Toch niet die pro-fokker, mag ik hopen...quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn Pro had ook goede tips vanavond!
Voor de paintliefhebbers over Tong heb ik ook een goede tip:quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
Mijn Pro had ook goede tips vanavond!
Met deze pro valt niet te fucken/fokkenquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet die pro-fokker, mag ik hopen...
Hij staat nu in elk geval in mijn ondertitelquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien is dit een inspiratie voor jou en een wijze les voor Fann.
Die hier dus niet zo makkelijk mee wegkomt, dat moge duidelijk zijn...
Wel weer erg jammer dat het aanbod niet aan jou gericht was natuurlijk....quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking.
Dit soort dingen moet je bij mij niet snel roepen, ik heb niet voor niets de Crea Bea award ooit gewonnen in MEN...
Maar misschien is dit een inspiratie voor jou en een wijze les voor Fann.
Die hier dus niet zo makkelijk mee wegkomt, dat moge duidelijk zijn...
quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij staat nu in elk geval in mijn ondertitel![]()
Kan ik iedere dag even controleren of hij er nog staat
Ja, nouhou...quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Inodder het volgende:
Zo verschrikkelijk jammer altijd als mensen dingen roepen en er dan op terugkomen...
T is dat niet degene die het aanbod kreeg ook met de YT op de proppen kwam maar anders was het doodsimpel...
Neem je verlies (of je winst) Ballen tonen en benen wijd.
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
Ja, nouhou...![]()
ik wil wel een fles whiskey sturen ofzokoop ik wel geen bloesje
quote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.
40 plussers helpen 40 plussers.
ik doe de cam wel, belangeloosquote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.
40 plussers helpen 40 plussers.
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Inodder het volgende:
Ik roep ook wel eens dingen, maar weet ook wel tegen wie vaak...
De een leg ik een uitdaging niet voor welke ik een ander wel zou doen
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om alles een beetje dragelijk te maken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wie gaat dan met de taxi, die fles?
Nou jah... ik zei het tegen Chufi natuurlijk, maar MM had het geflikt ....quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om allen een beetje dragelijk te maken.
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.quote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
Nou jah... ik zei het tegen Chufi natuurlijk, maar MM had het geflikt ....![]()
met MM ga ik dan ook NOOIT een weddenschap aan heb ik nu geleerd
Ook niet altijd hoor... Maar dan zet ik sowieso over het algemeen ook net nog even iets minder op het spel.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....
tja, dat onthouden wordt een probleem, maar deze vergeet ik niet zo snelquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.
Weet waar iemands kwaliteiten liggen....ow ja, en onthoud het ook.
ja dat was wel gewaagd die beloftequote:Op maandag 29 december 2014 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor... Maar dan zet ik sowieso over het algemeen ook net nog even iets minder op het spel.
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevondenquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.
Weet waar iemands kwaliteiten liggen....ow ja, en onthoud het ook.
En wij kijken de livestream van sacha natuurlijk....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |