?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Mijn stage gaat echt wel 'heftig' worden, kwam ik vandaag wel weer achter
Wat stageer je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Mijn stage gaat echt wel 'heftig' worden, kwam ik vandaag wel weer achter
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt niet zien, zonder in je geschiedenis door te klikken, wanneer je bent begonnen met posten in een reeks. Of wel?
quote:
quote:
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.quote:
Weet ik ja, in het mooie Veliko Tarnovoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
die woont in bulgarije hé
niet iedereen weet dit maar het is zo
ja man heb m buitengezet nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt.
Moet je voor uitkijken man brengen vlooien mee die op je hond kunnen gaan.
Gelijk geprikt door je hond zekerquote:
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen mij issie altijd wel relaxed.
Ohja, hier in het bejaardentehuis waar ik werk zit ook wel van dat soort volk. Maar niet zo erg als daar; wij hebben ook geen codeslot enzo. Enkel ik ben er om ze tegen te houden/deur dicht te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.
De ene vrouw huilt heel vaak en veel en een andere vrouw kan daar niet tegen en gaat dan echt roepen 'ik word gek van dat gejank! doe er iets aan, ik word gek' en gaat dan boos op de gang zitten. Maar ook je moet in principe de hele dag een toneelstukje spelen want als een vrouw zegt 'mijn moeder is net overleden' dan wens je haar wel sterkte.. ook al weetje dat die vrouw al 20 jaar dood is bijv.
nee man mensen nemen hem alleen soms te serieusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoor
Dat ligt aan jezelf dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoor
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.
De ene vrouw huilt heel vaak en veel en een andere vrouw kan daar niet tegen en gaat dan echt roepen 'ik word gek van dat gejank! doe er iets aan, ik word gek' en gaat dan boos op de gang zitten. Maar ook je moet in principe de hele dag een toneelstukje spelen want als een vrouw zegt 'mijn moeder is net overleden' dan wens je haar wel sterkte.. ook al weetje dat die vrouw al 20 jaar dood is bijv.
Oh ik heb ook geen problemen met hem hoorquote:
Terecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
LMI ik denk hij f5'd al dagenlang voor zn unban
Ik zou zelf liever euthenasie laten plegen als ik dement wordt, dan dat ik eventuele familie/vrienden nog 10 jaar als vreemden moet zijn.quote:
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
LMI ik denk hij f5'd al dagenlang voor zn unban
Tijdelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bij
Dit. Misschien komt het omdat ik een vrouw ben lol maar ik heb vaak leuke gesprekken met hem gehad (laatste tijd wel minder gesproken) in SC's. Over zijn hondjes enz ookquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bij
wij hadden in zeeland een tuin egelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde even
Ik heb geen problemen met Ama.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt met iedereen problemen.
Waarschijnlijk omdat je onuitstaanbaar bent.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij hadden in zeeland een tuin egel
snoophodge
helemaal voeren en hij ging ook chillen in het bakje water
zijn beste mattie was de huis krab
pics van de krab in een spoilerHuiskrab en een huisegel. Waarom heb ik dit niet in mijn Zeeuwse achtertuin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde even
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij hadden in zeeland een tuin egel
snoophodge
helemaal voeren en hij ging ook chillen in het bakje water
zijn beste mattie was de huis krab
pics van de krab in een spoilerrookt die krab nou clickjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde evenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Uitzonderingen bevestigen de regel alleen maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Ama.
Dus wat lul je? Wederom zit je te stoken.
Nog 1x en ik ga TR maken.
lekker hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja die pakte hij gewoon in zijn scharen beet
Wil je uit m'n ogen verdwijnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel alleen maar.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou zelf liever euthenasie laten plegen als ik dement wordt, dan dat ik eventuele familie/vrienden nog 10 jaar als vreemden moet zijn.
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.quote:
zijn wel gevaarlijk man, hij is uiteindelijk aan de zeemeeuwen gevoerdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Huiskrab en een huisegel. Waarom heb ik dit niet in mijn Zeeuwse achtertuin?
Je doet je moeder er ook geen pijn mee als je zoiets doet dus wel logisch Opzich.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.
Klinkt hard maar ik begrijp dat ergens wel.. Die dochter zat elke keer overstuur en huilend in de auto terug naar huis.
Ja snap ik, steeds als vreemde gezien wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.
Klinkt hard maar ik begrijp dat ergens wel.. Die dochter zat elke keer overstuur en huilend in de auto terug naar huis.
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alleen problemen met Typisch, Dven en Elan.
Stijn soms.
De rest niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Stijn soms.
De rest niet.
Ga jij maar weg ruziezoeker.quote:
echt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Een probleem hebben met iemand op een forum
kutkindquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan het wel begrijpen hoor. Ik was vroeger echt een kutuser en iedereen had een hekel aan mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou dat ook echt niet aan kunnen. De zoon zocht zijn moeder nog wel op maar die dochter kon het niet dus meer aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja snap ik, steeds als vreemde gezien worden
Je neemt het allemaal wel erg serieus hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Stijn soms.
De rest niet.
in de goede oude tijd had jij anders best vaak hele monologen over users die je kut vondquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
talk dirty to mequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De enige die ik zo nu en dan wil klappen zijn typisch en wp maar dat spreekt voor zich
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij maar weg ruziezoeker.
Echt zo'n vals secreet die nog even komt haten als iemand al ban heeft zo rol jij.
Ik hoop dat hij snel weer nieuwe docu's uitbrengt. Heb ze allemaal gezienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet je moeder er ook geen pijn mee als je zoiets doet dus wel logisch Opzich.
Louis Theroux is leuk he?
Hahahahaha toen was ik nog jong en onbezonnen en niet wijs genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de goede oude tijd had jij anders best vaak hele monologen over users die je kut vond
Dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahahahaha toen was ik nog jong en onbezonnen en niet wijs genoeg
was vroeger nog drukkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef DrNick het volgende:
Wel stormloopreeks dit. Doet me denken aan ABO 1.0
Vind daar echt helemaal niets aan man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Elan het volgende:
Inso waarom post je niet meer in livetopics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |