Die heb ik in vinyl.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Kingstown het volgende:
Toch blijf ik Nick Cave ten tijde van de Birthday Party het allerleukste vinden.
Ow God please let me die beneath her fists!

Me too!quote:

Ook door Nick Cave ooit gecovered. Sowieso heeft hij best wel veel covers gemaakt. Van The Mercy Seat heeft hij ook een mooie uitvoering.quote:

Daar is bij mij geen beginnen aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Me too!
Ik zal binnenkort eens een top-10 maken van beste LP's ooit!

We live so fast.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ik schrok toen ik zag dat het alweer 30 jaar geleden is

)
 ) 

Da's toch een Belg ?quote:

Klopt en het liedje zong hij schijnbaar niet zelf.quote:

Is 't toch frans.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt en het liedje zong hij schijnbaar niet zelf.
http://www.parool.nl/paro(...)zong-niet-zelf.dhtml

Heb ooit nog eens in de kroeg gezeten met Arno in Oostende.quote:

Was ie cool ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ooit nog eens in de kroeg gezeten met Arno in Oostende.

quote:

quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]

Dit was zijn laatste optreden. De volgende dag stierf hij in de trein naar Parijs aan een hartaanval.
 Sorry ik kan wel liegen en net doen alsof, maar echt nog NOOIT van gehoord, komt me niet eens bekend voor.
 Sorry ik kan wel liegen en net doen alsof, maar echt nog NOOIT van gehoord, komt me niet eens bekend voor. 

Ken van de Associates alleen deze:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Associates wel, dat is meer in mijn straatje.

1 van de bekendste nummers is mss wel Breakfast. (Volgens mij zelfs een hitje geweest in NL) Als je van ballads houdt een mooi nummer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ken van de Associates alleen deze:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |