Tofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=393783 Dit is iig die van mij. Op die manier vindt je je eigen ook wel
Geen enorme spanning thuis dan? Of woon je op jezelf?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
En familie verontwaardigd dat ik hem eerst compleet negeerde
"Huu het is je vader. Mensen maken fouten hoor dan hoef je hem nog niet te negeren, hij wilde het goedmaken dit dat"
_
Dat is ook wel ernstig ja. Ik weet die van mij niet uit mn hoofd..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof
Ik weet mijn usernummer uit mijn hoofd, is dat erg?
Ik had andere afspraken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jou ook niet daarom zit je nu op FOK! en ben je niet bij je kameraden Johannes en Paxcon.
Bovendien smak je enorm heb ik gehoord.
Ouder deel van GRTDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow waar haal je dat ineens weg
Maar smak je enorm ja?quote:
Klopt dat ding eigenlijk? Hij zegt dat ik in deze reeks 50 posts heb.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel ernstig ja. Ik weet die van mij niet uit mn hoofd..
Leuk manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij nog niet.
Stuart wel gesproken via DM.
quote:
Alsof jij daar blij van zal wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt waar.Zit nu met huisgenote naakt op de bank.
Geen idee of het klopt hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Klopt dat ding eigenlijk? Hij zegt dat ik in deze reeks 50 posts heb.
Oh, misschien dat 'ie die van vandaag er nog niet bij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |