ik wacht op toestemmingquote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn er al plannen voor dat topic op FHF?
geen idee, heb net PM gestuurd naar feestcommissie, wacht netjes op toestemming en dan mag King wat mij betreft los gaan in FHFquote:
Geen idee hoe ze met het verdelen van die prijzen omgaan....quote:Op zondag 7 december 2014 17:18 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, heb net PM gestuurd naar feestcommissie, wacht netjes op toestemming en dan mag King wat mij betreft los gaan in FHF
komt goed, ik wacht rustig afquote:Op zondag 7 december 2014 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze met het verdelen van die prijzen omgaan....
Momenteel zit ik in de gitaar-muziek.quote:
Dat is toch Zangeres zonder Naam , met Mexico ..?quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Momenteel zit ik in de gitaar-muziek.
Ik verwacht er zelf geen...quote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef sacha het volgende:
[..]
juist!![]()
ik vind de kerstpakketten actie daar erg leuk!
ik krijg dan ook de leukste kadoosjes en kerstpakkettenquote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als zelfstandige moet je wel voor jezelf zorgen...
Leuk toch en dan verbaasd kijken !! In mijn geval heb ik geen concurrentie dus ik verspreid het over het jaarquote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg dan ook de leukste kadoosjes en kerstpakketten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |