Zo laat ik Fann niet gebruiken... Als een stuk handelswaarquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.
Ligt er aan wat je biedt...
Stiekem ben ik een vrouw.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Kijk je ook nog gelijktijdig darts,,,,, Wow multitask
De enige die die video kan verwijderen is toch wel bekend, dacht ik zo.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mwha.... Denk dat het toch allemaal aan FANN is om dat te bepalen.... dus...
In die zin spelen we geen van allen een serieuze rol.
Dat bepaal je dus wel zelf...quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo laat ik Fann niet gebruiken... Als een stuk handelswaar
O en je dacht dat we hem ondertussen niet gedownload konden hebben en opnieuw konden posten?quote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige die die video kan verwijderen is toch wel bekend, dacht ik zo.
Volgend onderwerp...
Is dat familie van de ransaap?quote:Op maandag 29 december 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou het graag willen hebben over de expansiedriften van de ransuil
Samenvatting:quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik wil graag nog even terugkomen op het vorige onderwerp....
NIET NOG EEN MODquote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samenvatting:
Inodder heeft de verantwoordelijkheid op zich genomen...
Ik vind mijn samenvattingen leuker.quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Samenvatting:
dan heb je er een slab overheen hangenquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
Eens moeten we toch allemaal eens gaan meeten, graag voordat ik 85 jaar ben dan,
anders staat dat bloesje niet meer
quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dan flappen we die toch aan de kantquote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je er een slab overheen hangen
dan zie ze niets meerquote:Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan flappen we die toch aan de kant
en toch vind ik het zielig!quote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het bij fann wel mee zal vallen
de nooit meer zielig pilquote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd is daar vast al een oplossing voor gevonden
MM ik krijg dat plaatje niet meer!!!! Video is privé staat erquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.
Ligt er aan wat je biedt...
Nog wat gekocht?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
ik moet effe teruglezenhoor ik was bezig
ja dat dusquote:Op maandag 29 december 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je nu blij moet zijn met deze dooie mus...![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
Ik word met iemand verward die op een andere site post geloof ik![]()
alleen jij kan bewijzen dat het niet zo is Chuf
jeetje dat is al uren geledenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen wat gedoe vanavond nav je vraag en aanbod
Gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:33 schreef FANN het volgende:
Morgenavond komt Papadopoulos, net op tijd voor het vuurwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze noemen elkaar van alles, kaksakkes, asshole en weetikveelwatquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
kakasaker ? Is toch niet waar ik het vind lijken
Beter iets dan niets... Maar hij komt dus oudejaarsdag ,,,,,, ( ja dat is morgen)quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ze noemen elkaar van alles, kaksakkes, asshole en weetikveelwat![]()
altijd h;e;el gezellig![]()
ik ga deze dan maar in mijn onderschrift zetten
morgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter iets dan niets... Maar hij komt dus oudejaarsdag ,,,,,, ( ja dat is morgen)
Trusten Fann droom lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
morgenzal straks nog wel een mail komen met de tijd ofzo...
nah, ga ik slapen, truste Chuf !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |