Sure, dan neem ik wel degene waar niemand op stemt.quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Nietszeggende ava's die ook mee willen doen. Wil jij ze voor me kiezen?
Alleen de 40 plussers stemmen op Sacha, maar gelukkig zijn er nog niet zoveel mensen die gestemd hebben, dus het ziet er daardoor nog hoopvol uit.quote:Op maandag 1 december 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
Staat Sas er een beetje goed voor? Welke forum topic was di ook al weer?
JA was mijn laatste stem... Ik verdenk Aap van een vaag iets ..quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef just me het volgende:
Ging fok net plat omdat wij vóór Sacha zijn
Ja jij wordt morgen weer ziek zijnde wakker ... Leuk zon baas dat je gewoon nog even kunt blijven liggenquote:
Ja, ik was al bang dat ik (wéér) de enige was die dat had. Dus ik was al heel druk bezig om van die lokale dingen op te zoeken zodat ik ze weg kon gooien (dat had ik ongeveer half onthoudenquote:
Als je het daar al warm van krijgt...quote:Op maandag 1 december 2014 23:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik was al bang dat ik (wéér) de enige was die dat had. Dus ik was al heel druk bezig om van die lokale dingen op te zoeken zodat ik ze weg kon gooien (dat had ik ongeveer half onthouden).
Maar daar bleek het nu dus heel niet nodig te zijn, merk ik.
Heb het er wel èrg warm van gekregen.
dat bepaal ik zelluf hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij wordt morgen weer ziek zijnde wakker ... Leuk zon baas dat je gewoon nog even kunt blijven liggen
Ben alleen in Noord geweest.quote:Op maandag 1 december 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdam is still alive ... Alles OK
wilde er niemand met je mee ?quote:
Dat is dan weer het voordeel van de grote stad ,,, Veel meer schaap !!quote:Op maandag 1 december 2014 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was ff wat zaken regelen, broodje Döner is wel goedkoop daar trouwens.
Mja, als je ziet welke route ik daarbij afleg.quote:Op maandag 1 december 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het daar al warm van krijgt...
Tip: F5quote:Op maandag 1 december 2014 23:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, als je ziet welke route ik daarbij afleg.Volgens mij onderweg ook hier en daar wat verkeerde dingen geklikt en zo.
(Het is stiekem gewoon eigenlijk niet verantwoord om mij aan een computer te laten)
hoezo sick ? ik ben vrijwel nooit ziek. Heb vandaag alleen soep gegeten, morgen eerst normaal wat eten en dan zie ik weer verderquote:
In het centrum hebben ze duurdere schapen ?quote:Op maandag 1 december 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van de grote stad ,,, Veel meer schaap !!
Nergens gelezen dat ik er 3 moet doen..quote:Op maandag 1 december 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, je post in het Sint ava topic aanvullen, anders wordt het niks daar met jou...
Dat bedoel ik... Je bent ziek .. Check hoe je je voelt en dan meldt jeje pas beter als je op je werk bent..quote:Op maandag 1 december 2014 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
hoezo sick ? ik ben vrijwel nooit ziek. Heb vandaag alleen soep gegeten, morgen eerst normaal wat eten en dan zie ik weer verder
3x dezelfde mocht niet.quote:Op maandag 1 december 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nergens gelezen dat ik er 3 moet doen..
Ook als ik al die vreselijke kerstliedjes post?quote:Op maandag 1 december 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd een beetje warm als ik jou zie posten.
Inb4 teiltjes.
quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Je bent ziek .. Check hoe je je voelt en dan meldt jeje pas beter als je op je werk bent..
Wmb mag je Kirsty het hele jaar door posten.quote:Op maandag 1 december 2014 23:34 schreef Eska het volgende:
Ook als ik al die vreselijke kerstliedjes post?![]()
![]()
Ja, maar dat had ik eerst al wel gedaan. En nog eens. En nog eens.quote:
Zonder, die had geen zin in A'dam Noord.quote:Op maandag 1 december 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdam weer overleefd .. met of zonder Mrs Sig?
Oeh, da's wel een mooie uitdaging.quote:Op maandag 1 december 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wmb mag je Kirsty het hele jaar door posten.![]()
Minimaal elke pagina 1 keer ofzo.
Je ding gedaan hoop ik sig..quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder, die had geen zin in A'dam Noord.
Mijn dochter heeft meer poen dan ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:00 schreef golfer het volgende:
Gauw nog even 100.000 euro wegschenken aan een kind of familielid voor het einde van het jaar?
Ben nog wel ff wakker maar beetje YT moe.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pas jij vannacht weer op de toko?
Mocht brain nog langskomen, doe hem dan de groeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |