owwwwwwwwwwwww... ja dan komt die van jou daarquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verborgen voor de buitenwereld, maar niet voor jou en degene die de rechtstreekse link hebben...
Ik ga voortaan ook alles kopiėren van een ander...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwww... ja dan komt die van jou daarik denk dat Inlodder het daar ook
wel mee eens ismaar mijn dank aan beide blijft staan
Ik zou mijn username aanpassen van 'Inodder' naar 'Inlikken', als ik jou was...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef Inodder het volgende:
Ik kan je het hele album liedjes uit de krullentijd wel even sturen...
Daar staat hij ook op
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga voortaan ook alles kopiėren van een ander...
Je had alles, maar je verknalde het.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienis toch hartstikke aardig gewoon
Die heeft ze alquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Maar hier is 'ie weer:
Als je de MP3 wilt hebben, dan hoor ik het wel.
Ging er meer om dat ik de "hak" die jij mensen wilt zetten ongedaan wilde maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou mijn username aanpassen van 'Inodder' naar 'Inlikken', als ik jou was...
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ging er meer om dat ik de "hak" die jij mensen wilt zetten ongedaan wilde maken.
haha... ja dat werkt niet echtquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...
Maar de link naar Google Mail in Fan d'r ondertitel nu is wel grappig...
Ik kan je eventueel nog 8 albums sturen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienis toch hartstikke aardig gewoon
Doen, hij is goedkoper dan ik...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik kan je eventueel nog 8 albums sturen als je daar behoefte aan hebt.
En vanavond brommers kieken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:08 schreef Inodder het volgende:
Ik moet douchen...
Zo even carbid halen...
Melkbussen
Je ondertitel wel al aangepast?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:35 schreef FANN het volgende:
Het duurde even maar ik heb nu een hele map met Robert Long![]()
Dank je wel Inlodderen jij ook hoor MM
![]()
![]()
Ik ben er gewoon blij mee
ik zag hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...
Maar de link naar Google Mail in Fan d'r ondertitel nu is wel grappig...
kon je mijn mail lezen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ondertitel wel al aangepast?
Ik hoef jouw mail niet te lezen...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:42 schreef FANN het volgende:
kon je mijn mail lezen?effe serieus? ik zag het net pas, ik was bezig met die
dingen te downloaden enzo...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voor FANN.rar kunnen geinteresseerden mij een DM sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |