Toch niet die pro-fokker, mag ik hopen...quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn Pro had ook goede tips vanavond!
Voor de paintliefhebbers over Tong heb ik ook een goede tip:quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
Mijn Pro had ook goede tips vanavond!
Met deze pro valt niet te fucken/fokkenquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet die pro-fokker, mag ik hopen...
Hij staat nu in elk geval in mijn ondertitelquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien is dit een inspiratie voor jou en een wijze les voor Fann.
Die hier dus niet zo makkelijk mee wegkomt, dat moge duidelijk zijn...
Wel weer erg jammer dat het aanbod niet aan jou gericht was natuurlijk....quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking.
Dit soort dingen moet je bij mij niet snel roepen, ik heb niet voor niets de Crea Bea award ooit gewonnen in MEN...
Maar misschien is dit een inspiratie voor jou en een wijze les voor Fann.
Die hier dus niet zo makkelijk mee wegkomt, dat moge duidelijk zijn...
quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij staat nu in elk geval in mijn ondertitel![]()
Kan ik iedere dag even controleren of hij er nog staat
Ja, nouhou...quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Inodder het volgende:
Zo verschrikkelijk jammer altijd als mensen dingen roepen en er dan op terugkomen...
T is dat niet degene die het aanbod kreeg ook met de YT op de proppen kwam maar anders was het doodsimpel...
Neem je verlies (of je winst) Ballen tonen en benen wijd.
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
Ja, nouhou...![]()
ik wil wel een fles whiskey sturen ofzokoop ik wel geen bloesje
quote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.
40 plussers helpen 40 plussers.
ik doe de cam wel, belangeloosquote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.
40 plussers helpen 40 plussers.
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Inodder het volgende:
Ik roep ook wel eens dingen, maar weet ook wel tegen wie vaak...
De een leg ik een uitdaging niet voor welke ik een ander wel zou doen
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om alles een beetje dragelijk te maken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wie gaat dan met de taxi, die fles?
Nou jah... ik zei het tegen Chufi natuurlijk, maar MM had het geflikt ....quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om allen een beetje dragelijk te maken.
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.quote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
Nou jah... ik zei het tegen Chufi natuurlijk, maar MM had het geflikt ....![]()
met MM ga ik dan ook NOOIT een weddenschap aan heb ik nu geleerd
Ook niet altijd hoor... Maar dan zet ik sowieso over het algemeen ook net nog even iets minder op het spel.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....
tja, dat onthouden wordt een probleem, maar deze vergeet ik niet zo snelquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.
Weet waar iemands kwaliteiten liggen....ow ja, en onthoud het ook.
ja dat was wel gewaagd die beloftequote:Op maandag 29 december 2014 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor... Maar dan zet ik sowieso over het algemeen ook net nog even iets minder op het spel.
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevondenquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.
Weet waar iemands kwaliteiten liggen....ow ja, en onthoud het ook.
En wij kijken de livestream van sacha natuurlijk....quote:
Woensdagavond vanaf 22:00 tunen we in ... Dan gaan ze los tot het op isquote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
En wij kijken de livestream van sacha natuurlijk....
Chufi speelt geen enkele rol meer in dit verhaal.quote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om alles een beetje dragelijk te maken.
daar geloof ik niets vanquote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevonden
Dit is MM zijn specialiteitengebied.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevonden
Welnee, die taxi chauffeur is wel iets gewend en hier heb je het sowieso niet nodig...quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
Maar nu ga ik effe online winkelen, ik moet wel IETS hebben om in die taxi te stappen
Of muziek.....quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is MM zijn specialiteitengebied.
Ik ga met Sig ook geen weddenschap aan over paarden.
Tja, maar het aanbod/de uitdaging was ook niet aan jou gericht...quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chufi speelt geen enkele rol meer in dit verhaal.
Die heeft z'n kans gehad en niet gewonnen...
Wat er niet is moet je zelf maken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
De Neil-soppers kunnen hun lol weer op.
hoezo dat?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
Zeg Fred Oster, ik heb het idee dat je het niet helemaal doorhebt.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja, maar het aanbod/de uitdaging was ook niet aan jou gericht...
Jammer dat je voor je beurt antwoord gaf...
Je hebt het mooi voorgezegd voor chufi...
Ken je gameshows....
quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij dat toepje van Robert Lond kan vinden met dat liedje van
''het leven is een dode mus'' krijg je een beurt van me
Ja begrijp ik .. Veel plezier dan maar.quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat er niet is moet je zelf maken.
Muziek was binnen 2 minuten gevonden, foto binnen 10 seconden.
Combineren tot een filmpje duurde 5 minuten en uploaden naar YT 4 minuten.
Et voila, ik heb een date met Fann...
Top2000 nu?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
Ze quote duidelijk chufi en spreekt tot hem in de jij vorm.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg Fred Oster, ik heb het idee dat je het niet helemaal doorhebt.
'JIj' is een algemeen aanduidend voornaamwoord, Chufi een specifieke nm.
Ik herhaal:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja begrijp ik .. Veel plezier dan maar.
nee, ik geniet even van de stiltequote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de radio niet aan....komt zo'n mooi geluid uit.
t is al 3 min. inmiddelsquote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM upload binnen 30 seconden een foto....
Even voor de duidelijkheid, jij, Inodder, speelt helemaal geen rol in dit verhaal.quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze quote duidelijk chufi en spreekt tot hem in de jij vorm.
Kijk je ook nog gelijktijdig darts,,,,, Wow multitaskquote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de radio niet aan....komt zo'n mooi geluid uit.
Mwha.... Denk dat het toch allemaal aan FANN is om dat te bepalen.... dus...quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, jij, Inodder, speelt helemaal geen rol in dit verhaal.
Dus wat je ook beweert, het is zinloos...
Zo laat ik Fann niet gebruiken... Als een stuk handelswaarquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.
Ligt er aan wat je biedt...
Stiekem ben ik een vrouw.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Kijk je ook nog gelijktijdig darts,,,,, Wow multitask
De enige die die video kan verwijderen is toch wel bekend, dacht ik zo.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mwha.... Denk dat het toch allemaal aan FANN is om dat te bepalen.... dus...
In die zin spelen we geen van allen een serieuze rol.
Dat bepaal je dus wel zelf...quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo laat ik Fann niet gebruiken... Als een stuk handelswaar
O en je dacht dat we hem ondertussen niet gedownload konden hebben en opnieuw konden posten?quote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige die die video kan verwijderen is toch wel bekend, dacht ik zo.
Volgend onderwerp...
Is dat familie van de ransaap?quote:Op maandag 29 december 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou het graag willen hebben over de expansiedriften van de ransuil
Samenvatting:quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik wil graag nog even terugkomen op het vorige onderwerp....
NIET NOG EEN MODquote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samenvatting:
Inodder heeft de verantwoordelijkheid op zich genomen...
Ik vind mijn samenvattingen leuker.quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Samenvatting:
dan heb je er een slab overheen hangenquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
Eens moeten we toch allemaal eens gaan meeten, graag voordat ik 85 jaar ben dan,
anders staat dat bloesje niet meer
quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dan flappen we die toch aan de kantquote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je er een slab overheen hangen
dan zie ze niets meerquote:Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan flappen we die toch aan de kant
en toch vind ik het zielig!quote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het bij fann wel mee zal vallen
de nooit meer zielig pilquote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd is daar vast al een oplossing voor gevonden
MM ik krijg dat plaatje niet meer!!!! Video is privé staat erquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.
Ligt er aan wat je biedt...
Nog wat gekocht?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
ik moet effe teruglezenhoor ik was bezig
ja dat dusquote:Op maandag 29 december 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je nu blij moet zijn met deze dooie mus...![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
Ik word met iemand verward die op een andere site post geloof ik![]()
alleen jij kan bewijzen dat het niet zo is Chuf
jeetje dat is al uren geledenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen wat gedoe vanavond nav je vraag en aanbod
Gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:33 schreef FANN het volgende:
Morgenavond komt Papadopoulos, net op tijd voor het vuurwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze noemen elkaar van alles, kaksakkes, asshole en weetikveelwatquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
kakasaker ? Is toch niet waar ik het vind lijken
Beter iets dan niets... Maar hij komt dus oudejaarsdag ,,,,,, ( ja dat is morgen)quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ze noemen elkaar van alles, kaksakkes, asshole en weetikveelwat![]()
altijd h;e;el gezellig![]()
ik ga deze dan maar in mijn onderschrift zetten
morgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter iets dan niets... Maar hij komt dus oudejaarsdag ,,,,,, ( ja dat is morgen)
Trusten Fann droom lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
morgenzal straks nog wel een mail komen met de tijd ofzo...
nah, ga ik slapen, truste Chuf !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |