1x in de 3 maanden ga ik los.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Of bestaat bejaardenseks bij jullie echt alleen in het hoofd?
Geen vrouw of vriendin, ja wat moet je dan als je niks hebt .....quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Omdat ik naast 40+ nog een echt leven heb gaan jullie mij vaak wel te snel.
Ik twijfel soms bij sommige users zelfs over jullie huwelijken en vriend(in)en. Of die wel echt bestaan en het zo leuk vinden dat jullie ongeveer 24/7 hier zitten te posten?
Rukken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen vrouw of vriendin, ja wat moet je dan als je niks hebt .....
Daaar schijnt een fleshlight voor in omloop te zijn.....quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:23 schreef sig000 het volgende:
Zuigen kan ook maar dan moet je erg lenig zijn.
De stofzuiger werkt ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Daaar schijnt een fleshlight voor in omloop te zijn.....
Ja die doet het nog, maar die gebruik ik toch voor het stofzuigen .....quote:
Jij kwam niet af na al mijn inspanningen, maar Inodder heeft een kopie van de video gemaakt en gaat je vast weer gelukkig maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:13 schreef FANN het volgende:
effe serieus MM heb je hem weer weggehaald?
waarom dan?![]()
ik was net zo blij
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Ik twijfel soms bij sommige users zelfs over jullie huwelijken en vriend(in)en. Of die wel echt bestaan en het zo leuk vinden dat jullie ongeveer 24/7 hier zitten te posten?
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Vroeger begon sascha de dag hier altijd met bejaardengymnastiek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef just me het volgende:
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?
Ik zie een brug met ongelijke leggers voor me...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.................quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie een brug met ongelijke leggers voor me...
Ik heb die Griek ook gewoon verzonnen natuurlijk als bescherming tegen ongewenst piemel pica'squote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Heeft inlodder ook gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kwam niet af na al mijn inspanningen, maar Inodder heeft een kopie van de video gemaakt en gaat je vast weer gelukkig maken.
Ik had verwacht dat Chufi dat zou doen, zodat hij alsnog z'n beurt kon krijgen, maar ik denk dat ik me wat dat betreft vergist heb...
Maar de video is nog niet weg, alleen even prive gemaakt...
Of je dat nou als iets positiefs moet zien....tegen de tijd dat mannen tegen je gaan roepen "hou jij je kleren maar aan", dan is er ook iets niet helemaal in orde.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft inlodder Inodder ook gedaan![]()
en ik hoef niet eens uit de kleren
Nou ja, dat nam ik aanquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of je dat nou als iets positiefs moet zien....tegen de tijd dat mannen tegen je gaan roepen "hou jij je kleren maar aan", dan is er ook iets niet helemaal in orde.
Je mag altijd nog een paar foto's sturen hoorquote:
zal ik die met mijn hoed in mijn fobo zetten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je mag altijd nog een paar foto's sturen hoor
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft inlodder ook gedaan![]()
en ik hoef niet eens uit de kleren
Ik voel me een beetje vergeten....quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:06 schreef FANN het volgende:
zal ik die met mijn hoed in mijn fobo zetten?die vind MM leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |