quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uns
Dacht dat je hem wel mocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaseline, wordt je ook niet heel vrolijk vanquote:
Een ban krijgen en blauw terugkomenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal incompetent maar wel lachen inderdaad
Stuart is al even niet meer op het forum geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuart, Tjacka enzo continu trolls echt 24/7
Stuart is echt een debielquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuart, Tjacka enzo continu trolls echt 24/7
Ah. Kwam er nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaseline, wordt je ook niet heel vrolijk van
[..]
Uns
heb hem even een whatsappje gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
achterbaks gedrag
Jep. Totdat hij me alleen maar ging whatsappen elke keer om een paar euro te lenen.. nooit hoi of hoe gaat het. Nee elke keer 'heb je een paar euro voor me?' en als ik nee zei ging het echt van ja waarom niet enz.quote:
[..]
Uns
houd je bek johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gek
Ja eerst in CRE ging die advies geven over breien en bordurenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een ban krijgen en blauw terugkomen
en quasi geinteresseerdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eerst in CRE ging die advies geven over breien en borduren
Neeee serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Totdat hij me alleen maar ging whatsappen elke keer om een paar euro te lenen.. nooit hoi of hoe gaat het. Nee elke keer 'heb je een paar euro voor me?' en als ik nee zei ging het echt van ja waarom niet enz.![]()
Heb hem ook geblokt op whatsapp
Dit jaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ARE YOU WATCHING OLD GRTD
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ARE YOU WATCHING OLD GRTD
Ja echtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neeee serieus?heb goede herinneringen aan hem op de 1e fokmeet
sushi gegeten met snow en krulquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neeee serieus?heb goede herinneringen aan hem op de 1e fokmeet
Wp die met uns naar de mac gaatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
sushi gegeten met snow en krul
menig FOK!ers natte droom
ik heb het geleefd hoor, donders
Wie is uns?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wp die met uns naar de mac gaat_!_!_!_!_!_!_!_!!!!!!
GRTD best SCquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt meer posts in één reeks, dan ik in totaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |