Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzetquote:

quote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzet![]()
Dit is voor echte foto's:
40+ / Foto's als kind
Leuke pic btw.Beetje onderdrukte brutaliteit als ik naar je ogen kijk.

MM staat voor Meer Meters ?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Aan 1 MM heeft de wereld meer dan genoeg...

Dacht meer aan onderdrukte lustgevoelensquote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzet![]()
Dit is voor echte foto's:
40+ / Foto's als kind
Leuke pic btw.Beetje onderdrukte brutaliteit als ik naar je ogen kijk.

Er wordt hier flink geroddeld...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Treehut's straatnaam bordje

De appel valt niet ver van de boomhut...quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er wordt hier flink geroddeld...

Dokter Sjoefie, u moet me zeggen,quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Je bent ziek .. Check hoe je je voelt en dan meldt jeje pas beter als je op je werk bent..

Ik vind hm wel lief ..quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
APK leert chufi tellen:
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:01 schreef sacha het volgende:
Aap heeft de camera van Dees gestolen
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 7 december 2014 11:43 schreef just me het volgende:
Poll: Welke man moet tussen de borsten van sacha
• MadMaster
• Treehut
• Chufi
• APK
• Kingstown
• Pavement
• golfer
• sig000
• Piet Piraat
• De Kerstman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:

niet weg halen gekkiequote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
is toch een grapje? of moet ik het weghalen?

Ja godverquote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef sacha het volgende:
[..]
niet weg halen gekkie![]()
ik amuseer mij kostelijk

Nee, het is golfer.quote:

quote:Op zondag 7 december 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjoefie heeft eindelijk een date...

quote:Op woensdag 10 december 2014 10:52 schreef sacha het volgende:
oepsie!
onze trampoline lag vanmorgen 20 meter verderop
De trampoline van SachaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

helemaal happy, mocht een avondje wegquote:Op zondag 21 december 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
just me gespot bij Serious Request:
[ afbeelding ]

Ach als ze maar lol hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Treehut goes tweede kerstdag...
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern

quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:46 schreef Treehut362 het volgende:
dat is je moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Neenquote:

Sorry, maar nou ga ik weg van hier.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik je snapt de bedoeling niet helemaal van het smoelenboek?

quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:44 schreef Kingstown het volgende:
Je vrouwelijke kant mag je hier best tonen hoor....ik loop ook weleens rond in een string. Niets mis mee.

I like that colour.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
Kingstown gespot op het strand:
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 4 januari 2015 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Just Me, Deisyy en Sacha vieren hun overwinning bij MasterMind...

quote:Op zondag 4 januari 2015 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Piet tijdens een therapiesessie in de kliniek.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 5 januari 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is weel een ouwe ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 4 januari 2015 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Sacha duikt hard het nieuwe jaar in...
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 5 januari 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Fann, made by Hugo Kaagman...
[ afbeelding ]

Is dat niet zeeuws? Ziet er zo zuinig uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel iets met de klederdracht uit jouw omgeving...

On topic blijven en zo...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
ik zit nu toch in het smoelenboek? Je maakt me in de war

Kon zo gauw niets iets beters vinden voor je...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat niet zeeuws? Ziet er zo zuinig uit.

Niks beters? Dus je verward het warme zuiden zelfs l met het koude gure noorden?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon zo gauw niets iets beters vinden voor je...

Ik kom uit Amsterdam, alles op klompen is voor mij één pot nat...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks beters? Dus je verward het warme zuiden zelfs l met het koude gure noorden?
En die zwarte kousen ook nog, je weet toch wel dat de Friezen nog steeds in Sinterklaas De Noordse goden geloven?

Klompen drijven, daarom lopen ze erop. Maar het ene is ten zuiden van je en het andere ten noorden.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, alles op klompen is voor mij één pot nat...

Ondankbaar nest, probeer ik eens provinciaals te denken, wordt het weer niet gewaardeerd...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Klompen drijven, daarom lopen ze erop. Maar het ene is ten zuiden van je en het andere ten noorden.

Tss, ik kan er niks aan doen dat jij het verschil niet tussen noord en zuid kent. En ik wil absoluut niet vergeleken worden met die zwarte kousen dragers in het warme zuiden. Hail Donar dat!quote:Op maandag 5 januari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondankbaar nest, probeer ik eens provinciaals te denken, wordt het weer niet gewaardeerd...

Netjes!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om je posting even in het juiste topic te zetten Johannes.
[..]

quote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
In de tussentijd heb ik even een blikje vis verorbert.
Treehut na het eten van te veel foute vis....quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de vis niet goed is daar maar ik heb het al op.

mijn godquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:29 schreef Kingstown het volgende:
Sacha wachtend op haar tieten-tag:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:36 schreef FANN het volgende:
mijn godik hoop toch dat dit photoshop is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |