1x in de 3 maanden ga ik los.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Of bestaat bejaardenseks bij jullie echt alleen in het hoofd?
Geen vrouw of vriendin, ja wat moet je dan als je niks hebt .....quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Omdat ik naast 40+ nog een echt leven heb gaan jullie mij vaak wel te snel.
Ik twijfel soms bij sommige users zelfs over jullie huwelijken en vriend(in)en. Of die wel echt bestaan en het zo leuk vinden dat jullie ongeveer 24/7 hier zitten te posten?
Rukken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen vrouw of vriendin, ja wat moet je dan als je niks hebt .....
Daaar schijnt een fleshlight voor in omloop te zijn.....quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:23 schreef sig000 het volgende:
Zuigen kan ook maar dan moet je erg lenig zijn.
De stofzuiger werkt ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Daaar schijnt een fleshlight voor in omloop te zijn.....
Ja die doet het nog, maar die gebruik ik toch voor het stofzuigen .....quote:
Jij kwam niet af na al mijn inspanningen, maar Inodder heeft een kopie van de video gemaakt en gaat je vast weer gelukkig maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:13 schreef FANN het volgende:
effe serieus MM heb je hem weer weggehaald?
waarom dan?![]()
ik was net zo blij
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Ik twijfel soms bij sommige users zelfs over jullie huwelijken en vriend(in)en. Of die wel echt bestaan en het zo leuk vinden dat jullie ongeveer 24/7 hier zitten te posten?
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Vroeger begon sascha de dag hier altijd met bejaardengymnastiek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef just me het volgende:
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?
Ik zie een brug met ongelijke leggers voor me...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.................quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie een brug met ongelijke leggers voor me...
Ik heb die Griek ook gewoon verzonnen natuurlijk als bescherming tegen ongewenst piemel pica'squote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Heeft inlodder ook gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kwam niet af na al mijn inspanningen, maar Inodder heeft een kopie van de video gemaakt en gaat je vast weer gelukkig maken.
Ik had verwacht dat Chufi dat zou doen, zodat hij alsnog z'n beurt kon krijgen, maar ik denk dat ik me wat dat betreft vergist heb...
Maar de video is nog niet weg, alleen even prive gemaakt...
Of je dat nou als iets positiefs moet zien....tegen de tijd dat mannen tegen je gaan roepen "hou jij je kleren maar aan", dan is er ook iets niet helemaal in orde.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft inlodder Inodder ook gedaan![]()
en ik hoef niet eens uit de kleren
Nou ja, dat nam ik aanquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of je dat nou als iets positiefs moet zien....tegen de tijd dat mannen tegen je gaan roepen "hou jij je kleren maar aan", dan is er ook iets niet helemaal in orde.
Je mag altijd nog een paar foto's sturen hoorquote:
zal ik die met mijn hoed in mijn fobo zetten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je mag altijd nog een paar foto's sturen hoor
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft inlodder ook gedaan![]()
en ik hoef niet eens uit de kleren
Ik voel me een beetje vergeten....quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:06 schreef FANN het volgende:
zal ik die met mijn hoed in mijn fobo zetten?die vind MM leuk
Achterhoek...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:05 schreef FANN het volgende:
[..]
In mijn hoofd was je inlodderwaar komt die naam inodder vandaan trouwens?
Nou ja, dat zei hij er ook wel bij, van die kwaliteit enzo, maar ik vind het tķch héél aardigquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heerlijk die piep in je oren.
Maar ik kan mijn versie dus offline halen...
Nee, de beurt is aan Inodder...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, dat zei hij er ook wel bij, van die kwaliteit enzo, maar ik vind het tķch héél aardig![]()
je moet maar net alle apparatuur hebben om het zo mooi als die van jou op het net te kunnen
plempen natuurlijk![]()
Maar je mag die van jou ook laten staan natuurlijk![]()
Ah.... weet je waar ik aan dacht?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Achterhoek...
Inodder = In orde
maar dan met een iets positievere klank nog, zo van: dik voor elkaar, top, goed geregeld
Das de charme van een oude plaat die in jouw versie miste... Tegenwoordig klinkt alles veel te gelikt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heerlijk die piep in je oren.
Maar ik kan mijn versie dus offline halen...
Mijn versie van die song was vorige week nog opgenomen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Das de charme van een oude plaat die in jouw versie miste... Tegenwoordig klinkt alles veel te gelikt.
Ik moet opeens denken aan Mannenspoor Karrespoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:08 schreef Inodder het volgende:
Achterhoek...
Inodder = In orde
maar dan met een iets positievere klank nog, zo van: dik voor elkaar, top, goed geregeld
volgens mij doe je er een hoop mensen een plezier mee, waarom heb je hem weer privéquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn versie van die song was vorige week nog opgenomen...
De video heeft nooit openbaar gestaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij doe je er een hoop mensen een plezier mee, waarom heb je hem weer privé
gemaakt? of heb je geen openbare YT kanaal?
Wat mij weer doet denken aan vieze, grote, witte onderbroeken...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Mannenspoor Karrespoor.
Maar hij klinkt idd nogal bagger...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn versie van die song was vorige week nog opgenomen...
Ik vind 'm wel goed zo...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar hij klinkt idd nogal bagger...
Instellingen stonden niet goed. Opname was met de met de USB mic. ipv vanaf de line.
Little fuckup....
Maar hij staat TOCH in mijn onderschrift hoor met dankquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar hij klinkt idd nogal bagger...
Instellingen stonden niet goed. Opname was met de met de USB mic. ipv vanaf de line.
Little fuckup....
en wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Alleen als Fann heel lief is en haar belofte op één of andere manier inlost, dan zal ik de video weer beschikbaar maken. En krijgt ze de MP3 ook van me...
Verkeerde volgorde.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:22 schreef FANN het volgende:
Dan zet ik gewoon met dank aan Inlodder én MadMaster
DANKJEWEL DANKJEWEL DANKJEWEL MMquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet veel.
Me bedanken voor alle moeite die ik er voor gedaan heb is genoeg...
Ik zal zo de video weer op 'verborgen' zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
DANKJEWEL DANKJEWEL DANKJEWEL MM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo goed?![]()
maar ik laat mijn dank aan Inlodder ook staanwant dat is OOK heel lief
Ah... dus dan blijft die van Inlodder in mijn onderschrift staanquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo de video weer op 'verborgen' zetten.
Alleen voor jou dus...
Je wil 'm dus niet hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dus dan blijft die van Inlodder in mijn onderschrift staan
ook goed
Verborgen voor de buitenwereld, maar niet voor jou en degene die de rechtstreekse link hebben of er hier op klikken...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dan is hij toch verborgen?of kan iedereen er dan wel op klikken?
owwwwwwwwwwwww... ja dan komt die van jou daarquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verborgen voor de buitenwereld, maar niet voor jou en degene die de rechtstreekse link hebben...
Ik ga voortaan ook alles kopiëren van een ander...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwww... ja dan komt die van jou daarik denk dat Inlodder het daar ook
wel mee eens ismaar mijn dank aan beide blijft staan
Ik zou mijn username aanpassen van 'Inodder' naar 'Inlikken', als ik jou was...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef Inodder het volgende:
Ik kan je het hele album liedjes uit de krullentijd wel even sturen...
Daar staat hij ook op
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga voortaan ook alles kopiëren van een ander...
Je had alles, maar je verknalde het.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienis toch hartstikke aardig gewoon
Die heeft ze alquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Maar hier is 'ie weer:
Als je de MP3 wilt hebben, dan hoor ik het wel.
Ging er meer om dat ik de "hak" die jij mensen wilt zetten ongedaan wilde maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou mijn username aanpassen van 'Inodder' naar 'Inlikken', als ik jou was...
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ging er meer om dat ik de "hak" die jij mensen wilt zetten ongedaan wilde maken.
haha... ja dat werkt niet echtquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...
Maar de link naar Google Mail in Fan d'r ondertitel nu is wel grappig...
Ik kan je eventueel nog 8 albums sturen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienis toch hartstikke aardig gewoon
Doen, hij is goedkoper dan ik...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik kan je eventueel nog 8 albums sturen als je daar behoefte aan hebt.
En vanavond brommers kieken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:08 schreef Inodder het volgende:
Ik moet douchen...
Zo even carbid halen...
Melkbussen
Je ondertitel wel al aangepast?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:35 schreef FANN het volgende:
Het duurde even maar ik heb nu een hele map met Robert Long![]()
Dank je wel Inlodderen jij ook hoor MM
![]()
![]()
Ik ben er gewoon blij mee
ik zag hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...
Maar de link naar Google Mail in Fan d'r ondertitel nu is wel grappig...
kon je mijn mail lezen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ondertitel wel al aangepast?
Ik hoef jouw mail niet te lezen...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:42 schreef FANN het volgende:
kon je mijn mail lezen?effe serieus? ik zag het net pas, ik was bezig met die
dingen te downloaden enzo...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voor FANN.rar kunnen geinteresseerden mij een DM sturen.
Ik heb het gemist, dus kan niet oordelen wat de inhoud wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik gelukkig niet![]()
wel jammer dat k het liedje nu niet in mijn ondertiteling kan zetten, even dat oude toepje van Inlodder
weer opsnorren, die werkte wel
de download versie van Inlodderquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, dus kan niet oordelen wat de inhoud was
Om daarna aan de Chinese thee te gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
Ik ben toe aan een héle sterke koffie nu
Vraag even aan die Griek van je hoe je dat wel kan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik gelukkig niet![]()
wel jammer dat k het liedje nu niet in mijn ondertiteling kan zetten, even dat oude toepje van Inlodder
weer opsnorren, die werkte wel
| 1 | http://youtu.be/dcxR5afwGNg |
Stond niks vreemds in, dus don't worry...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
Kan iemand het even zeggen of mijn mail openbaar was?
dat zou wel een probleem zijn...
ah, gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond niks vreemds in, dus don't worry...
Sigaretje erbij en zenuwen zijn weer onder controle.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
ah, gelukkig![]()
en Nee Chuf, geen Thee, ik moest even koffie nu...
Ja, ik heb er al een paar opquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sigaretje erbij en zenuwen zijn weer onder controle.
Pffff nee, even 2 dagen rustig aan...quote:
Bij mij linkte hij gewoon naar mijn eigen mail...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
Kan iemand het even zeggen of mijn mail openbaar was?
dat zou wel een probleem zijn...
is ijsmeis nog ergens te vinden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voor FANN.rar kunnen geinteresseerden mij een DM sturen.
Enigszins ja...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt echt jaren niet/nauwelijks gepost zie ik....teruggekomen voor Utopia?
Dat zegt me niet veel Heb sacha er weleens over gehoord dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef Inodder het volgende:
Enigszins ja...
Was ook een tijd verhuist naar de buren, VOL dus...
Gewoon een algemeen forum vergelijkbaar met FOK! Was een afsplitsing van hier geloof ik na wat ruzies... Wel wat kleinschaliger overigens...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zegt me niet veel Heb sacha er weleens over gehoord dacht ik.
Is/was dat ook een forum voor rls ofzo?
Volgens mij zijn er hier stiekem best veel bekenden van VOL... Ik herken ze echter niet als ze een andere username hebben nu.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:49 schreef chufi het volgende:
Op VOL heb ik vroeger nog wel eens gepost als FoK! er weer eens uitlag ....
Er waren er meerdere idd...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier stiekem best veel bekenden van VOL... Ik herken ze echter niet als ze een andere username hebben nu.
Er zijn wel meer afsplitsingen. VBL is ook voor een deel verkast naar WZV.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef Inodder het volgende:
Gewoon een algemeen forum vergelijkbaar met FOK! Was een afsplitsing van hier geloof ik na wat ruzies... Wel wat kleinschaliger overigens...
Maar ben hier meer voor de SC in de COS kom ik eigenlijk niet, en volg ook geen streams ofzo...
http://www.vol.nl/quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn wel meer afsplitsingen. VBL is ook voor een deel verkast naar WZV.
Bestaat VOL nu nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |