Dees is wel klein zo ..quote:Op maandag 1 december 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Tevens in een cenote gezwommen, een 42 meter hoge maya tempel beklommen en met een boom geknuffeld.
[ afbeelding ]
Absoluut, maar moest wel lachen dat je het 2 keer postte....als ik Madness zou blijven posten, dan hadden we het hele topic in een half uurtje vol.quote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Cheesy, maar op z'n tijd wel mooi...
Ik vind het een mooie hoogtequote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
1.68 is niet zo heel groot chufi![]()
En straks ff op sacha stemmen
Die van sacha/MM op 1 en niemendalletje op 2 en 3 graagquote:Op maandag 1 december 2014 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef de pics maar even door waar je op wil stemmen, dan fix ik de linkjes wel even voor je.
Even de coördinaten van niemendalletje doorgeven aub. Zegt me zo niets.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Die van sacha/MM op 1 en niemendalletje op 2 en 3 graag
Ah, so...quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Absoluut, maar moest wel lachen dat je het 2 keer postte....als ik Madness zou blijven posten, dan hadden we het hele topic in een half uurtje vol.
Zag naderhand dat je het gewijzigd had....op moment van mijn huillach plus duim stond Joe er nog voor de tweede keer.quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Ah, so...
De kopieer functie hapert hier nog wel eens, levensgevaarlijk als je dan iets plakt...
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een boom van een vrouw was...
Ik was redelijk rap met aanpassen...quote:Op maandag 1 december 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag naderhand dat je het gewijzigd had....op moment van mijn huillach plus duim stond Joe er nog voor de tweede keer.
Nietszeggende ava's die ook mee willen doen. Wil jij ze voor me kiezen?quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even de coördinaten van niemendalletje doorgeven aub. Zegt me zo niets.
Niets is wat het lijktquote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blijkt met 1.68m.
Op de foto's die ik van je ken lijk je langer...
Dat idd ..:)quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blijkt met 1.68m.
Op de foto's die ik van je ken lijk je langer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |