Leuk. Kan ik B. op weg en terug van haar werk traceren.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die van het OV in Amsterdam gebruik maken:
Traceer live alle trams, bussen, metro's en metro's in en om Amsterdam
Het volgt de vervoersmiddelen, niet het toestel van B.....quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Kan ik B. op weg en terug van haar werk traceren.
Zij reist met het OV.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef chufi het volgende:
Het volgt de vervoersmiddelen, niet het toestel van B.....
Hoezo dat van afgelopen nacht?quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Hé, chufi zijn we weer lekker aan het generaliseren?
Nee, over dat iedereen hier een kloon heeft. Ik heb al genoeg werk aan mezelf.quote:
Ja.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef chufi het volgende:
Jij vertrouwt blind op de route die ze volgt?
Het komt er in samenhang met gisteravond op neer dat alleen chufi op 40+ post en dat wij allemaal klonen van hem zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Nee, over dat iedereen hier een kloon heeft. Ik heb al genoeg werk aan mezelf.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het komt er in samenhang met gisteravond op neer dat alleen chufi op 40+ post en dat wij allemaal klonen van hem zijn.
Verklaart wel het aantal stemmen in de pollquote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het komt er in samenhang met gisteravond op neer dat alleen chufi op 40+ post en dat wij allemaal klonen van hem zijn.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Verklaart wel het aantal stemmen in de poll
Geen idee tot wanneer ie loopt die Poll, maar Sas moet toch de keuze maken ... Of zou ze gehoorzamen aan de uitslag?quote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt, hoe dan ook, de meeste stemmen.
Deze post van mij was nog voordat ik de laatste stemmingen had gezien. Je hebt lopen kloten chufiquote:Op zondag 7 december 2014 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee tot wanneer ie loopt die Poll, maar Sas moet toch de keuze maken ... Of zou ze gehoorzamen aan de uitslag?
Wanneer heb je de pagina daarvoor voor het laatst ververst?? Want de poll resultaten blijven dan staan op het moment dat je die geopend hebt ...quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze post van mij was nog voordat ik de laatste stemmingen had gezien. Je hebt lopen kloten chufi
Zoveel klonen, zoveel pieken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef chufi het volgende:
Dan weet ik nog niet welke piek van mij zich zal moeten openbaren ....
quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Deze post van mij was nog voordat ik de laatste stemmingen had gezien. Je hebt lopen kloten chufi
Die ene stem die ik heb gekregen is hopelijk niet van chufi.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Maar met je IP-adres spelen is wel OK?
Om 07.00 uur ofzo, maar daarna gewoon het topic afgesloten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer heb je de pagina daarvoor voor het laatst ververst?? Want de poll resultaten blijven dan staan op het moment dat je die geopend hebt ...
Tenzij je ook een kloon van hem bent.quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Die ene stem die ik heb gekregen is hopelijk niet van chufi.
Wees daar maar niet bang voorquote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Die ene stem die ik heb gekregen is hopelijk niet van chufi.
en je moet altijd pieken op je hoogtepunt!quote:
ik wacht op toestemmingquote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn er al plannen voor dat topic op FHF?
geen idee, heb net PM gestuurd naar feestcommissie, wacht netjes op toestemming en dan mag King wat mij betreft los gaan in FHFquote:
Geen idee hoe ze met het verdelen van die prijzen omgaan....quote:Op zondag 7 december 2014 17:18 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, heb net PM gestuurd naar feestcommissie, wacht netjes op toestemming en dan mag King wat mij betreft los gaan in FHF
komt goed, ik wacht rustig afquote:Op zondag 7 december 2014 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze met het verdelen van die prijzen omgaan....
Momenteel zit ik in de gitaar-muziek.quote:
Dat is toch Zangeres zonder Naam , met Mexico ..?quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Momenteel zit ik in de gitaar-muziek.
Ik verwacht er zelf geen...quote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef sacha het volgende:
[..]
juist!![]()
ik vind de kerstpakketten actie daar erg leuk!
ik krijg dan ook de leukste kadoosjes en kerstpakkettenquote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als zelfstandige moet je wel voor jezelf zorgen...
Leuk toch en dan verbaasd kijken !! In mijn geval heb ik geen concurrentie dus ik verspreid het over het jaarquote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg dan ook de leukste kadoosjes en kerstpakketten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |