Ik heb het gemist, dus kan niet oordelen wat de inhoud wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik gelukkig niet![]()
wel jammer dat k het liedje nu niet in mijn ondertiteling kan zetten, even dat oude toepje van Inlodder
weer opsnorren, die werkte wel
de download versie van Inlodderquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, dus kan niet oordelen wat de inhoud was
Om daarna aan de Chinese thee te gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
Ik ben toe aan een héle sterke koffie nu
Vraag even aan die Griek van je hoe je dat wel kan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik gelukkig niet![]()
wel jammer dat k het liedje nu niet in mijn ondertiteling kan zetten, even dat oude toepje van Inlodder
weer opsnorren, die werkte wel
| 1 | http://youtu.be/dcxR5afwGNg |
Stond niks vreemds in, dus don't worry...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
Kan iemand het even zeggen of mijn mail openbaar was?
dat zou wel een probleem zijn...
ah, gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond niks vreemds in, dus don't worry...
Sigaretje erbij en zenuwen zijn weer onder controle.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
ah, gelukkig![]()
en Nee Chuf, geen Thee, ik moest even koffie nu...
Ja, ik heb er al een paar opquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sigaretje erbij en zenuwen zijn weer onder controle.
Pffff nee, even 2 dagen rustig aan...quote:
Bij mij linkte hij gewoon naar mijn eigen mail...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
Kan iemand het even zeggen of mijn mail openbaar was?
dat zou wel een probleem zijn...
is ijsmeis nog ergens te vinden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voor FANN.rar kunnen geinteresseerden mij een DM sturen.
Enigszins ja...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt echt jaren niet/nauwelijks gepost zie ik....teruggekomen voor Utopia?
Dat zegt me niet veel Heb sacha er weleens over gehoord dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef Inodder het volgende:
Enigszins ja...
Was ook een tijd verhuist naar de buren, VOL dus...
Gewoon een algemeen forum vergelijkbaar met FOK! Was een afsplitsing van hier geloof ik na wat ruzies... Wel wat kleinschaliger overigens...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zegt me niet veel Heb sacha er weleens over gehoord dacht ik.
Is/was dat ook een forum voor rls ofzo?
Volgens mij zijn er hier stiekem best veel bekenden van VOL... Ik herken ze echter niet als ze een andere username hebben nu.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:49 schreef chufi het volgende:
Op VOL heb ik vroeger nog wel eens gepost als FoK! er weer eens uitlag ....
Er waren er meerdere idd...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier stiekem best veel bekenden van VOL... Ik herken ze echter niet als ze een andere username hebben nu.
Er zijn wel meer afsplitsingen. VBL is ook voor een deel verkast naar WZV.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef Inodder het volgende:
Gewoon een algemeen forum vergelijkbaar met FOK! Was een afsplitsing van hier geloof ik na wat ruzies... Wel wat kleinschaliger overigens...
Maar ben hier meer voor de SC in de COS kom ik eigenlijk niet, en volg ook geen streams ofzo...
http://www.vol.nl/quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn wel meer afsplitsingen. VBL is ook voor een deel verkast naar WZV.
Bestaat VOL nu nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |