quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:46 schreef Eska het volgende:
Bij het lezen van "Kut fransen" moest ik (in de 40+/muziek-context) meteen denken aan
(Al is ze eigenlijk Belgisch, maar daar kwam ik ook pas zojuist achter)
Lollig trouwens, dit sub-forum!
Ah de Lio verklaart.. Die Franse pyama/hijg meisjes nummers zijn wel altijd leuk ...quote:Op donderdag 20 november 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
Ik vond vandaag toevallig zo maar een heel leuk muziekje uit een eerder deel van deze reeks wat het verdiend om nog eens beluisterd te worden.
[..]
Ah vandaar!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
Ik vond vandaag toevallig zo maar een heel leuk muziekje uit een eerder deel van deze reeks wat het verdiend om nog eens beluisterd te worden.
[..]
Je allereerste posting in dit lolligequote:Op vrijdag 21 november 2014 00:04 schreef Eska het volgende:
Ah vandaar!![]()
Ik vroeg me al af hoe je er bij kwam om Lio zo in de samenvatting te brengen.
Nee, in mijn hoofd ook niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je allereerste posting in dit lolligesubforum opgezocht. Ik moest wel lachen toen ik het teruglas, want in mijn hoofd ben je absoluut geen Lio-type.
Komt Kirsty nog door de nieuwe ballotage commissie?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:59 schreef Eska het volgende:
Nee, in mijn hoofd ook niet.In niemands hoofd, denk ik.
Altijd!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt Kirsty nog door de nieuwe ballotage commissie?
Goed om te weten dat sommige dingen nooit veranderen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:02 schreef Eska het volgende:
Altijd!!
Moet alleen heel eventjes wachten tot de cd die nu draait klaar is.
Deze is nu bezig
Zoals sommigen zeggen: LARP-muziek...quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed om te weten dat sommige dingen nooit veranderen.![]()
Is dat uit de evergreen collectie? Kan het horen, maar zou na een paar nummers wel afhaken.
Kwam net dit wat kitscherige plaatje tegen.
*meldt*quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals sommigen zeggen: LARP-muziek...
My Active Topicsquote:
Tof dat je er wel even naar geluisterd hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed om te weten dat sommige dingen nooit veranderen.![]()
Is dat uit de evergreen collectie? Kan het horen, maar zou na een paar nummers wel afhaken.
Ik zag je lijstje in het Top 2000-topic. Zitten erg prettige nummers tussen!quote:
Phil met z'n trompetje...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Dus ik pak even een andere uit jouw lijstje.
Nu moet ik zeker gaan raden wat het tweede nummer is wat je niet bevalt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:36 schreef Eska het volgende:
Ik zag je lijstje in het Top 2000-topic. Zitten erg prettige nummers tussen!
Twee nummers vind ik heel naar. Eén daarvan is die van Versailles.
Geen dwang.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker gaan raden wat het tweede nummer is wat je niet bevalt?![]()
Heb standaard een aantal nummers die ik er altijd inzet en na 5 minuten rondklikken ben ik het alweer beu van en kies ik datgene wat ik toevallig tegenkom en leuk vind. Te ongeduldig om alles goed te bekijken. Zelfs geen enkel ska-nummer erin gezet.
Marc Almond?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:48 schreef Eska het volgende:
Geen dwang.Maar ben wel benieuwd of je een idee hebt.
Nee, die kan ik best hebben.quote:
Zonder Dire Straits-sausje zou ik die stukken toffer vinden.quote:Als Kings Call er als keuze had bijgestaan, dan had ik die trouwens genomen ipv Old Town.
Oh, en ik vind de combinatie van die 2 stemmen juist zo mooi.quote:Nick Cave is trouwens 1 van mijn favo-zangers all time, zowel solo/met Bad Seeds en helemaal met The Birthday Party, maar met Kylie samen?kan het niet over m'n hart verkrijgen om daar op te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |