweg trek krijg.
Maar 2 keer per dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja hard, hard....het is niet dat ik Usain Bolt bij kan houden ofzo.
Met die weer en dan met die ander weer...quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar 2 keer per dag![]()
Al sta je natuurlijk wel ontzettend voor lul als je al hijgend een peuk op sta te steken in je korte broek met die weer
Ik ga idd 2 keer per dag in korte broek prostituees achtervolgen, terwijl ik in het bos op een konijn aan het schijten ben. Ook aan jouw mijn welgemeende excuses dat het niet helemaal duidelijk voor je was.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Twee keer per dag?
In het bos schijten? Konijnen achtervolgen? Prostituee bezoek?
Mijn middelvinger won het van mijn wijsvingerquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die weer en dan met die ander weer...
Dat van die konijnen schijten en prostitutie geloof ik wel, dat hardlopen in zo'n Gerard Joling broekje wat minder...quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga idd 2 keer per dag in korte broek prostituees achtervolgen, terwijl ik in het bos op een konijn aan het schijten ben. Ook aan jouw mijn welgemeende excuses dat het niet helemaal duidelijk voor je was.
Dat soort schaamte ben ik al een tijdje voorbij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Al sta je natuurlijk wel ontzettend voor lul als je al hijgend een peuk op sta te steken in je korte broek met die weer
Dat snap ik wel. Maar vertel eens, je loopt toch niet elke dag 2 keer?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort schaamte ben ik al een tijdje voorbij.
OMG...quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn middelvinger won het van mijn wijsvinger
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
C = Lichtsnelheid
[ afbeelding ]
Jawel. Al een jaartje of 2-3 ofzo. (Begonnen met 2x5 minuten)quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Dat snap ik wel. Maar vertel eens, je loopt toch niet elke dag 2 keer?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
maar ik weet wel dat jij je creativiteit moet ontplooien...
Noem jij alle vrouwen nou dik?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:54 schreef Pavement het volgende:
Zijn alle vrouwen zo verschrikkelijk dubbel ?
gewoon zomaar een vraag
Omdat Sacha 2 keer 'Wij willen Hut!' heeft geschreven...?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:54 schreef Pavement het volgende:
gewoon zomaar een vraag
Nou uhm neequote:
Sacha is geen echte vrouw, zij is een ideaalquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Sacha 2 keer 'Wij willen Hut!' heeft geschreven...?
Daarom heb je 2 oren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:56 schreef Pavement het volgende:
Gewoon qua gedrag naar mannen toe dan hè
Ja die horen ook maar wat ze willen horenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil je geheim leren kennen...
Ik heb naar golfer geluisterd.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb naar golfer geluisterd.
Ik twijfelde bijna of ik hier nog wel echt een echtgenote in huis had, door mijn eigen toedoen...
quote:
Ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:54 schreef Pavement het volgende:
gewoon zomaar een vraag
En dat heb je een halfuur vol gehouden. Heel goed!quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb naar golfer geluisterd.
Ik twijfelde bijna of ik hier nog wel echt een echtgenote in huis had, door mijn eigen toedoen...
GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen ineens weg, dan ga ik het even over bejaardenseks hebben met mijn man
Alle mannen kijken darts nu of kijken top2000quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Je moet niet alles geloven wat golfer zegt...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Darten is een beetje te spannend. Ik durf niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:05 schreef chufi het volgende:
Alle mannen kijken darts nu of kijken top2000
Gofferdegoffer, weer die kut Hagenees...quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Darten is een beetje te spannend. Ik durf niet meer te kijken.
Dan ben ik geen echte man, want ik vind pijltjesgooien kijken helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:05 schreef chufi het volgende:
Alle mannen kijken darts nu of kijken top2000
Bah! Daar doe je toch niet meer aan op onze leeftijd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Ze bespreekt het, dus dat wordt per definitie niks:quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Bah! Daar doe je toch niet meer aan op onze leeftijd.
Niet visualiseren! Niet visualiseren! Niet visualiseren! Niet visualiseren!Niet visualiseren!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Ze bespreekt het, dus dat wordt per definitie niks:
"Als jij nou je kunstgebit uit doet en dan zo bij mij doet, dan zet ik vast de eieren aan en masseer ik je daar, op dat ene plekje wat je zo fijn vindt. Daarna doe ik de rits los en mag je me licht slaan, waarna ik bij jou de ketting wat strakker aantrek..."
Je vrouwelijke kant mag je hier best tonen hoor....ik loop ook weleens rond in een string. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:43 schreef golfer het volgende:
Dan ben ik geen echte man, want ik vind pijltjesgooien kijken helemaal niks.
Onder dat korte Joling broekje kan je ook geen boxer aan doen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vrouwelijke kant mag je hier best tonen hoor....ik loop ook weleens rond in een string. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vrouwelijke kant mag je hier best tonen hoor....ik loop ook weleens rond in een string. Niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |