Zo laat ik Fann niet gebruiken... Als een stuk handelswaarquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.
Ligt er aan wat je biedt...
Stiekem ben ik een vrouw.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Kijk je ook nog gelijktijdig darts,,,,, Wow multitask
De enige die die video kan verwijderen is toch wel bekend, dacht ik zo.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mwha.... Denk dat het toch allemaal aan FANN is om dat te bepalen.... dus...
In die zin spelen we geen van allen een serieuze rol.
Dat bepaal je dus wel zelf...quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo laat ik Fann niet gebruiken... Als een stuk handelswaar
O en je dacht dat we hem ondertussen niet gedownload konden hebben en opnieuw konden posten?quote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige die die video kan verwijderen is toch wel bekend, dacht ik zo.
Volgend onderwerp...
Is dat familie van de ransaap?quote:Op maandag 29 december 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou het graag willen hebben over de expansiedriften van de ransuil
Samenvatting:quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik wil graag nog even terugkomen op het vorige onderwerp....
NIET NOG EEN MODquote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samenvatting:
Inodder heeft de verantwoordelijkheid op zich genomen...
Ik vind mijn samenvattingen leuker.quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Samenvatting:
dan heb je er een slab overheen hangenquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
Eens moeten we toch allemaal eens gaan meeten, graag voordat ik 85 jaar ben dan,
anders staat dat bloesje niet meer
quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dan flappen we die toch aan de kantquote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je er een slab overheen hangen
dan zie ze niets meerquote:Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan flappen we die toch aan de kant
en toch vind ik het zielig!quote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het bij fann wel mee zal vallen
de nooit meer zielig pilquote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd is daar vast al een oplossing voor gevonden
MM ik krijg dat plaatje niet meer!!!! Video is privé staat erquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.
Ligt er aan wat je biedt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |