Nee hoor. Je moet alleen wel je connecties hebben als je geen connecties hebt word je echt gerippedquote:
Awquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, is echt zo.
Heb paar keer geprobeerd te posten, toen werd ik compleet genegeerd.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Om de paar uur even posten hoe skaffa je bent en wat voor joint je hebt gedraaid
Je bent zo'n tokkie die amper weet wat je rechten zijn, dus je mag blij zijn dat er juristen zijn.quote:
Vuile sletten waren datquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
in engeland smoken ze echt troep
vorig jaar camebridge chicks helemaal van de kaart van een of ander crappy blowtje van een jamaicaan
Nee die troep die ze bij de duitse grens verkopen danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
in engeland smoken ze echt troep
vorig jaar camebridge chicks helemaal van de kaart van een of ander crappy blowtje van een jamaicaan
Goede zinsopbouwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent zo'n tokkie amper weet wat je rechten zijn, dus je mag blij zijn dat er juristen zijn.
Niet huilen, met je 5,6 voor Nederlands op een vmbo-SE.quote:
Wanneer ga je stoppen met smoken danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd voor vriendin draaien terwijl het altijd haar idee is.
kutleef
ze had wel een bepaalde klassequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik klasse en stijl
Havo, en het was geen SEquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet huilen, met je 5,6 voor Nederlands op een vmbo-SE.
Nooit denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga je stoppen met smoken dan
#burgerleef
Glaasje soja-melk voor het slapen gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga je stoppen met smoken dan
#burgerleef
Straks ww roken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Om de paar uur even posten hoe skaffa je bent en wat voor joint je hebt gedraaid
Ben zo blij hehe. 40 mensen waren uitgelootquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Snow, top ja dat je naar Instanbul gaat
Geen last gehad meer van rare tories dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit denk ik
smoke toch maar zelden man misschien 1 keer per week?
Dat is toch niet zelden manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit denk ik
smoke toch maar zelden man misschien 1 keer per week?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben zo blij hehe. 40 mensen waren uitgeloot
Echt jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Glaasje soja-melk voor het slapen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |