Vind daar echt helemaal niets aan man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Elan het volgende:
Inso waarom post je niet meer in livetopics
Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dagquote:
Nice. Laatst kwam die docu ook vsn die Baptist Church op NPO 3. The most hated family in America. Die was ook leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel weer nieuwe docu's uitbrengt. Heb ze allemaal gezien
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dag
Kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dag
Die is toch best wel 'oud?'. Althans heb wel al een keer één gezien over The Most Hated Family in Amerika. Met die borden van God Hates Fags enzquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Laatst kwam die docu ook vsn die Baptist Church op NPO 3. The most hated family in America. Die was ook leuk
Ik ook. Denk niet dat het lang meer duurt voor hemquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Typisch het volgende:
fernando ricksen bij dwdd
naar gevoel krijg ik er altijd van
je gaat je gang maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De enige die ik zo nu en dan wil klappen zijn typisch en wp maar dat spreekt voor zich
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijft zonde dat stoners zo dood is gegaan
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
Sommige mensen posten niet meer omdat hier teveel trolls posten (Elan, LMI, Typisch).
Unsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is toch best wel 'oud?'. Althans heb wel al een keer één gezien over The Most Hated Family in Amerika. Met die borden van God Hate Fags enz
Je wil niet weten hoe dat dan ging.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijn
Volgens mij zijn de meest recente die LA Stories, waren 3 afleveringen.quote:
Totaal incompetent maar wel lachen inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooie tijden met tjacka als mod toen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe dat dan ging.
Mensen postten
1
2
3
vol
nu dan
sdcfxzcda