quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee want ik zie geen kort en pittig (blond) haar
wat denk je nou zelf? ik ben irl veel knapper hoorquote:
Vlak na het opstaan mag je er best wel even gerimpeld uitzien...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:19 schreef just me het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf? ik ben irl veel knapper hoor
soms duur het iets langer dan even...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak na het opstaan mag je er best wel even gerimpeld uitzien...
Bij mij begint het rond het avonduur ook aardig op te knappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
soms duur het iets langer dan even...
zolang heb ik niet nodig hoor, even onder de douche en dan weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij mij begint het rond het avonduur ook aardig op te knappen.
Zal ik ook eens proberen dit jaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:25 schreef just me het volgende:
[..]
zolang heb ik niet nodig hoor, even onder de douche en dan weer fris en fruitig
misschien helpt het bij jou niet....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ik ook eens proberen dit jaar.
Nou, fris en fruitig niet meer nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
misschien helpt het bij jou niet....
Maar hebben we al ;n foto van jou gezien ?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, fris en fruitig niet meer nee.
Nee, ik van jullie ook niet? Ja, kinderfoto's.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef just me het volgende:
[..]
Maar hebben we al ;n foto van jou gezien ?
Da's al heel wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik van jullie ook niet? Ja, kinderfoto's.
Die hoort niet hier ....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan heel dat topic niet meer vinden joh.![]()
Eentje uit Spanje:
Ja, dat weet ik chufi, maar ik kon dat topic niet vinden, dus die foto is er later geplaatst.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat al in kinderfotos, hier is het voor de gein , niet serieus
Nu kan het nog, morgen ben je te laatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik chufi, maar ik kon dat topic niet vinden, dus die foto is er later geplaatst.
Haal het wel even weg.
Ach, dan kijk ik Karina lief aan, of neem een abo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu kan het nog, morgen ben je te laat
Alweer? Oh ja de vorige haalde je weer weg ..quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef Kingstown het volgende:
Juup gaat een lekker koud biertje drinken na een drukke dag:
[ afbeelding ]
Dat was de bekende "wit-veld bug na editten"quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef chufi het volgende:
Alweer? Oh ja de vorige haalde je weer weg ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |