SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
zijn gewoon normale woordenquote:
Wie is typisch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn gewoon normale woorden
doe niet als typisch alsof je hier ABN luxe nederlands moet spreken
zit nu al 2 seizoenen vast in de Sky Bet Championship met FC United of Manchester.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erg hoe hoog Fm14 leunt op moraal etc he maakt het wel een simpel spel trouwens.
Etsu gaat weer mensen irriteren vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn gewoon normale woorden
doe niet als typisch alsof je hier ABN luxe nederlands moet spreken
Mooie ploeg heb je uitgekozenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit nu al 2 seizoenen vast in de Sky Bet Championship met FC United of Manchester.
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu gaat weer mensen irriteren vandaag.
Denk hij heb me gemist
nog nooit online gespeeld man vroeger moest dat met hamachi nu nog steeds?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
we moeten eens een fm-game maken met wat FOK!ers
of een challenge
Wat betekent dit?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoop wel dat een vaste GRTDer krijgt
had je die docu gezien van NPO over modern football?quote:
quote:
Dit is geen fatsoenlijke zin.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoop wel dat een vaste GRTDer krijgt
nee nu gewoon via steamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog nooit online gespeeld man vroeger moest dat met hamachi nu nog steeds?
ziet er kaal uit eerlijk gzegdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik eten weer heerlijk samen
[ afbeelding ]
Ziet er vies uitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me wel lachen dan manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee nu gewoon via steam
heb in fm 13 game gehad van een seizoen of 8 met 4 vrienden
Eredivisie stond er goed op omdat wij steeds top 4 werden
oh lekkorrrrrquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
tegenlicht?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je die docu gezien van NPO over modern football?
ja man echt goede docuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegenlicht?
moet ik nog eens kijken, niet gezien wel reclame van gezien
matigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb tussen de 11 en 120 posts hier
Wel bij de Thuisserver-stats.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt niet zien, zonder in je geschiedenis door te klikken, wanneer je bent begonnen met posten in een reeks. Of wel?
Wat romantisch weerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan je niet normaal met je vader praten?quote:
Wanneer kom jij eens eten Elan.quote:
http://www.thuisserver.ne(...)ezcaba&tab=tab_tablequote:
Hij stal mijn doekoes begin dit jaar. Staat een topic over in WGR.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kan je niet normaal met je vader praten?
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dan snap ik ht wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij stal mijn doekoes begin dit jaar. Staat een topic over in WGR.
waarvan aktequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
27 mei mijn eerste topic geopend hier dus sindsdien ongeveer ben ik hier. In een half jaar dus 11.000 a 12.000 posts hier geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
Your beauty never ever scared me.
Boh, da's wel veelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
27 mei mijn eerste topic geopend hier dus sindsdien ongeveer ben ik hier. In een half jaar dus 11.000 a 12.000 posts hier geplaatst
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef Amarantha het volgende:
En veel EtsuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoe doe je zo'n lijstje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
Niemand wilt je erbij hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Paxcon en Johannes?
Geen idee wacht nog steeds op een uitnodiging
Hij heeft mij nog niet ingehaald in grtdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Boh, da's wel veel![]()
Al post Inso dat per maand
Alles kan kapot valt een beetje uit de toom vind je ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
blablablabla
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=393783 Dit is iig die van mij. Op die manier vindt je je eigen ook welquote:
En familie verontwaardigd dat ik hem eerst compleet negeerdequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dan snap ik ht wel ja
Al zovaak gehoord, kan dat echt niet begrijpen
Hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles kan kapot valt een beetje uit de toom vind je ook niet?
Jou ook niet daarom zit je nu op FOK! en ben je niet bij je kameraden Johannes en Paxcon.quote:
Tofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=393783 Dit is iig die van mij. Op die manier vindt je je eigen ook wel
Geen enorme spanning thuis dan? Of woon je op jezelf?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
En familie verontwaardigd dat ik hem eerst compleet negeerde
"Huu het is je vader. Mensen maken fouten hoor dan hoef je hem nog niet te negeren, hij wilde het goedmaken dit dat"
_
Dat is ook wel ernstig ja. Ik weet die van mij niet uit mn hoofd..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof
Ik weet mijn usernummer uit mijn hoofd, is dat erg?
Ik had andere afspraken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jou ook niet daarom zit je nu op FOK! en ben je niet bij je kameraden Johannes en Paxcon.
Bovendien smak je enorm heb ik gehoord.
Ouder deel van GRTDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow waar haal je dat ineens weg
Maar smak je enorm ja?quote:
Klopt dat ding eigenlijk? Hij zegt dat ik in deze reeks 50 posts heb.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel ernstig ja. Ik weet die van mij niet uit mn hoofd..
Leuk manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij nog niet.
Stuart wel gesproken via DM.
quote:
Alsof jij daar blij van zal wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt waar.Zit nu met huisgenote naakt op de bank.
Geen idee of het klopt hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Klopt dat ding eigenlijk? Hij zegt dat ik in deze reeks 50 posts heb.
Oh, misschien dat 'ie die van vandaag er nog niet bij heeft.
Weet anders vrij zeker dat je de erecte pener van Paxcon ten alle tijden zou prefereren boven de naaktheid van je huisgenote .quote:
Dit verzin je en dat weet iedereen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet anders vrij zeker dat je de erecte pener van Paxcon ten alle tijden zou prefereren boven de naaktheid van je huisgenote .
?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Mijn stage gaat echt wel 'heftig' worden, kwam ik vandaag wel weer achter
Wat stageer je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Mijn stage gaat echt wel 'heftig' worden, kwam ik vandaag wel weer achter
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt niet zien, zonder in je geschiedenis door te klikken, wanneer je bent begonnen met posten in een reeks. Of wel?
quote:
quote:
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.quote:
Weet ik ja, in het mooie Veliko Tarnovoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
die woont in bulgarije hé
niet iedereen weet dit maar het is zo
ja man heb m buitengezet nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt.
Moet je voor uitkijken man brengen vlooien mee die op je hond kunnen gaan.
Gelijk geprikt door je hond zekerquote:
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen mij issie altijd wel relaxed.
Ohja, hier in het bejaardentehuis waar ik werk zit ook wel van dat soort volk. Maar niet zo erg als daar; wij hebben ook geen codeslot enzo. Enkel ik ben er om ze tegen te houden/deur dicht te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.
De ene vrouw huilt heel vaak en veel en een andere vrouw kan daar niet tegen en gaat dan echt roepen 'ik word gek van dat gejank! doe er iets aan, ik word gek' en gaat dan boos op de gang zitten. Maar ook je moet in principe de hele dag een toneelstukje spelen want als een vrouw zegt 'mijn moeder is net overleden' dan wens je haar wel sterkte.. ook al weetje dat die vrouw al 20 jaar dood is bijv.
nee man mensen nemen hem alleen soms te serieusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoor
Dat ligt aan jezelf dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoor
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.
De ene vrouw huilt heel vaak en veel en een andere vrouw kan daar niet tegen en gaat dan echt roepen 'ik word gek van dat gejank! doe er iets aan, ik word gek' en gaat dan boos op de gang zitten. Maar ook je moet in principe de hele dag een toneelstukje spelen want als een vrouw zegt 'mijn moeder is net overleden' dan wens je haar wel sterkte.. ook al weetje dat die vrouw al 20 jaar dood is bijv.
Oh ik heb ook geen problemen met hem hoorquote:
Terecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
LMI ik denk hij f5'd al dagenlang voor zn unban
Ik zou zelf liever euthenasie laten plegen als ik dement wordt, dan dat ik eventuele familie/vrienden nog 10 jaar als vreemden moet zijn.quote:
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
LMI ik denk hij f5'd al dagenlang voor zn unban
Tijdelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bij
Dit. Misschien komt het omdat ik een vrouw ben lol maar ik heb vaak leuke gesprekken met hem gehad (laatste tijd wel minder gesproken) in SC's. Over zijn hondjes enz ookquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bij
wij hadden in zeeland een tuin egelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde even
Ik heb geen problemen met Ama.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt met iedereen problemen.
Waarschijnlijk omdat je onuitstaanbaar bent.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij hadden in zeeland een tuin egel
snoophodge
helemaal voeren en hij ging ook chillen in het bakje water
zijn beste mattie was de huis krab
pics van de krab in een spoilerHuiskrab en een huisegel. Waarom heb ik dit niet in mijn Zeeuwse achtertuin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde even
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij hadden in zeeland een tuin egel
snoophodge
helemaal voeren en hij ging ook chillen in het bakje water
zijn beste mattie was de huis krab
pics van de krab in een spoilerrookt die krab nou clickjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde evenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Uitzonderingen bevestigen de regel alleen maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Ama.
Dus wat lul je? Wederom zit je te stoken.
Nog 1x en ik ga TR maken.
lekker hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja die pakte hij gewoon in zijn scharen beet
Wil je uit m'n ogen verdwijnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel alleen maar.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou zelf liever euthenasie laten plegen als ik dement wordt, dan dat ik eventuele familie/vrienden nog 10 jaar als vreemden moet zijn.
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.quote:
zijn wel gevaarlijk man, hij is uiteindelijk aan de zeemeeuwen gevoerdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Huiskrab en een huisegel. Waarom heb ik dit niet in mijn Zeeuwse achtertuin?
Je doet je moeder er ook geen pijn mee als je zoiets doet dus wel logisch Opzich.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.
Klinkt hard maar ik begrijp dat ergens wel.. Die dochter zat elke keer overstuur en huilend in de auto terug naar huis.
Ja snap ik, steeds als vreemde gezien wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.
Klinkt hard maar ik begrijp dat ergens wel.. Die dochter zat elke keer overstuur en huilend in de auto terug naar huis.
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alleen problemen met Typisch, Dven en Elan.
Stijn soms.
De rest niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Stijn soms.
De rest niet.
Ga jij maar weg ruziezoeker.quote:
echt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Een probleem hebben met iemand op een forum
kutkindquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan het wel begrijpen hoor. Ik was vroeger echt een kutuser en iedereen had een hekel aan mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou dat ook echt niet aan kunnen. De zoon zocht zijn moeder nog wel op maar die dochter kon het niet dus meer aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja snap ik, steeds als vreemde gezien worden
Je neemt het allemaal wel erg serieus hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Stijn soms.
De rest niet.
in de goede oude tijd had jij anders best vaak hele monologen over users die je kut vondquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
talk dirty to mequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De enige die ik zo nu en dan wil klappen zijn typisch en wp maar dat spreekt voor zich
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij maar weg ruziezoeker.
Echt zo'n vals secreet die nog even komt haten als iemand al ban heeft zo rol jij.
Ik hoop dat hij snel weer nieuwe docu's uitbrengt. Heb ze allemaal gezienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet je moeder er ook geen pijn mee als je zoiets doet dus wel logisch Opzich.
Louis Theroux is leuk he?
Hahahahaha toen was ik nog jong en onbezonnen en niet wijs genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de goede oude tijd had jij anders best vaak hele monologen over users die je kut vond
Dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahahahaha toen was ik nog jong en onbezonnen en niet wijs genoeg
was vroeger nog drukkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef DrNick het volgende:
Wel stormloopreeks dit. Doet me denken aan ABO 1.0
Vind daar echt helemaal niets aan man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Elan het volgende:
Inso waarom post je niet meer in livetopics
Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dagquote:
Nice. Laatst kwam die docu ook vsn die Baptist Church op NPO 3. The most hated family in America. Die was ook leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel weer nieuwe docu's uitbrengt. Heb ze allemaal gezien
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dag
Kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dag
Die is toch best wel 'oud?'. Althans heb wel al een keer één gezien over The Most Hated Family in Amerika. Met die borden van God Hates Fags enzquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Laatst kwam die docu ook vsn die Baptist Church op NPO 3. The most hated family in America. Die was ook leuk
Ik ook. Denk niet dat het lang meer duurt voor hemquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Typisch het volgende:
fernando ricksen bij dwdd
naar gevoel krijg ik er altijd van
je gaat je gang maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De enige die ik zo nu en dan wil klappen zijn typisch en wp maar dat spreekt voor zich
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijft zonde dat stoners zo dood is gegaan
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
Sommige mensen posten niet meer omdat hier teveel trolls posten (Elan, LMI, Typisch).
Unsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is toch best wel 'oud?'. Althans heb wel al een keer één gezien over The Most Hated Family in Amerika. Met die borden van God Hate Fags enz
Je wil niet weten hoe dat dan ging.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijn
Volgens mij zijn de meest recente die LA Stories, waren 3 afleveringen.quote:
Totaal incompetent maar wel lachen inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooie tijden met tjacka als mod toen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe dat dan ging.
Mensen postten
1
2
3
vol
nu dan
sdcfxzcda
2324342c sdf![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uns
Dacht dat je hem wel mocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaseline, wordt je ook niet heel vrolijk vanquote:
Een ban krijgen en blauw terugkomenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal incompetent maar wel lachen inderdaad
Stuart is al even niet meer op het forum geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuart, Tjacka enzo continu trolls echt 24/7
Stuart is echt een debielquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuart, Tjacka enzo continu trolls echt 24/7
Ah. Kwam er nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaseline, wordt je ook niet heel vrolijk van
[..]
Uns
heb hem even een whatsappje gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
achterbaks gedrag
Jep. Totdat hij me alleen maar ging whatsappen elke keer om een paar euro te lenen.. nooit hoi of hoe gaat het. Nee elke keer 'heb je een paar euro voor me?' en als ik nee zei ging het echt van ja waarom niet enz.quote:
[..]
Uns
houd je bek johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gek
Ja eerst in CRE ging die advies geven over breien en bordurenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een ban krijgen en blauw terugkomen
en quasi geinteresseerdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eerst in CRE ging die advies geven over breien en borduren
Neeee serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Totdat hij me alleen maar ging whatsappen elke keer om een paar euro te lenen.. nooit hoi of hoe gaat het. Nee elke keer 'heb je een paar euro voor me?' en als ik nee zei ging het echt van ja waarom niet enz.![]()
Heb hem ook geblokt op whatsapp
Dit jaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ARE YOU WATCHING OLD GRTD
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ARE YOU WATCHING OLD GRTD
Ja echtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neeee serieus?heb goede herinneringen aan hem op de 1e fokmeet
sushi gegeten met snow en krulquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neeee serieus?heb goede herinneringen aan hem op de 1e fokmeet
Wp die met uns naar de mac gaatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
sushi gegeten met snow en krul
menig FOK!ers natte droom
ik heb het geleefd hoor, donders
Wie is uns?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wp die met uns naar de mac gaat_!_!_!_!_!_!_!_!!!!!!
GRTD best SCquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt meer posts in één reeks, dan ik in totaal
vbl sc is vaak alleen nog leuk als ik thuis kom na een avondje en er dan wat volk isquote:
ik zal het even doorgevenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Kut infoavond. Laat het snel 25 uur later zijn vanaf nu
Dat verklaart het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook al een jaar ofzo niet meer echt actief
overdag is wel leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
vbl sc is vaak alleen nog leuk als ik thuis kom na een avondje en er dan wat volk is
was eerst wel beter
#neverforget
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Kut infoavond. Laat het snel 25 uur later zijn vanaf nu
laat altijd anderen jointjes draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Om de paar uur even posten hoe skaffa je bent en wat voor joint je hebt gedraaid
Ik moet hier echt altijd draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat altijd anderen jointjes draaien
Ik kan ook niet draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat altijd anderen jointjes draaien
in engeland smoken ze echt troepquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet hier echt altijd draaien
kutleef. ik moet wel grinden af en toe maar dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet hier echt altijd draaien
Ik moet altijd voor vriendin draaien terwijl het altijd haar idee is.quote:
Nee hoor. Je moet alleen wel je connecties hebben als je geen connecties hebt word je echt gerippedquote:
Awquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, is echt zo.
Heb paar keer geprobeerd te posten, toen werd ik compleet genegeerd.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Om de paar uur even posten hoe skaffa je bent en wat voor joint je hebt gedraaid
Je bent zo'n tokkie die amper weet wat je rechten zijn, dus je mag blij zijn dat er juristen zijn.quote:
Vuile sletten waren datquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
in engeland smoken ze echt troep
vorig jaar camebridge chicks helemaal van de kaart van een of ander crappy blowtje van een jamaicaan
Nee die troep die ze bij de duitse grens verkopen danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
in engeland smoken ze echt troep
vorig jaar camebridge chicks helemaal van de kaart van een of ander crappy blowtje van een jamaicaan
Goede zinsopbouwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent zo'n tokkie amper weet wat je rechten zijn, dus je mag blij zijn dat er juristen zijn.
Niet huilen, met je 5,6 voor Nederlands op een vmbo-SE.quote:
Wanneer ga je stoppen met smoken danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd voor vriendin draaien terwijl het altijd haar idee is.
kutleef
ze had wel een bepaalde klassequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik klasse en stijl
Havo, en het was geen SEquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet huilen, met je 5,6 voor Nederlands op een vmbo-SE.
Nooit denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga je stoppen met smoken dan
#burgerleef
Glaasje soja-melk voor het slapen gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga je stoppen met smoken dan
#burgerleef
Straks ww roken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Ben zo blij hehe. 40 mensen waren uitgelootquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Snow, top ja dat je naar Instanbul gaat
Geen last gehad meer van rare tories dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit denk ik
smoke toch maar zelden man misschien 1 keer per week?
Dat is toch niet zelden manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit denk ik
smoke toch maar zelden man misschien 1 keer per week?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben zo blij hehe. 40 mensen waren uitgeloot
Echt jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Glaasje soja-melk voor het slapen gaan
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Havo, en het was geen SEsta 7.6 gemiddeld dus GA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |