Hallo, gillende keukenmeid!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ZIt er nog een verhaal achter waarom ze daar gestopt zijn?
Kut-TT btw,
Beter, beter....quote:
Eerste set is net gespeeld. Heeft hij met 3-0 gewonnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Heeft v/d Voort al gegooid?
Kan dat nooit aanzien, die zenuwenlijer...
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ZIt er nog een verhaal achter waarom ze daar gestopt zijn?
Kut-TT btw,
Stream of op TV?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste set is net gespeeld. Heeft hij met 3-0 gewonnen.
Ga ook maar even kijken dan...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kijk op TV, maar ongetwijfeld zijn er ook streams.
Het is nu iets spannender...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het wel heel erg voorspoedig.
Net ook al zo'n eenzijdige wedstrijd.
Heel goed dat je geen 'we' zegt...quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:22 schreef chufi het volgende:
Vanavond Barney nog en dan hebben 3 bij de laatste 8
Zou leuk zijn als het billenkoek wordt voor Phil...quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgende ronde tegen Phil Taylor. Dat wordt different koek.
Die moet toch nog eerst zien te winnen vanavond?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgende ronde tegen Phil Taylor. Dat wordt different koek.
Mwoah....kwartfinale is voor VdV al een enorme prestatie en ik geef hem weinig kans tegen Ome Phil.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:27 schreef MadMaster het volgende:
Zou leuk zijn als het billenkoek wordt voor Phil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |