quote:
Laat je blaas de volle loop gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet naar de wc maar ik wil de wedstrijd niet missen#FWP
drink je bierflesje leeg en pis daarin.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet naar de wc maar ik wil de wedstrijd niet missen#FWP
Ja, mijn terrein afbakenen net als een hondquote:
quote:
Vooral als Tjacka het vraagt ja.quote:
Nee viespeuk. Even rennen maar.quote:
Kom op. Die was verdiend.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x Cocu
PSV moet risico nemen. En dat straft Feyenoord genadeloos af straksquote:
Jingle bell jingle bell jingle all the way, iedereen kan voetballen behalve pee es veequote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV moet risico nemen. En dat straft Feyenoord genadeloos af straks
roroquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jingle bell jingle bell jingle all the way, iedereen kan voetballen behalve pee es vee
dan hoor ik bij psvquote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jingle bell jingle bell jingle all the way, iedereen kan voetballen behalve pee es vee
Ja. Alles goed?quote:
Een beetje.quote:
Ja zo ongeveer.quote:
JNG SC+Stuartquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Beach het volgende:
haha wat een kutsc is dit dikke rel hier hoor ronald
Wie ben jij dan weerquote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Beach het volgende:
goede binnenkomerquote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Beach het volgende:
Die zijn weg gegaan of geband.quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar zijn de anderen die eerst in dit topic waren dan?of hebben jullie die weggejaagd?
Echt het valt tegen van min onz crewquote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #566 - sssssht
Omg, wat een rel jongens. Wat een rel. Way to go.
Hoe is het leven crackje? Kom je weer bij ons als dit topic dood is?quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #566 - sssssht
Omg, wat een rel jongens. Wat een rel. Way to go.
Hahaquote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Echt het valt tegen van min onz crew
Zijn geen nieuwkomersquote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef LETMEIN het volgende:
Mijn TT trekt nieuwkomers aan. Ik wist het wel
Ik heb gehoord dat dat niet mag. Als je naar een andere sc bent gegaan dan heb je niks meer met je oude vrienden te maken. Uit het oog uit het hart.quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe is het leven crackje? Kom je weer bij ons als dit topic dood is?
ja.quote:
Ik wachtquote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Roro wou rellen, dus ja.wij kijken toe hoe hij relt.
Dat je het zo serieus neemt vind ik eigenlijk ook wel een traantje waard.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
Zeg maar, jij ging ook naar een andere sc toen US dood was Snow. Ik ging alleen naar een andere. JANKEN MAN, JANKEN OMG!
Meid, je bedoelde het serieusquote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat je het zo serieus neemt vind ik eigenlijk ook wel een traantje waard.
Zie hier:
quote:
ja, maar zonder het ge-eikel als het goed isquote:
I highly doubt it.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, maar zonder het ge-eikel als het goed is
bietsjquote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Beach het volgende:
Ja?quote:
Nee niet meer nadat ik hem een pedo noemde en een ban kreeg.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Supersof ben je al op date geweest met Stuart?
alleen wanneer het warm is.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O hai, jij bent die gozer die altijd in zijn tuin zat.
Noemt iedereen hem nu pedo?quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet meer nadat ik hem een pedo noemde en een ban kreeg.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet meer nadat ik hem een pedo noemde en een ban kreeg.
Daarom is het nu GRTD SCquote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Maar Jong SC klinkt als de kinderopvang van FOK!
oh toch wel grappig. okquote:
Ja. We hadden ook allemaal een nanny.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Sorryquote:
ze is liev hoorquote:
Was het ookquote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Hadden?! Ik heb mijne nogquote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. We hadden ook allemaal een nanny.
In dat geval is het tijd om fok te verlatenquote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Ro-ald het volgende:
LB is gewoon echt een kut mod beter wordt ik mod.
Beter doe jij wat aan je spelling.quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In dat geval is het tijd om fok te verlaten
Autistquote:
Baas, topuser, kwaliteitsposter, manquote:
Inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Ro-ald het volgende:
apply water to burnt spotquote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Beter doe jij wat aan je spelling.
Dagquote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In dat geval is het tijd om fok te verlaten
Beter ga jij Stuart neuken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Beter doe jij wat aan je spelling.
Dan moet ze eerst met hem trouwens anders is ze een vuile hoerquote:
Nee geen behoefte aan eigenlijk.quote:
Is ze dat niet al dan?quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst met hem trouwens anders is ze een vuile hoer
Beter ga jij wat aan je gezicht doenquote:
Oei, die doet pijn.quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter ga jij wat aan je gezicht doen![]()
![]()
Beter ga jij gedragen als modquote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
![]()
Dit ja.quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
![]()
En ze de grootste hoer van FOK! is.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja omdat ze tieten heeft
Dat is nog te doenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier met volwassen doen mensen van onz.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Met die rotkop kom je nooit uit die gehandicapten woning van je
Dankje, ik doe mijn best. Elke dag weer.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Tjacka het volgende:
Oh er is hier weinig aan de hand.
Ik ga weer f'noord kijken. Veel plezier met volwassen doen mensen van onz.
Haha, daar heb ik een andere mening over, maarja, ik wil niet weer een banquote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En ze de grootste hoer van FOK! is.
Er zijn ook niet veel prachtige dagen in het leven als zolderkamerauti.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de sluiting van JNG, prachtige dag
Daar is dan ook niks mis meequote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over jouw uiterlijk
Hoe is met je oog? Of heb je al een kunstoog?quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Met die rotkop kom je nooit uit die gehandicapten woning van je
heb traantje weggepinktquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
Alsof wij het zo erg vinden dat JNG is gesloten
Oke dan ben jij de uitzondering.quote:
Matige comeback Roquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over jouw uiterlijk
quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkis is Krul jonger dan de gemiddelde user in GRTD.
Mwah.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkis is Krul jonger dan de gemiddelde user in GRTD.
Shit is dat filmpje ook al weer uitgelektquote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En ze de grootste hoer van FOK! is.
Ik heb dat echt helemaal gemist. Mocht je nog weten waar die sluiting over gaat dan staat mn dm openquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
Mijn zolderkamerquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn ook niet veel prachtige dagen in het leven als zolderkamerauti.
Ik heb niks gezegdquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Shit is dat filmpje ook al weer uitgelekt
Ja ik was er wel bij maar ik weet niet meer waarom hij gesloten werdquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat echt helemaal gemist. Mocht je nog weten waar die sluiting over gaat dan staat mn dm open.
4/10 moest meelijwekkend glimlachenquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe is met je oog? Of heb je al een kunstoog?
Waarom wil je dan rellen?quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben bang. Straks krijg ik een ban en dat vind ik erg
Nou hè, dat is ook weer niet nodig.quote:
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetjequote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetje
Ja jullie hebben inderdaad geen fb topics vol geluld eroverquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
Je moeder.quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
LB is klein.
Als je zegt, LB is 10 cm lang, overdrijf je dan of onderdrijf je dan?!
Past wel heel wat meer tussen. Gelukkig laat ze dat nooit graag zienquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetje
quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
LB is klein.
Als je zegt, LB is 10 cm lang, overdrijf je dan of onderdrijf je dan?!
- fappen dus-quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okay ik stop
even de AH een bezoekje brengen heuj
quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even de Jumbo een bezoekje brengen heuj
Sarcasme in een relquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was sarcastisch godverdomme LB had wel wat meer van je verwacht
Echt hequote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik stop ook jongens, was leuk. Beetje triest. Zeggen dat wij de opvang zijn van fok maar dan wel hiernaar toe komen om te 'rellen'. Leuk geweest weer.
Sommige mensen nemen FOK! echt veel te serieus.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik stop ook jongens, was leuk. Beetje triest. Zeggen dat wij de opvang zijn van fok maar dan wel hiernaar toe komen om te 'rellen'. Leuk geweest weer.
Gewoon niet op reageren crackie.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook hoor, jullie zijn mijn beste vriendenquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen FOK! echt veel te serieus.
Ik hoef geen koekje van jou.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Kindertjes hier hebben jullie een koekje. Niet huilen
Omg, daten?quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, jullie zijn mijn beste vrienden
thanksquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, lekker. Bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke grap.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Tevens heb ik echt nog steeds een nanny.
Ik zou me ook beter voelen als ik weet dat mensen op mij fappen ofzo, dan voel ik me knapper en heb ik meer zelfvertrouwen, niks mis mee om je daar beter om te voelen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn dus echt FOK!sters die zich beter voelen dan anderen omdat een paar zolderkamerautisten op een forum durven te zeggen dat ze haar gezicht vol zouden kwakken.
Noem je jezelf nou een zolderkamerautistquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn dus echt FOK!sters die zich beter voelen dan anderen omdat een paar zolderkamerautisten op een forum durven te zeggen dat ze haar gezicht vol zouden kwakken.
Linksbovenquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hij ook, maar dat hebben wij hier inmiddels al geaccepteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een zolderkamerautist
Er zijn gelukkig nog mensen die het wel waarderenquote:
quote:
quote:
quote:
Zegt de zwakzinnigequote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga naar de supermarkt. Neem voor LB een potje verstand mee.
Niks tegen LB, LB heeft meer boeken geschreven dan jij in je hele leven ooit gaat doen!quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Als het nou knappe mensen waren was ik het met je eensquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou me ook beter voelen als ik weet dat mensen op mij fappen ofzo, dan voel ik me knapper en heb ik meer zelfvertrouwen, niks mis mee om je daar beter om te voelen.
Boeken zijn om een vuurtje mee te maken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks tegen LB, LB heeft meer boeken geschreven dan jij in je hele leven ooit gaat doen!
Nah, die nare jongen moet even naar zijn niveau praten.quote:
Ohja, theeequote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vragen we Sof ook mee? Dan gaan we thee leuten.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, dat kankerkneusje moet even naar zijn niveau praten.
Alvast bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Sowieso thee > koffie.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, theee. Denk dat we daar heel goed mee zijn
Ah dat is mooiquote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is hij ook, maar dat hebben wij hier inmiddels al geaccepteerd.
Heb je dat dan ook met complimenten, als iemand die knap is je een compliment geeft je dan helemaal blij wordt en zelfvertrouwen krijgt en bij iemand die lelijk is en je een compliment geeft je het helemaal niet boeit?quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als het nou knappe mensen waren was ik het met je eens
Mijn god hé.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, die nare jongen moet even naar zijn niveau praten.
quote:
quote:
Nog met kanker schelden ook.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, dat idiootje moet even naar zijn niveau praten.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was niet de enige, gelukkig.
Jaaaaaaaa theequote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vragen we Sof ook mee? Dan gaan we thee leuten.
Mijn eerste gedachte was letterlijk: Hmm, die anus ziet er niet gezond uit.quote:
Ik hou al op, ik hou al op.quote:
Haha, jij dacht gewoon eerst anus voordat je wist dat het een mond was?!quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was letterlijk: Hmm, die anus ziet er niet gezond uit.![]()
![]()
Mijn goede mood heb je wel al verpest.quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou al op, ik hou al op.
Ga mijn goeie mood niet verpesten
quote:
Ik denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je dat dan ook met complimenten, als iemand die knap is je een compliment geeft je dan helemaal blij wordt en zelfvertrouwen krijgt en bij iemand die lelijk is en je een compliment geeft je het helemaal niet boeit?
omg jaquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
En we gaan LB ook niet vergeten.
Vier dames die thee leuten, omg.
Sorry tjakquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn goede mood heb je wel al verpest.
Moet je vooral niet in de spiegel kijken. Ik ga weer naar Stoners SCquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is één iemand die daar verandering in kan brengen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn goede mood heb je wel al verpest.
Ja volgens mij heb ik het ook wel ja. Wat zijn mensen toch stom dat uiterlijk zo belangrijk isquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel heeft
Theedrinken meetquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
omg jaword gezellig
cachie mag ook wel mee
quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
omg jaword gezellig
cachie mag ook wel mee
Helaas. Het kwartje viel pas toen ik de hartjes zag.quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij dacht gewoon eerst anus voordat je wist dat het een mond was?!
Wat een goed idee zeg.quote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je vooral niet in de spiegel kijken. Ik ga weer naar Stooners SC
Laat je je beïnvloeden door het internet ja?quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat je je beïnvloeden door het internet ja?
We gaan je missen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Nou kindertjes ik verlaat jullie even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |