Wat romantisch weerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik eten weer heerlijk samen
[ afbeelding ]
Waarom kan je niet normaal met je vader praten?quote:
Wanneer kom jij eens eten Elan.quote:
http://www.thuisserver.ne(...)ezcaba&tab=tab_tablequote:
Hij stal mijn doekoes begin dit jaar. Staat een topic over in WGR.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kan je niet normaal met je vader praten?
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dan snap ik ht wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij stal mijn doekoes begin dit jaar. Staat een topic over in WGR.
waarvan aktequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
27 mei mijn eerste topic geopend hier dus sindsdien ongeveer ben ik hier. In een half jaar dus 11.000 a 12.000 posts hier geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
Your beauty never ever scared me.
Boh, da's wel veelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
27 mei mijn eerste topic geopend hier dus sindsdien ongeveer ben ik hier. In een half jaar dus 11.000 a 12.000 posts hier geplaatst
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef Amarantha het volgende:
En veel EtsuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoe doe je zo'n lijstje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
Niemand wilt je erbij hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Paxcon en Johannes?
Geen idee wacht nog steeds op een uitnodiging
Hij heeft mij nog niet ingehaald in grtdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Boh, da's wel veel![]()
Al post Inso dat per maand
Alles kan kapot valt een beetje uit de toom vind je ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
blablablabla
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=393783 Dit is iig die van mij. Op die manier vindt je je eigen ook welquote:
En familie verontwaardigd dat ik hem eerst compleet negeerdequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dan snap ik ht wel ja
Al zovaak gehoord, kan dat echt niet begrijpen
Hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles kan kapot valt een beetje uit de toom vind je ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |