Alle Titten frei!!! Blasen Du geile Sauquote:
ja dat was vroeger hè, nu is alles anders!quote:
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hierquote:
WST, ik ga effe achter de schermen vragen of ze een nieuw subforum kunnen openenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hier
Je doet toch niet aan slimming?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hier
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje wordenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
WST, ik ga effe achter de schermen vragen of ze een nieuw subforum kunnen openen
Lust jij whisky?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje worden
ik heb het ideale figuurquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je doet toch niet aan slimming?
Nee maar ik hou ook niet van sex en tampons gebruik ik ook nietquote:
Dus slimming daar lieg je gewoon over... Alleen om modje te worden ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar ik hou ook niet van sex en tampons gebruik ik ook niet
Jij doet anaal neem ik aanquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor je inbreng...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus slimming daar lieg je gewoon over... Alleen om modje te worden ?
Waar was jij ooit ook alweer mod van?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje worden
Dees hebben ze gevraagd, maar die is tijdelijk niet beschikbaar... Dus wel het moment om je kans te grijpenquote:
Na consumptie ... Logischquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan spuug ik het wel weer uit...
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan spuug ik het wel weer uit...
EK ooitquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Waar was jij ooit ook alweer mod van?
BB?
Whahaha, dat gaat niet meer lukken met Guusquote:
Volgens mij reageert hij op alles.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar de vraag van Chufi moest bevredigend beantwoord worden...
Was niet zo'n succes, ik ging in de stad voetbal kijken, klein biertje nemen en dan moddenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, dat gaat niet meer lukken met Guus
Ik zie het niet terug in jouw notes, volgens mij was je gewoon braafquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
Was niet zo'n succes, ik ging in de stad voetbal kijken, klein biertje nemen en dan modden
Slaap dan maar lekker MM Slijmbalquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten, slimmeriken!
Morgen vroeg weer op...
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejerquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het niet terug in jouw notes, volgens mij was je gewoon braaf
Je zou ook gewoon niet kunnen reagerenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de post skippen was simpeler geweest ...
Okay, need more info!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejer
Jij begon met de vraag, die je natuurlijk niet had hoeven stellenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon niet kunnen reageren
Klinkt alsof daar meer gebeurt is dan Fok mocht wetenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejer
Jij reageerde op een stelling van mij.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij begon met de vraag, die je natuurlijk niet had hoeven stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |