Alle Titten frei!!! Blasen Du geile Sauquote:
ja dat was vroeger hè, nu is alles anders!quote:
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hierquote:
WST, ik ga effe achter de schermen vragen of ze een nieuw subforum kunnen openenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hier
Je doet toch niet aan slimming?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hier
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje wordenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
WST, ik ga effe achter de schermen vragen of ze een nieuw subforum kunnen openen
Lust jij whisky?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje worden
ik heb het ideale figuurquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je doet toch niet aan slimming?
Nee maar ik hou ook niet van sex en tampons gebruik ik ook nietquote:
Dus slimming daar lieg je gewoon over... Alleen om modje te worden ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar ik hou ook niet van sex en tampons gebruik ik ook niet
Jij doet anaal neem ik aanquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor je inbreng...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus slimming daar lieg je gewoon over... Alleen om modje te worden ?
Waar was jij ooit ook alweer mod van?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje worden
Dees hebben ze gevraagd, maar die is tijdelijk niet beschikbaar... Dus wel het moment om je kans te grijpenquote:
Na consumptie ... Logischquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan spuug ik het wel weer uit...
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan spuug ik het wel weer uit...
EK ooitquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Waar was jij ooit ook alweer mod van?
BB?
Whahaha, dat gaat niet meer lukken met Guusquote:
Volgens mij reageert hij op alles.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar de vraag van Chufi moest bevredigend beantwoord worden...
Was niet zo'n succes, ik ging in de stad voetbal kijken, klein biertje nemen en dan moddenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, dat gaat niet meer lukken met Guus
Ik zie het niet terug in jouw notes, volgens mij was je gewoon braafquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
Was niet zo'n succes, ik ging in de stad voetbal kijken, klein biertje nemen en dan modden
Slaap dan maar lekker MM Slijmbalquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten, slimmeriken!
Morgen vroeg weer op...
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejerquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het niet terug in jouw notes, volgens mij was je gewoon braaf
Je zou ook gewoon niet kunnen reagerenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de post skippen was simpeler geweest ...
Okay, need more info!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejer
Jij begon met de vraag, die je natuurlijk niet had hoeven stellenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon niet kunnen reageren
Klinkt alsof daar meer gebeurt is dan Fok mocht wetenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejer
Jij reageerde op een stelling van mij.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij begon met de vraag, die je natuurlijk niet had hoeven stellen
zou zomaar kunnen maar dat was vroeger hèquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt alsof daar meer gebeurt is dan Fok mocht weten
Doe eens onder tafelquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef just me het volgende:
De verjaardag van Iteejer werd altijd uitbundig gevierd, alles was mogelijk, pc's stonden aan en er werd nogal wat misbruik gemaakt van die pc's de volgende ochtend heeft Yvonne alles opgebiecht aan Danny en hebben we met z'n allen een ban gekregen maar dat zal zo rond 2000 geweest zijn. Ik heb nog foto's gevonden, wat een zooitje ongeregeld
Ah, de goede oude tijdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef just me het volgende:
De verjaardag van Iteejer werd altijd uitbundig gevierd, alles was mogelijk, pc's stonden aan en er werd nogal wat misbruik gemaakt van die pc's de volgende ochtend heeft Yvonne alles opgebiecht aan Danny en hebben we met z'n allen een ban gekregen maar dat zal zo rond 2000 geweest zijn. Ik heb nog foto's gevonden, wat een zooitje ongeregeld
Jij plaats een stelling op het moment dat er nog 2 a 3 users online zijn... Zelf doe je nu hetzelfde ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij reageerde op een stelling van mij.
En jij reageert er weer opquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij plaats een stelling op het moment dat er nog 2 a 3 users online zijn... Zelf doe je nu hetzelfde ..
ja en soms wil je dat wel vergetenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, de goede oude tijd
Wel geinig, ik had er er vanavond nog met iemand over dat je als je lang op FOK! zit echt de levensloop van sommige mensen kunt volgen
Maar was het wereldschokkend erg ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen maar dat was vroeger hè
voor de een wel, voor de ander nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar was het wereldschokkend erg ?
Alles van achter de schermen op straat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
voor de een wel, voor de ander niet
Ik wil dit ook verder niet weten ... Ja andere kant nieuwsgierig naar hoe ging dat vroeger ... Maar hou dat lekker voor jullie zelf en anders hoor ik het nog wel eens op een andere manier ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
voor de een wel, voor de ander niet
hé ben je weer wat opgeknapt?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles van achter de schermen op straat.
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
ja en soms wil je dat wel vergeten
meer van in het begin was fok klein en heb ik misschien meer gezegd dan ik nu zou doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil dit ook verder niet weten ... Ja andere kant nieuwsgierig naar hoe ging dat vroeger ... Maar hou dat lekker voor jullie zelf en anders hoor ik het nog wel eens op een andere manier ...
Was zelfs nog van voor jouw tijd sig..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles van achter de schermen op straat.
Ik was lurker.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Was zelfs nog van voor jouw tijd sig..
Je komt er wel weer boven op sig...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben nog wel brak maar totaal geen slaap na ruim 24u in bed liggen.
dan is het zo tijd om te gaan slapenquote:
Neem aan dat de surpirse niet voor je zelf isquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
dan is het zo tijd om te gaan slapen![]()
hard maar gezellig gewerkt met zoonlief aan 'n sinterklaassurprise,
Nee ik ben nooit modje geweestquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:41 schreef just me het volgende:
heb je daar geen mailtje over ontvangen Chuuf ?
Is gewoon random geprogrammeerd, kan er helaas niets mooiers van makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:40 schreef chufi het volgende:
APK vraagje verder niets hoor.. weet jij nou hoe dat met die icoontjes logica zit Die SInt of Piet die nu voor onze namen staan.. Wat voor algorithme zit daar achter.. Is dat per topic / forum uniek of werkt dat Fok wide ... ?
dat merk ik 5 december pasquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat de surpirse niet voor je zelf is
Oh, shitquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:41 schreef just me het volgende:
heb je daar geen mailtje over ontvangen Chuuf ?
niet handig hè om users buiten te sluitenquote:
Welke film?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga zo op de bank liggen en film draaien.
Dat gaat boven mijn hoofd en dan zeg ik al te veelquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef just me het volgende:
[..]
niet handig hè om users buiten te sluiten
Toen ik het hoorde werd ik daar niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
oen ik het hoorde werd ik daar niet vrolijk van ..
Oh, shit
zeg dan maar nietsquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat boven mijn hoofd en dan zeg ik al te veel
No way, ik doe een Sjoef en gewoon overal op antwoorden, maakt niet uit watquote:
is weer goed voor de airmiles ik bedoel fok-miles, bonuspunten!quote:
OK Thanks .. Ik kon er ook al geen gebruiker gerelateerd algoritme aan vastknopen..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Is gewoon random geprogrammeerd, kan er helaas niets mooiers van maken
Er zit dus wel een input achter, maar niet gericht op specifieke posters
Om weer onnodige meuk van te bestellen ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:53 schreef just me het volgende:
[..]
is weer goed voor de airmiles ik bedoel fok-miles, bonuspunten!
zijn collector itemsquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Om weer onnodige meuk van te bestellen ..
wat dacht je van mijn kinderen, die gaat voor hèquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
BTW: Ik hoop je niet meer lastig te hoeven vallen ..
Sig .. Kun jij dit voor mij ontcijferen .. Of Lijkt het nu dat APK ook al een crush op Dees heeft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wmb gewoon een speeltuin hier en als de juf niet zegt dat jij of ik gevaarlijk zouden kunnen zijn dan is er niets aan de hand mbt de Erasmusbrug die te maken heeft met Dees die in Mexico op het strand een cocosnoot bijt waardoor een mexicaan besluit toch niet die dope te verkopen zodat zijn dochter uit handen van het cartel blijft!
Zo, nu begrijp jij misschien ook eens hoe het voelt om in deze reeks terug te lezenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Sig .. Kun jij dit voor mij ontcijferen .. Of Lijkt het nu dat APK ook al een crush op Dees heeft?
Ja soms valt het hier dood , maar we doen het gemiddeld volgens de statsquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, nu begrijp jij misschien ook eens hoe het voelt om in deze reeks terug te lezen
Echt, WTF?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms valt het hier dood , maar we doen het gemiddeld volgens de stats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |