vbl sc is vaak alleen nog leuk als ik thuis kom na een avondje en er dan wat volk isquote:
ik zal het even doorgevenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Kut infoavond. Laat het snel 25 uur later zijn vanaf nu
Dat verklaart het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook al een jaar ofzo niet meer echt actief
overdag is wel leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
vbl sc is vaak alleen nog leuk als ik thuis kom na een avondje en er dan wat volk is
was eerst wel beter
#neverforget
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Kut infoavond. Laat het snel 25 uur later zijn vanaf nu
laat altijd anderen jointjes draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Om de paar uur even posten hoe skaffa je bent en wat voor joint je hebt gedraaid
Ik moet hier echt altijd draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat altijd anderen jointjes draaien
Ik kan ook niet draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat altijd anderen jointjes draaien
in engeland smoken ze echt troepquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet hier echt altijd draaien
kutleef. ik moet wel grinden af en toe maar dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet hier echt altijd draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |