Woensdagavond vanaf 22:00 tunen we in ... Dan gaan ze los tot het op isquote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
En wij kijken de livestream van sacha natuurlijk....
Chufi speelt geen enkele rol meer in dit verhaal.quote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om alles een beetje dragelijk te maken.
daar geloof ik niets vanquote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevonden
Dit is MM zijn specialiteitengebied.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevonden
Welnee, die taxi chauffeur is wel iets gewend en hier heb je het sowieso niet nodig...quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
Maar nu ga ik effe online winkelen, ik moet wel IETS hebben om in die taxi te stappen
Of muziek.....quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is MM zijn specialiteitengebied.
Ik ga met Sig ook geen weddenschap aan over paarden.
Tja, maar het aanbod/de uitdaging was ook niet aan jou gericht...quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chufi speelt geen enkele rol meer in dit verhaal.
Die heeft z'n kans gehad en niet gewonnen...
Wat er niet is moet je zelf maken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
De Neil-soppers kunnen hun lol weer op.
hoezo dat?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
Zeg Fred Oster, ik heb het idee dat je het niet helemaal doorhebt.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja, maar het aanbod/de uitdaging was ook niet aan jou gericht...
Jammer dat je voor je beurt antwoord gaf...
Je hebt het mooi voorgezegd voor chufi...
Ken je gameshows....
quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij dat toepje van Robert Lond kan vinden met dat liedje van
''het leven is een dode mus'' krijg je een beurt van me
Ja begrijp ik .. Veel plezier dan maar.quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat er niet is moet je zelf maken.
Muziek was binnen 2 minuten gevonden, foto binnen 10 seconden.
Combineren tot een filmpje duurde 5 minuten en uploaden naar YT 4 minuten.
Et voila, ik heb een date met Fann...
Top2000 nu?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
Ze quote duidelijk chufi en spreekt tot hem in de jij vorm.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg Fred Oster, ik heb het idee dat je het niet helemaal doorhebt.
'JIj' is een algemeen aanduidend voornaamwoord, Chufi een specifieke nm.
Ik herhaal:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja begrijp ik .. Veel plezier dan maar.
nee, ik geniet even van de stiltequote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de radio niet aan....komt zo'n mooi geluid uit.
t is al 3 min. inmiddelsquote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM upload binnen 30 seconden een foto....
Even voor de duidelijkheid, jij, Inodder, speelt helemaal geen rol in dit verhaal.quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze quote duidelijk chufi en spreekt tot hem in de jij vorm.
Kijk je ook nog gelijktijdig darts,,,,, Wow multitaskquote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de radio niet aan....komt zo'n mooi geluid uit.
Mwha.... Denk dat het toch allemaal aan FANN is om dat te bepalen.... dus...quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, jij, Inodder, speelt helemaal geen rol in dit verhaal.
Dus wat je ook beweert, het is zinloos...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |