Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzetquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzet![]()
Dit is voor echte foto's:
40+ / Foto's als kind
Leuke pic btw.Beetje onderdrukte brutaliteit als ik naar je ogen kijk.
MM staat voor Meer Meters ?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Aan 1 MM heeft de wereld meer dan genoeg...
Dacht meer aan onderdrukte lustgevoelensquote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, niets met leeftijd te maken, maar dit is het smoelenboek en dat is iets minder serieus van opzet![]()
Dit is voor echte foto's:
40+ / Foto's als kind
Leuke pic btw.Beetje onderdrukte brutaliteit als ik naar je ogen kijk.
Er wordt hier flink geroddeld...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Treehut's straatnaam bordje
De appel valt niet ver van de boomhut...quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er wordt hier flink geroddeld...
Dokter Sjoefie, u moet me zeggen,quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Je bent ziek .. Check hoe je je voelt en dan meldt jeje pas beter als je op je werk bent..
Ik vind hm wel lief ..quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
APK leert chufi tellen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |