Ik vind het iets te lang gebradenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees heeft een te kleine poes op dr UI
Peace Sasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:55 schreef sacha het volgende:
ik heb gedanst op Madonna en ik ga voor de V-groef![]()
wat men verder ook roept hier
Dan heb ik een wijze levensles voor je, jongen: Niets is voor altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Daar gaat mijn noeste arbeid...
Godver, wat erg!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele kneuzenbak bij elkaar...![]()
Goede keuze! En welke kleur?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:55 schreef sacha het volgende:
ik heb gedanst op Madonna en ik ga voor de V-groef![]()
wat men verder ook roept hier
Ahh met een zelf geknutseld action kussenquote:
En dat alleen maar omdat je in een dip zit?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik een wijze levensles voor je, jongen: Niets is voor altijd
Je bedoelt dat witte? Dat is mijn bloesjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh met een zelf geknutseld action kussenMooi beesje
Ik word ook helemaal para van dat topic in KLBquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat witte? Dat is mijn bloesje![]()
Een lieve user stuurde mij een lichtere versie, waardoor die beter te zien is.
Wie zegt dat ik in een dip zit, niet dat ik het ontken, maar ik had het over een identiteitscrisis, ik kon mezelf niet meer vinden in die benen-ava. Je went wel aan deze, ik ben als Rotterdamse toch ook aan de jouwe gewend.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat je in een dip zit?
Moet ik daar de dupe van worden?
Vrouwen...
Lekker licht. Komt dat in je woonkamer en schroef je daar je meubels op vast, zodat je man het niet meer kan verplaatsen?quote:
Het witte bloesjes-topic? Doe eens een linkje.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal para van dat topic in KLB
[ afbeelding ]
Want dan kunnen aap en de postmen nog makkelijker hun gang gaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:09 schreef sacha het volgende:
maar om even verder langs elkaar heen te praten:
ik neem exact dezelfde vloer als er nu ligt maar dan van kunststof
Is de vloer die er nu ligt versleten dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:09 schreef sacha het volgende:
maar om even verder langs elkaar heen te praten:
ik neem exact dezelfde vloer als er nu ligt maar dan van kunststof
Nee het fröbel topic KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie:van meuk maken wij nog meer meuk #12quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het witte bloesjes-topic? Doe eens een linkje.
de hele benedenverdieping, en dan seal, lijm, spijker en plak ik inderdaad alles vastquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker licht. Komt dat in je woonkamer en schroef je daar je meubels op vast, zodat je man het niet meer kan verplaatsen?
Ik begrijp het, de kleur zwart doet momenteel meer recht aan je gemoedstoestand.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in een dip zit, niet dat ik het ontken, maar ik had het over een identiteitscrisis, ik kon mezelf niet meer vinden in die benen-ava. Je went wel aan deze, ik ben als Rotterdamse toch ook aan de jouwe gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |